Houtje Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik ga ook slapen !!!!! (weer)......Welterusten allemaal en alvast een rustig weekend gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Houtje,Welterusten.Caro,Jij ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Lekker uitrusten Houtje!En Floor ook...En Carolien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Floortje,Ook welterusten.En iedereen die naar bed is of gaat: welterusten. (ben ik er in een keer vanaf). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Mijn tekortkoming wellicht, moet ik nou weer terug gaan lezen? Als maatjes onder elkaar zou ik het fijn vinden als iemand mij weet te vertellen waar nou de kneep zit. Verwijzingen heb ik niets aan! Al dat geheimzinnig gedoe, lijkt er verdacht veel op, dat jullie niet de verantwoording voor een verklaring durven geven.Is er nou niemand bereidt om te vertellen wat er gebeurt is? Ik moet het zelf maar uitzoeken, maar met al dat gekl%%t van verwijderen van postings weet ik het ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Pomo zijn de postings van postmodernisme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Kun je het de betreffende persoon niet vragen Har? Wat een gevis zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Goedenavond!Alles gelezen....(waarom eigenlijk )Blacky wat een poepiedoepie poesje! Schattig!Poe hee Soothe! Ik ben blij voor je! Houtje Stand strong!! Pip, bijgeslapen?Adam lacht nu in zijn vuistje op het eiland Ban..Er is gisteravond veel gezegd wat niet door de beugel kon.Mijn dochter heeft een SUPERFEEST gehad. Ze liggen te slapen...Ik zit aan de sinas, een beetje versuft van alles Heb trouwens ontzettend genoten van die meiden!Morgen nog een lekker ontbijtje verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Fantastisch, Marjo.Hoi, die Pippi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Tnx!Jij ook Corientje!!!! Morgen toch nog zo'n dag. Dacht dat ik niets had...Nou ja, beter dan niets te doen!Ziza, succes! Leuk man zo te sporten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: pippiHar bij voorbaat al sorry voor mijn vraag, ik doe dat bijna nooit. Heb je gedronken nu? Waarom stel je die vraag? ik vraag me alleen maar af waarom Adam gebanned is. Waarom kan niemand mij dat antwoord geven....ik moet maar terug gaan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ja Har neem de moeite maar om het terug te lezen en belast een ander niet on het te gaan herkauwen voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Stelletje zconfusederds. Laat ik dan ook maar even doordrukken: ik betwijfel niet de juistheid van een beslissing door een moderator. maar heb het over het beslissingsmoment. Krijg ik alleen maar bla..bla over te horen van jullie. Vind ik jammer. En dat is ook de enige vraag die ik gesteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ook hier al ganzen gespot btw..Ik dacht nog, ik vergis me, het is sentiment!Melancholiek.. ja, snap ik wel!Nu die nachtvorst nog, die krakende stilte 's ochtend vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Schei es uit Har, hoeveel moeite is het nou om even terug te lezen en je zelf een mening te vormen?Wat is het probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: pippiIk krijg ook geen antwoord van jou. Heb net alles teruggelezen voor je en je daar antwoord op gegeven. Als dat niet genoeg is moet je inderdaad zelf maar even de moeite nemen. Maar ik geloof wel te weten hoe laat het weer is met je. Waar dan! Wil je me effe helpen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Har, wees nou gewoon blij dat ie er niet is....Hij had absoluut je berichten geteld vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Het gaat goed hier, gelukkig wel.Word wel moe van het forum zo nu en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Mooi Mieke!(dat het goed gaat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik bedoel welke post; toch niet die van vannacht? Godver, ik wil het werkelijk begrijpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Pippi,Soms moet ik toch de as vegen.Het waren toch glazen muiltjes? Geen gouden.Har,Je kunt zo hard graven als je wilt, ik heb de nodeloze discussie van gisteren niet gelezen gisteren. Ik zag wel dat mensen onaangenaam tegen elkaar bezig waren. Voorzover ik het wel heb gezien gisteren, was jij de hele tijd erbij aanwezig.En wat is je winst als je weet op welk moment de beslissing van de moderator is genomen? Wat schiet je daarmee op?En ik zou graag hebben dat je over dat gedoe zou ophouden. Schrijf een bericht naar de moderator. Die kan het je vast wel vertellen, maar dat doen ze m.i. niet.Iedereen hier heeft nu al wel duidelijk aangegeven dat niemand het precies weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Is het werkelijk de moeite waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Har, het lijkt er op dat je zo op zoek bent naar die ene post dat je de hele teneur van gisteravond mist.Bespeur ik hier een trend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ja Marjo, ik heb de draad weer te pakken en ga ervoor. Soms moeiljk, maar tandjes op elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik heb een extra reden om dat te vragen! Na de mail die ik van hem ontvangen heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden