Spring naar bijdragen

vrijdag 10 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Ik niet Water, en daar wil ik Houtje niets mee te kort doen.
Mensen die pijn lijden zijn extra gemotiveerd om tot het gaatje te gaan. Ben geen therapeut, wil alleen maar zeggen dat verlichting van de pijn wel eens kan helpen.
Houtje klaagt niet, maar geeft wel aan dat het zwaar is om te dragen. Daarom alleen, stel ik de vraag of iemand hier in staat is die last te verlichten, niets meer niets minder. Natuurlijk mag ik eigenlijk die hulpvraag voor haar niet stellen, maar doe het toch.
Aan Houtje, hou ZIJ dat vindt. We zien morgen wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Har

quote:


Originally posted by:
CPAS


Tja, wat zal ik zeggen, Har?

Je bij het onderwerp houden misschien? Gaat niet over mij toch? Of zie ik dat verkeerd?



Dat zei ik in antwoord op het onderstaande van je.

quote:


Originally posted by:
Har

Hallo, is dit nog een forum? Waar zijn de leden?




Je zit hier het ene na het andere nietszeggende korte bericht te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Hoi allen, ging idd gister wat te ver, ben op het moment gewoon veels te gevoelig en moet me ook niet druk maken of anderen wel of niet drinken, of denken dat het mijn verantwoordelijkheid is. Sorry voor gister.

Wat was dat nou met jou gisteren!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Geen lichamelijke kwalen meer. Dat is heerlijk.Ben deze week alleen. Zoon en man afzonderlijk van elkaar in Amerika voor hun werk ,Andere zoon in Ierland. Verveel me niet hoor. Maar niet drinken is moeilijker als ik alleen ben . Is mijn support maatje er niet he?(man). Die steunt mij enorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, ik ben blij dat je zelf ook ziet dat je gisteren toch wel over de grens ging. Excuses aanvaard. Respect krijg je niet door hard om je heen te trappen. Wel door de ander ook te respecteren en te aanvaarden met alle leuke en minder leuke kanten.

Har, jij schreef een paar bladzijden terug dat jouw valkuil was om therapeut voor de ander te spelen. Mag ik je daarop dan nu aanspreken? Houtje is prima in staat om haar zaakjes te regelen en volgens mij is het forum niet de plek om kinderopvang te gaan regelen.

Hier alles goed, beetje moe, dat wel! Ik was vanmiddag nog even op het werk om foto's uit te zoeken maar ga toch liever dit weekend schilderen als ik het aandurf!
Nu verder tv hangen en popstars kijken. Wat een stemmen zitten daartussen zeg! wauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

Har, jij schreef een paar bladzijden terug dat jouw valkuil was om therapeut voor de ander te spelen. Mag ik je daarop dan nu aanspreken? Houtje is prima in staat om haar zaakjes te regelen en volgens mij is het forum niet de plek om kinderopvang te gaan regelen.


Point taken Tapas. Ik vind het wel eens moeilijk te omschrijven als ik een ander wil bereiken. Ben het met je eens, dat die ander het moet of mag doen. Zit zelf ook zo in elkaar.
Wil wel eens wat teveel uitdagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg jullie maar niet bijgelezen.

Houtje: volhouden meissie, ik geloof er nog steeds in dat er ooit verbetering voor je komt.

Ik ben GE BRO KEN.
Heb op mijn knieen gelegen, alweer (schijnt me goed te doen), om alle apparatuur in te schakelen. Zo'n 500 kabeltjes heb ik het idee. Nu zit ik hier met 5 afstandsbedieningen en ga het NU proberen.
Duim voor me dat alles het doet. Tot zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Kreeg jullie maar niet bijgelezen.




Houtje: volhouden meissie, ik geloof er nog steeds in dat er ooit verbetering voor je komt.




Ik ben GE BRO KEN.


Heb op mijn knieen gelegen, alweer (schijnt me goed te doen), om alle apparatuur in te schakelen. Zo'n 500 kabeltjes heb ik het idee. Nu zit ik hier met 5 afstandsbedieningen en ga het NU proberen.


Duim voor me dat alles het doet. Tot zo.


Ooit van een universele afstandbediening gehoord An?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Har, jammer dat je niet naar je fam kunt gaan, las dat net terug.

Heeft met burenruzie en de finale ontknoping te maken. Vandaag was er een hoorzitting.
Viel allemaal niet mee voor hun. Ga ik niet ook nog labiel bovenop zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...