sneeuwwitje Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Corinne, dat vind ik toch wel erg, dat je thuis dat gevoel niet hebt, want als je je ergens thuis moet voelen, dan moet het toch wel in je eigen huisje zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Ik ga even naar beneden een ice-tea drinken en mijn doggies uitlaten. Nu waai ik nog niet weg, dus misschien tot laters en anders tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Sneeuwwitje,Ik heb nooit geleerd dat ik mijzelf mag zijn, maar altijd een pose heb moeten aannemen om het iedereen naar zin te maken om te voorkomen dat ik met iemand zou botsten.Met die achtergrond heb ik een relatie opgebouwd en een gezin gesticht zonder mezelf te zijn.Jezelf zijn, bij jezelf blijven en met jezelf tevreden zijn, zijn dingen die je als kind zou moeten leren, maar daarvoor moet je wel opvoeders hebben die dat kunnen overbrengen. Ik heb mij nooit veilig genoeg gevoeld om zijzelf te leren zijn.En nu moet je niet denken dat ik slechte ouders heb gehad. Integendeel, ze hebben hun stinkende best gedaan. Ik ben ook niet in een traditioneel gezinsverband opgegroeid. Vijf volwassenen tevreden houden kost heel wat inspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Zo! Wat een wind.. Maar nu vallen dan wel de mooiste en dikste uit de bomen.. Vrienden kwamen toch nog aanwaaien voor het avondje uit..Kasper van kooten in ons kleine dorpstheatertje! Ik heb de hele avond zó gelachen dat ik er zere kaken van had! Bij ons thuis nog 'n stief kwartiertje nagezeten met een stokbroodje en..Kruidenthee Na het bier (voor de mánnen) en de cola (voor de vróuwen)...Zo goed! Vrienden moesten nog door naar een feestje..Ik geloof dat we wat oudbolliger overkomen zonder dat de kurken hier van de flessen vliegen na zo'n avondje. Maar ik geniet en vind het heerlijk. Niemand had er problemen mee trouwens hoor..Corinne het lijkt me dat de dingen die je noemt heel erg belangrijk zijn. Ik herken wel een beetje het kille wat in je schrijven overkomt, het eenzame gevoel. Maar gelukkig heb ik ook de andere kant gekend. Je bent al van ver gekomen, en zult heus nog wel een poosje moeten doorbaggeren. Maar het hoeft niet meer alleen. En deze rit kan niemand je ooit nog afnemen. Je bent goed op weg naar een beter leven. Het is je zéér gegund!Pips, ben blij dat je zo lekker hebt kunnen slapen!Water, wat goed dat je BV niet thuis was. Bloemen doen het goed in een groentepotje! Lekker wat prutsen morgen dus! Geniet ervan!Prettig om hier te kunnen komen opslomen.Ik zou jullie voor geen goud meer willen missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Wat een mooie bloes?Nee, dit was de try-out voor zijn nieuwe theatershow "Veelvraat".Het was geweldig! Had hem nog niet eerder gezien.Wel gelijk een dvd-box gekocht!Terwijl ik er de hele dag tegenaan zat te hikken en eigenlijk helemaal geen zin had.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 sorry voor mijn cryptische antwoorden, medeleven en dromen zijn de basis van het verdriet, en de angst van de troost.greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Mijn broer en ik zijn opgevoed door mijn ouders. Doordat de ouders van mijn moeder en haar broer samen met ons woonden en leefden hadden ook zij een heel grote invloed bij onze opvoeding. Ieder van hen heeft ook zijn achtergrond en heeft van daaruit gehandeld. Ze hebben allemaal hun best gedaan. We zijn in materieel opzicht ook niets te kort gekomen, hebben de mogelijkheden gekregen om te leren. Helaas gaven ze zichzelf niet, druk als ze waren om hard te werken voor onze welvaart. En het zijn echt allemaal mensen met een goed hart, sociale gevoelens en goede bedoelingen. Ik weet wel e.e.a. van hun eigen achtergronden en idd is dat niet allemaal rooskleurig.Misschien moet ik maar eens een keer alles opschrijven voor mezelf.Maar niet nu. Nu ga ik maar opslomen en dan naar bed.Bedankt voor jullie reacties en slaap lekker allemaal. En de komende 24 uur mag er nog zoveel nattigheid vallen als maar mogelijk is, maar ik hou het droog. Wie wil, mag meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Waarom zijn medeleven en dromen angst voor de troost?Basis van verdriet lijk ik nog te kunnen snappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 morgen ga ik stoppen. ik word bijna 40 en ben het meer dan zat dat ik afhankelijk ben van wijn om lekker in te slapen. daarnaast is het door mijn ms ook niet zo handig om te drinken.het kwartje is eindelijk gevallen. alhoewel mijn laaste bloedonderzoek een goeie leverfunctie liet zien weet ik dat ik mezelf voor de gek hou. af en toe ben ik te moe om in mijn bed te kruipen en dan springt mijn lieve buurman bij. maar helemaal normaal is dat toch niet.vanaf morgen zullen jullie me meer lezen.postmodernisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Hee Anna&Soothe!Gezellie samen op het forum..?Trusten Chun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Post! Goed idee! Ga d'r voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 dank je. ik weet niet goed meer hoe ik met dit drankgelag kan doorgaan. als ik zo doorga moet diezelfde buurman me elke nacht in bed stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Hoi Marjo,Toevallig allebei ingelogd, maar helaas niet bij elkaar Ik moest vervroegd naar huis.Het was een hectische avond hier. Toestanden met grote kids betekenen meteen ook grote toestanden... Maar goed, alles is weer in orde, dus ik kan rustig gaan slapen. En ik heb vanavond geleerd dat zelfs als ik bloednerveus ben en ongerust, ik toch geen glas jww meer hoef. Heerlijk, om er los van te zijn!Dus ga door Marjo, je bent op de goede weg!Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik mijn ellende telefonisch tegen Soothe uit kan storten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 ik ben ook best bang.hoeveel nachten zal ik niet echt slapen?dit is allemaal zelfmedelijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 ik ben ook best bang.hoeveel nachten zal ik niet echt slapen?dit is allemaal zelfmedelijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Hoi Postmodernisme, welkom terug weer. Ik hoop echt dat je dit keer definitief de knop om kunt zetten. Het begin is moeilijk, en er komen soms veel dingen op je af die niet hanteerbaar lijken zonder drank, maar echt, langzaam maar zeker wordt het beslist de moeite waard om dat eerste glas te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Wat het slapen betreft, ook dat wordt beter. Ik was een zeer slechte slaper, en dat ben ik na het stoppen ook nog lange tijd gebleven. Maar tegenwoordig slaap ik als een roosje Ga ik nu ook doen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 drie keer hetzelfde bericht was echt niet mijn bedoeling;- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Post goed, dat je gaat stoppen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2008 Geen druppel drank op, maar ik blijf een nachtbraker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2008 ik ben ook een nachtbraker. ik slaap overdag nogal veel maar ik wil nooit naar bed. hoop dat het zonder drank iets vroeger wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden