Spring naar bijdragen

vrijdag 10 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Corinne, ik bedoelde eigenlijk de trend om jezelf zo te verliezen in details dat het zicht op het grote geheel verloren gaat.
Maar jouw interpretatie mag ook :)

Ik ga lekker naar m'n mandje en als ik morgen wakker word draai ik me nog een keertje om in het gelukzalige halfwakkere besef dat ik twee hele dagen vrij ben...
Tschüss Allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht. Jullie weten blijkbaar meer dan mij en berusten in de ban van Adam. Nou prima.
De motivatie daarvoor wil ik graag begrijpen en dat is de enigste vraag die ik gesteld heb.
Zal mijn antwoord bij Tactive moeten zoeken en hou er nu over op. Heb ook wel een beetje genoeg aan mijzelf.
Truste mensen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de dagelijkse gedachte van vandaag, ik zal hem morgen nog wel herhalen

Door niemand worden we zo grondig om de tuin geleid als door onszelf

ik vind hem weer prachtig! en ga ook aftaaien, nog even opslomen, pijnstiller nemen voor de buikkrampen want word ze een beetje boel zat.

Har, ga even een blokje om je huis rennen ofzo... je zit overal tot je oren in. Niet doen! Het forum geeft je gewoon even te veel prikkels op dit moment, Je reageert overal op en dat hoeft niet.
Het was net zo prettig dat de dagdraadjes eindelijk weer leesbaar werden met 7 a 8 pagina's.

Blacky wat een prachtig beestje is Gipsy! Je hebt dus toch de knoop doorgehakt wat je podovan betreft! goed alternatief die Camper, kan je ook makkelijker naar onze meetings komen voortaan, met je eigen huisje bij je! cool!

okee, ik ga nokken
slaap lekker iedereen en morgen houden we het weer droog toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

Jullie weten blijkbaar meer dan mij en berusten in de ban van Adam.


Dat is jouw aanname, en je weet: assumption is the mother of all F-up's.
Het maakt niet uit of ik het er mee eens ben of niet, ik kan er toch niets aan veranderen.
Dat maakt het zinloos om me er over op te winden.
Dus tot morgen dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de door Blacky gekozen titel voor de discussie heel mooi:

liefde , warmte en wijsheid ....veel wijsheid :-))


En de afsluiter van Tapas mag er ook wezen:

Door niemand worden we zo grondig om de tuin geleid als door onszelf


Ik ga voor de verandering eens snaaien i.p.v. een nette boterham eten. Dat heb ik wel verdiend met mijn harde schrobben van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, dan maar naïef. Heb alleen maar een vraag gesteld over een situatie. Kots een beetje veel van jullie reacties. Hij heeft toch niet werkelijk een kat doodgeknepen wel? Mischien door drankzucht in zijn dromen wel. Hoopte daar alleen maar een antwoord op te vinden. Heb ik hem ook direct gevraagd per Pb. Wat een misselijk gedoe hier om een eerlijke vraag.
Adam is gebanned, maar ik vind het moeilijk het ergste van hem te denken. DAAR GAAT HET MIJ ALLEEN MAAR OM!
Dan maar dom, maar om zo als onnozele neergesabeld te worden, nee dank je! Daar leen ik me niet voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
Mijn laatste bericht naar jou voor vanavond. Adam heeft een nare droom gehad, waarbij hij zijn lieve kater aanzag voor een gehate alcoholkater. Niks aan de hand dus daarmee.
En je hoeft echt niet voor het ergste te vrezen.
Kots lekker.

Wingchun,
Een ban betekent dat je een tijdje niet op het forum mag komen van de moderatoren. Dat kan gebeuren als je de regels van het forum overtreedt. De regels van het forum zijn simpel en zijn te vinden onder Spelregels. In een enkel geval wordt een levenslange ban gegeven.
Fysiek doet dat geen pijn, maar je wordt wel uitgesloten en dat kan geestelijk pijnlijk zijn.


Zo, lieve mensen, ook de naïvelingen en slechtlezenden onder ons, WELTERUSTEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...