Spring naar bijdragen

zaterdag 27 september


soda

Aanbevolen berichten

Anjo,
:D
Ik ben blij dat ik niet in Nederland onderwijs genoten heb. Zelfs de leerplichtambtenaar die ik in juli sprak i.v.m. dochter zegt dat het onderwijs in Belgiƫ nog steeds vele malen beter is geregeld.
Slaap lekker.

An,
Jij ook welterusten. En niet gaan als je er geen zin hebt.


En misschien moet ik Houtje maar eens een keer hiernaartoe halen. Krijgt ze tenminste niet de kans om iets te doen. (Sorry Houtje, dat moest even.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil helemaal niet rijk worden..
Gewoon een beetje tevreden gevoel wat ik had toen ik die tekening maakte..
Beetje uit de tijd stappen, zoals ik eerder schreef.

Kon net ook al een Audi A3 winnen, wil een leijke eend... :D
Trouwens daar moet je tegenwoordig ook bijna rijk voor zijn, volgens mij!

Houtje, ik vind het best. De tweede is leuker gelukt.

Bedankt lieve Pip! Ik zat al te twijfelen of ik hem moest plaatsen..
Meer voor negatieve reactie trouwens..

Maar hou maar op. Voor mij istie allang goed als eerste versie.
Misschien doe ik er nog eens meer mee, mss ook niet.
Ik teken nooit!!! Dus ach, vond het wel grappig.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, Ik snap je wel met:

quote:


Sorry hoor, ik vind die van Marjo mooier omdat je kan zien dat hij recht uit het hart komt en er een grote emotionele waarde in zit.



Het is en blijft van Marjo. Ik heb juist verschillende versies geprobeerd te maken (om af te drukken) IN OVERLEG MET MARJO. Ik wals niet over haar heen, dat gevoel krijg ik nu. Neeeeeeee, maar ik wil juist de expressie van de kunst in overleg met Marjo naar buiten laten komen. Het is hƔƔr kindje, zij mag beslissen, en ik betaal haar er ook gewoon voor. Met alle respect voor de primaire expressie, maar ik wil het graag zĆ³ ophangen dat het ook anderen aan het denken zet, en de eerste versie is slecht(er) leesbaar. Marjo is de baas, ik wals niet over haar en over haar tekening heen. Echt niet. Maak je geen zorgen, ik ben Ć³Ć³k aan het experimenteren voor een groot formaat. Ik waardeer juist haar expressie. Probeer me zorgvuldig te lezen please, en dat erin terug te zien, hoe mooi ik het vind. Marjo heeft het eerste, tweede e laatste woord, ik doe niets zonder haar. Wees alsjeblieft gerust en reken mij niet af op dingen die ik (mag) proberen en (misschien) niet doe. Okee?

Ik heb NIETS VERANDERD aan het origineel, alleen wat gespeeld met middentonen, helderheid en contrast met een foto-bewerkingsprograma, maar geen stip /streep /penstreek veranderd. Geloof me.

Echt, Marjo begrijpt me wel hoop ik. Maar het is fijn en lief als jij me terugfluit als ik onoirbare dingen doe en ovr mensen heenwals, dat is het laatste wat ik wil. Ik kan het ook hier veranderen en printen zonder iets te zeggen, maar daarom leg ik het juist vĆ³Ć³r.

Marjo? Wat vind je van Pip? Raakt ze de waarheid aan? dan spijt het me oprecht, ik wilde je create eer aandoen en niet afbreuk doen. Dat spijt me dan oprecht. Maar ik geloof dat je me zo niet opvat(te). Zo ja, wil je het dan aub zeggen? Dan stop in NU.

Weet je, ik haal alles weg en stop sowieso, ik wil geen zaadje, of kiempje van pikken van andermans werk suggereren.

Sorry Marjo. Echt niet. Ik ben gewoon razendenthousiast en echt, ik wil er met liefde je auteursrechtelijke vergoeding waar je recht op hebt, voor betalen als ik het als poster zou afdrukken. Maar ik stop ermee, ik voel me nu onprettig, ik wil je creativiteit niet aantasten/afbreken/hinderen/afbreuk doen. Wil je me aub geloven dat dat niet de bedoeling was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees me goed hĆØ ik heb alleen gespeeld met een fotoprogramma dat automatisch contrast, helderheid en kleur kan aanpassen. Ik heb geen stip, streep of iets aangepast. Ik zou niet durven. Dit is de opzet en de creatie en die is origineel.

Maar dat ik op het randje loop van jullie gevoel is al genoeg voor me. Basta. En excuses. Ik was echt oprecht en het spijt me zo, ik waardeer Marjo juist zo. En Pippi ook genoeg om me dit aan te trekken. Ik haal mijn versies weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, lieverd! Gooshe Frabba..
Ik vind het leuk, ik vind het lief, het streelt mijn ego..

Moet er alleen zelf nog even aan wennen dat ik zomaar wat teken en vervolgens hier zomaar durf te plaatsen...

:D

Joh, ga je gang. ik hoef geen geld....
Alleen...
Een poster! ;)

(gnigni, ja! dat kan ik wel vragen toch?).

Houtje, ik kan je nauwelijks bijfietsen!

Gaaf Pip! MĆ©t koffer! Een luxen Ć©Ć©n.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe kort berichtje van mij. Keihard gewerkt afgelopen week en ik sta nog steeds droog.
Was aan posting begonnen, maar ga het nu niet plaatsen. Staat in kladblok zover.
Sorry voor de ophef afgelopen dinsdag, maar ga zeker geen excuses aanbieden.
Dat verhuizen (van een ander) heeft me veel goed gedaan. Goede gesprekken gehad en zelf de boel weer een beetje op een rijtje gekregen.
Morgen meer, vrije dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik ben superblij dat je er weer bent en dat het goed gaat.

Pippi, je snapt me niet? Ik heb alleen contrast / middentonen aangepast, geen stip, geen stip veranderd, ik ben er niet "overheen" gegaan. Je hoeft het niet aan te dikken waarom je het onoirbaar vind om aan anders mans werk te prutsen, dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb alleen de middentonen wat naar voren gehaald, een omkeerbaar proces, om het duidelijker te kunnen printen.

Einde discussie, ik was zo super enthousiast en nou voel ik me sh*t alsof ik zit te kliederen in andermans werk. Never zou ik dat doen. Geloof me , je kent me toch langer dan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, als je de versies nog wil hebben: je weet me te bereiken.

Ik log maar uit.

Welterusten en bedankt weer vooral Tapas en Caro voor de steun vandaag. het gƔƔt wel weer.

Marjo, Pippi, sorry voor het laten meeslepen in mijn enthousiasme. Was oprecht niet verkeerd bedoeld EN IK HEB NIET ZITTEN KLIEDEREN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik duik d'r ook zo in. Ben al met de hond uitgeweest, koffie staat klaar, nog een peukie...
En ik zit al de hele avond te oefenen op de solo van "Wish You Were Here" van Pink Floyd, maar ik loop steeds vast.
Iedere keer op dat ene moeilijke wisselinkje... nou ja, als ik het maar vaak genoeg oefen krijg ik het ooit wel een keer door.
Morgen maar even met de DVD erbij, misschien is het een truukje en kan ik het afkijken.
Alvast welterusten iedereen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...