Spring naar bijdragen

vrijdag 10 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, Har. Ik heb er hier ook 4 liggen. Zonder dollen. Van de week wou ik de dvd rec aanzetten, maar kwam er niet meer uit met al die bakken. 1 voor radio en cd speler 1 voor dvdrec. 1 voor t.v. En dan komt het. Nu hangt daar wee een bak tussen met ook een afstandsbediening. Dus ook voor de t.v.
welke moet ik nu eens nemen, als ik een film op moet nemen. Heb een techneut als man, maar toen ik de boel flink doorelkaar had gehusseld, keek hij toch ook wel even bedenkelijk. Uiteindelijk heb ik weer beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har & iedereen,

Jullie moeten me beter lezen (hahaha :D wat ik niet kon zeggen ik ging om 8.20 verder dr. Phil kijken en word net wakker...., twee uur later). Ik moet gewoon naar bed als ik zo moe ben.
En mijn kids zijn 13 en 11 die kunnen best een paar uur zonder me hoor. Jaaaaaaa, ik zie wel op tegen de komende vakantie dat ze de hele week thuis zijn, maar heus, als dit het ergste is dat ik in mijn leven moet overleven, dan doe ik het ervoor.

By the way, ik ben halverwege naar bed verhuisd en lig nu in bed zoooooooooooooo heerlijk, elektrieken deken aan, wat een luxe, laptop erbij, tveetje aan, en ik DOE NIETS MEER VANDAAG jaaaaa heel misschien hang ik de was nog op die erin zit. Samen met zoon of zo. Die had een game-avondje met een vriend, en Dochter had een vriendin te spelen. Maar ze pakken echt wel zelf drinken en sjips hoor.

Kijk ik zal niet liegen dat ik soms best verdrietig ben dat geen lieve moeder, tante of zo naast me heb wonen, maar ach, vorige week vrijdag stond ik nog te behangen samen met Corinne die een halve wereldreis voor me had gemaakt.

Echt, als dit het ergste is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie dit niet lezen wil, mag scrollen!

OK, ik zal het eens over vandaag hebben.

Om 9.10 ben ik opgestaan. Ja, ik mocht wat langer blijven liggen van mezelf. Lief ben ik toch voor mezelf ;) .
Ik heb me gelijk gewassen en aangekleed, want ik hoorde dat er een vriendin rondliep van mijn dochter. Fris gewassen en aangekleed, maar ik bleek totaal vergeten te zijn om een kam door mijn haar te halen. Zonder dat zie ik eruit als een geschrokken punker (zonder veiligheidsspelden).

Na mijn ontbijt ben ik even mijn mail gaan checken, even een spelletje (neurocampus) spelen en dan ben ik weer aan mijn vloer begonnen. Ik heb hard gewerkt vandaag, 16 tegels. Man is nu geneigd om mee te gaan in mijn idee om de vloer maar helemaal te ontdoen van de lak en de tegels te schuren en polijsten. Maar, ja, neemt niet weg dat de vloer wel helemaal schoon moet zijn. Mijn schouder zit me wel dwars bij dit werk.

Tussen het schrobben door ben ik wel een wandelingetje gaan maken. 't Was toch mooi weer. Op de terugweg heb ik maar ouderwetse Vim gekocht en nog een voorraadje schuursponsjes en een bakje tonijnsalade.

Na het eten heb ik geen klap meer uitgevoerd. Knap, he, dat ik dat kan. Ik heb hier wat aan mijn compu gezeten, met een paar mensen gechat en gelezen.

Ik ben één ding vergeten te doen vandaag. Dat doe ik dan wel morgenochtend. 't Is een klusje van hooguit een kwartiertje werk, maar ik moet er de naaimachine voor installeren.

Nu zal een aantal mensen wel roepen dat dit totaal niks met alcohol of verslaving van doen heeft.
Ze mogen dat roepen. Echter mogen ze wel weten dat ik dat allemaal niet had gedaan als ik nog een actieve alcoholist was geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Houtje, ik merk nu wel weer dat ik nog nooit kinderen heb gehad. Vandaar mijn bezorgdheid. Ik denk altijd alleen maar dat het lastpakken zijn :D Maar uh, als je ze effe niet meer wil zien kunnen ze gratis logeren bij Water onder de karpoort; die heeft er gratis overvliegende kraanvogels bij, uiteraard bij morgenlicht :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psies Corinne! met drank had je zeer zeker geen tegels schoongemaakt!! Mijn huis is ook meer op orde sinds ik niet meer drink, ik laat het nog wel eens ophopen maar de laatste tijd gaat het eigenlijk best wel goed. Elke dag even opruimen en er is blijvende orde. Is ook wel anders geweest.

Sammy, popstars is op sbs 6. Zo'n fout programma maar dit is wel het spannendste deel, 100 mensen en er blijven er 40 over na vanavond. Als de wekelijkse shows beginnen haak ik af hoor.

Verder niet zoveel te melden, gaat zijn gangetje, niet fantastisch maar ook niet ellendig. Gewoon dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Ach wat schattig ik vergat ze te draaien, moeten jullie je monitor op z'n kant zetten of er zelf scheef voor gaan liggen..... ff overnieuw.


Sorry Houtje ik fiets over je heen en alle anderen ook, heb maar 1 compie en 2 handjes.
:D

Je bent zo gedreven (en vlug) dat ik zelfs het verdraaide exemplaar niet heb kunnen aanschouwen. Of moet ik effe switchen naar adviezen of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat vanmiddag in de maandelijkse vergadering van mijn werk en bleek dat drie van mijn collega's ook geld in Icesave hadden zitten.

Ik ben zelf klant van de Rabobank, en die schijnen enorm veel Fortis klanten erbij te hebben gekregen, en ik heb de naam van de Rabobank, nog nooit gehoord in dit hele verhaal van de kredietcrises. Als die omvallen, valt ook half Nederland om aan hypotheken en worden die ook genationaliseerd.

Van mijn moeder had ik wat aandelen geërfd en ook uit mijn huwelijk (mijn ex is dol op beleggen) en die heb ik allemaal verkocht toen de AEX op 400 punten stond, wat een opluchting hè. Het is toch geld voor de studie van de kids als ik geen alimentatie meer voor ze krijg. Trouwens, mét alimentatie red ik dat ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

quote:


Originally posted by:
Har


Maar uh, als je ze effe niet meer wil zien kunnen ze gratis logeren bij Water onder de karpoort; die heeft er gratis overvliegende kraanvogels bij, uiteraard bij morgenlicht
:P





Ja hoor, waterkraanvogels...
:D
Zie JIJ ze vliegen dan?
Gottogot, moet ik ook nog de andere postings nalezen en proberen gevat te zijn :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry dat ik zo met mezelf bezig ben, niet helemaal waar want ik lees jullie zeer aandachtig.
Maar ik ben ZO gelukkig nu. Ik kan het niet beschrijven. Ik heb mijn muziek weer en dan al die boxen om me heen. En in mijn nuchterheid heb ik alles zomaar aangesloten. Dit geeft een mega kick.

Zo veel gedaan vandaag en toen boodschappen, ja zie je t al komen. Even mijn kromme gedachten formuleren. Mijn zoon heeft voor een half jaar vast werk, wat een wonder is.
Dat moeten we vieren. Ik vraag hem wat hij wil hebben. Sinas en chips. Ik had gedacht dat hij om bier zou vragen. Ik naar de winkel en dacht ach laat ik een krat bier meenemen toch leuk voor die jongen.
Zo liep ik dus in mezelf te praten. 'maar An voor wie koop je dat bier nu eigenlijk, is dat weer een kul smoes om zelf aan de zuip te gaan'. Ik heb mezelf eens flink aangepakt en heel eerlijk naar mezelf geweest. Af en toe toch een kronkel in mijn maag. Kocht heerlijke cola en lekkere toetjes, chipsje en was weer opgelucht. Tjee, je moet met jezelf blijven praten hoor.

Happy An!!!! ga verder genieten van mijn muziek. Maanden moeten missen. GE WEL DIG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Har wist je dat je door ADD en aanverwante aandoeningen heel druk kunt zijn en dat er medicatie is om dat te reguleren, mijn vriend is er erg bij gebaat, had geen alcoho probleem btw.

Dank je Geer. Heb komende donderdag een onderzoek. Heb inmiddels deze test gedaan: www.levente.nl scoor nogal hoog op de schaal van ADD. Ik vind het best, laat een ander maar eens over mij nadenken! Ben iig bereid hulp te aanvaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoikes adb'ers ,
wat heb ik gedaan vandaag , wezen werken , hout gezaagt , nadien kuisen en eten maken , steakkie met zelf gemaakte frieten , lekker belgisch :-)
nadien naar mijn hulpverleenster en ze vroeg of ik geen zin had om te wandelen , dus heerlijke praatwandeling gemaakt door het pajotse land , verteld van mijn flippen woensdag , blijkbaar aanval van ptss , veel over mijn ma gepraat en dit was blijkbaar nodig , ze vermoed dat door mijn reis naar spanje ik er onbewust veel mee bezig ben .
dan naar huis en siesta gedaan van bijna twee uur met gipsy in mijn armen :heart:
daar straks zaten mijn drie lover boys samen te eten en dan smelt mijn :heart:je
ivm de muziek gisteren muziek luisteren en zeker die muziek houdt mij nuchter zoals andere nuchter blijven door stenen te schrobben he maskes :-))
soothy heb ik jou nu goed begrepen dat adam een ban gehad heeft ?? waarom ?? zijn wel ergere zaken geschreven gisteren ;-((
carolien ik heb toen ik in lunteren was de boei aan gevraagd , ik bedoel dat ze mij hem opsturen , hopelijk vergeten ze mij niet .
morgen ga ik naar zee en ja zet mijn caravan te koop , juist eens op marktplaats.nl wezen piepen maar daar moet men 9 € betalen ??
daarstraks stond ik te strijken en kreeg ineens ijskoude rillingen en warom weet ik niet maar mijn ma zat serieuz in mijn gedachten omdat ik dat die bewuste nacht ook gevoeld heb .
voor de rest tsja hoe moet ik het zeggen .......... nog altijd blij nuchter :)
stillekes aan la mia cama inkruipen , morgen weer vroeg dag , en redelijk veel werk aan caravan , gras maaien , planten uitdoen en mee brengen
wens jullie een fijne nuchtere voortzetting van de avond toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Die vloer staat heel dicht bij mijn nuchterheid.
Ik heb hem geschuurd en gelakt in de periode dat ik begon met stoppen. Ik heb over de vloer korter gedaan dan over het stoppen. Maar elk jaar moet die vloer echt een fikse beurt hebben.
En jij en de rest van het forum mogen meegenieten tot de vloer weer helemaal licht grijs is.

Houtje,
Dat was dan een hele korte wereldreis en ik geniet ervan om zo een tijdje stil te zitten en boekje te lezen, muziekje te luisteren en naar het voorbijgereden land te kijken. Is iets waar ik rustig van word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...