Spring naar bijdragen

vrijdag 10 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb'ers,
Adam ppff nare droom ivm je katerke
hier sprong gisteren ying op de brandende open haard en ik had even een vliegende kater , en neen dit is geen droom maar echt gebeurt , heb dadelijk zijn pootjes onder koud water gehouden .
pipke thanks voor dat slaapliedje :present:
soothy ik wens je veel sterkte .......... en niet teveel scenarios schrijven he , maar ja ik denk dat dit eigen is aan ons , ik denk dat ik al een gouden ding gewonnen heb met mijn scenarios schrijven .
zo laatse werkdag voor mij en neen ben er niet vies om
mensen samen met jullie laat ik vandaag den eerste staan ..........feels beter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen Blacky en overige mede-strijders!

Ik doe met je mee want ik laat vandaag ook die eerste staan, dan hoef ik me ook niet druk te maken of er ooit een laatste komt.
Nog èèn dagje werken en dan is het lekker wiehiekent! :moon: yesyesyes dan mag ik weer even bijslapen... ;)
Dus tot vanavond! Niets doen wat ik ook niet zou doen he (maar dan blijven er nog genoeg mogelijkheden over... :D )

Hou vol hoor! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonjour,

Gisteren heerlijk naar balletles geweest. Bewegen moet ik. Het is soms meer de vlucht vooruit, maatr alles beter dan achteruit.

Het wordt mooi weer geloof ik. Dat houdt de moed erin.

Het volgende las ik gisteren in een oude Opzij die ik van iemand heb gekregen en die ik natuurlijk ook moest lezen:

Ik en ik alleeen
kan het tij keren
de zon weer doen opgaan
in een bad van bloed
en leven

Ik en ik alleen
ben de man de vrouw
de rouw
de sterren en een en het al
en de rest
is illusie
projectie
op het doek van de tijd

De angst en de hoop
ben ik en
ik alleen

Ik weet niet van wie het is, maar ik vond het wel bij ons passen.

Blacky, Ying zal nooit meer geroosterd willen worden denk ik.

Het wordt vandaag best een heftige dag met trainingen en intakes. Voor ik weg ga ga ik nog het raam(7 meter) in mijn huiskamer zemen. Bewegen! Dit is meer achterstallig onderhoud.

Gisteren voordat ik naar balletles ging heb ik ook zo'n bezigheidstherapie gedaan. Ik heb de adressen van mijn kerstkaarten geschreven. Ik zou piano hebben kunnen spelen of lezen of studeren. Ik kom daar gewoon nog niet toe. Ik ben nog veel te onrustig in mijn hoofd, maar adressen schrijven ja, dat ging goed. Je ziet dan ook je vriendschappen voorbij komen. Was nuttig.


Fijne dag en zet hem op, wij zijn het waard.


Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, van mijn posting van gisteren. Het mag duidelijk zijn dat ik niet zo'n goede dag had.
Bij het teruglezen van de dagdraad van gisteren geloof ik dat ik niet de enige was. Ik hoop dat het vandaag voor iedereen een betere dag wordt.

Ik ga vandaag opruimen. Dochterlief doet een creatieve opleiding. Mijn hele woonkamer ziet er nu uit alsof 60 peutertjes hebben zitten knutselen.:D
Dat gezegt maakt ze wel hele mooie dingen.

Marjo, je bent goed zoals je bent. Ik lees je altijd graag en met bewondering.

Carolien, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst zeggen ze toch? Heel veel succes en ik kom kijken.

Goed, ik ga aan de slag.

Iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Anjo,

Ze is toch groot genoeg om ook zelf op te ruimen of niet soms?

Je verontschuldigt haar door te zeggen dat ze mooie dingen maakt en vervolgens mag jij de minder mooie dingen doen, opruimen!!!

Verdikkeme, jij mag ook mooie dingen doen en je hoeft niet altijd alles van anderen op te ruimen. Volgens mij ben je de afgelopen weken alleen maar met opruimen bezig geweest en dan zeg je dat je geen goede dag hebt gehad. Ik begrijp het wel waarom!

Denk aan jezelf, je bent het waard.

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vrijdag. vandaag komt mijn bezoek, dat stemt mild!

Alles is onbestendig en aan verandering onderhevig, niets ligt vast. Er is een continu voortgaan van alles!!
Ook de mens, als onderdeel van het grote geheel, noem het de natuur, staat niet stil.
Dus vandaag is alles anders. We kijken naar ons zelf en denken dat we zijn wie we denken te zijn.
In feite zijn we ons zelf alweer voorbij gegaan. Dit creëert nieuwe mogelijk heden en nieuwe kansen voor ons allen.

We streven er naar betere mensen te worden, een zekere groei,. Bijsturen kunnen we,daar is het nooit te laat voor. Laten we niet op een dag horen, dat het te laat is en de middelen niet aangegrepen hebben.

Ons doel is betere mensen te worden en ons lagere zelf af te leggen. We doen de drank uit de weg en proberen menselijk te zijn. Een groeiproces!! Laten we het proberen het is nog niet te laat.

Mijn eigen idee, met een sausje boedhisme!! Vrienden, wees achtzaam!!

Een fijne dag.:rose:


*** Aanp Stijlfout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge luitjes :)
Schrok me rot toen ik je bericht las van vannacht Adam. 't Was maar een droom gelukkig maar voel je je werkelijk daardoor in de gevarenzone? Is me niet helemaal duidelijk....

Ja hoor Carolien, ik heb mijn onderbroek goed aan want de bruine streep zit achter :P

Ga vandaag verder opzoeken hoe dat nu met ADD zit en een flinke wandeling maken voordat ik naar boven de riolen vertrek. Goed geslapen en rustig van binnen. Het is weer mooi weer trouwens :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieffies,

Hier ook een slaperig koppie en koffie ik moet zo naar mijn werk. Mijn week is niet zo perfekt ingedeeld met vrijdag werken, maar ja.
Vanmiddag de maandelijkse vergadering op mijn werk --- en ik moet notuleeerderen, dus blijf ik vanzelf wakkerderd.

Fijn jullie allemaal weer goedgemutst te lezen, het hoort bij mijn koffie in de morgen, even hallo zeggen.

Ik ga schatten, tot tussen de middag dan kom ik even thuis dochter gezelschap houden.

Caro :heart: met je expo. Wanneer is het precies en waar?

Plus, voel je je hier al thuis?

Blacky, is al weer aan het beulen, een extra besito voor jou.

P.S. Mensen, mijn bureau staat vol met kaarten die ik allmemaal van jullie gekregen heb, zoooooo warm. Zegt vriend: moet je die niet opruimen? Nee OEN daar kijk ik elke minuut naar dat geeft me kracht. Dank jullie wel. Jullie zitten me na aan het hart.

Ik moet wegggggggggggggg doeiiiiiiii......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ben al een paar uurtjes op.
Adam: ik las je verhaal van gisteravond en ik schrok me kapot. Ik dacht echt die man is levens gevaarlijk. Onze Adam, wie had dat nou gedacht. Haha en dan lees ik dat je het had gedroomd.
Dromen kunnen zo griezelig echt zijn he. Acht maanden Adam, dat is harstikke goed. Ik weet nog goed toen je op het forum kwam. Je gaan gewoon recht vooruit, harstikke goed. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben HP, ben nieuw hier en heb me vanmorgen al even voorgesteld bij de "Wie is wie" topic.
Ik geniet van jullie dagelijkse opbeurende reacties.
Per vandaag ga ik het Internet-onderzoek in.
Ik hoop dat jullie het ok vinden dat ik zo nu en dan (dat is elke ochtend denk ik)
ook even mijn overpeinzing voor de dag post.
Voor nu:
Iedereen take care, and keep it dry today.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben klaar met ramen zemen, alleen mijn werkkamer nog en dan kan ik overal weer goed naar buiten kijken. Het was een fantastisch gezicht vanaf de 7e verdieping over de bossen helemaal naar de Utrechtse heuvelrug, die zo'n beetje paarsachtig lag te liggen.

Ja Houtje ik voel me hier best thuis, alhoewel ik af en toe wel schrik van het hoge medicijngebruik hier.
Ik heb altijd geweigerd ook maar een tabletje in te nemen. Ik wilde altijd gewoon die pijn maar voelen en niet maskeren. Uiteindelijk zit ik nu hier, maar ik denk dat ik met allerei middeltjes misschien nog wel verder in de put zou zitten. Heel persoonlijk hoor.
Zonder jullie zou het veel moeilijker zijn geweest en ik ben daar heel dankbaar voor en wil proberen een positieve bijdrage aan dit forum te geven.

Gisteren las ik dat er een paar onder ons zeiden dat ze zich dan toch maar over gingen geven aan een psy. Ik vraag me af of dat een goed uitgangspunt is hoor. Misschien moet je samenwerken, maar overgeven aan doktoren of psy's ik weet het niet.
Ik ben ook bij een paar psy's geweest en ik dacht in het begin nu gaat er wat gebeuren. Ik kan gaan praten over mijn verlies en de dingen die ik heb meegemaakt, maar kwam van een koude kermis thuis.
Misschien is dit hun aanpak om je eerst murw te maken, misschien is dit voor sommige mensen heel goed.

Wat is dit nieuwe Internetonderzoek? Ik sta ingeschreven voor een online internetbehandeling, maar voorlopig ben ik niet aan de beurt. Misschien kan ik in afwachting hiervan daar ook aan deelnemen.

Ja, zoals we de afgelopen week hebben gezien kun je ook de gegeven hulpmiddelen niet of niet goed gebruiken. Je moet je afvragen of je echt wel wil en heb je dan die refusal wel nodig. Ik weet het niet hoor.

Misschien inderdaad geen kruisjes of nulletjes of weet ik voor tekens in het dagboek. Gewoon gaan per dag is mijn idee.

Ik luister inmiddels weer naar muziek en ik denk dat ik binnenkort ook maar die piano weer eens ga aanraken. Zal hard werken worden.

Als er geen beroep op mij wordt gedaan dit weekend ga ik morgen sushi maken bij het Japanse winkeltje in Amsterdam. Ik heb deze workshop al een keer gedaan, maar de vriendin waarmee ik naar Japan ben geweest gaat morgen en een andere vriendin die mee zou gaan is vertrokken naar Juan les Pins voor de tweede maal in een maand. Heerlijk Gooisch, Ik wil best nog een keer sushi maken en me weer even in Japan waren.
Ga 's morgens vroeg dan nog even in Amsterdam naar Intertaal om wat materiaal door te nemen voor een nieuwe training. Toch nog even werken.

Zondag wil ik naar Heusden en Oud Heusden om terug te zien waar ik het ellendigste jaar van mijn jeugd heb doorgebracht. Dat staat al maanden op mijn programma, maar omdat ik altijd beschikbaar wil(de) zijn voor dochter(s) en kleinkind staat het er nog steeds op.
Ik wil gewoon zien hoe het er nu uitziet en het een plaatsje geven. Een stevig stuk daar wandelen van Heusden naar Oud Heusden en terug.

Dat is nu een van de dingen die ik doe. Ik plan wat. Ik weet wanneer er eventueel een Gremlin zou kunnen opduiken. Het is het begin, maar ik voel me er beter bij.

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Nou het werkt! prima zelfs :)

Zat om 8 uur bij de huisarts.
Prettig gesprek, geen verhoging van medicatie.
Het gaat goed! Daar waren we het gelukkig beide over eens!

Twee wassen hangen al buiten te wapperen in de frisse wind.
Gezogen ende gedweild. Alle poezen en hondenkleedjes al van haren ontklopt..
En al gewandeld met de hûn!

Nu hier alles even gelezen onder het genot van!
Niets aan toe te voegen :D

Behalve Soothe, heel veel sterkte en maak je niet teveel zorgen OA!

Anjo, een slechte dag hoort er ook bij. Bedankt voor je compliment.
Leuk dat je dochter zo creatief bezig is!

Pippi hang on!

Corinne, lekker genieten en doen waar je zin in hebt!

Tapas ook!

Iedereen, een hele fijne dag en geen katten voor drank aanzien ;)

Straks nog een appeltaart bakken en boodschappen doen.
Vanavond met 4 meiden naar de Anubis-film, twee blijven slapen.
Gaan eerst minipizza's eten en na de film appeltaart eten, thee drinken en spelletjes doen.
Zo had dochter het gewenst. Kleinschalig tuttelen, heerlijk toch.
Morgenochtend nog een ontbijtje voor de dames, en hup!

Ik voel me weer stukken beter, en had ff een schopje onder mijn bips nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga zo nog naar de bakker, het brood is op.
En nog wat stapeltjes uit het zicht werken.. :D
Kamer van dochter een beetje fatsoeneren, en stiekum een bloemetje neerzetten...
Best nog druk. Maar wel lekker!

Pip, lekker geslapen?
Plan maar wat verwenmomenten voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hard in het pak nog even wat mailtjes te beantwoorden en ga dan tot vanavond een uur of acht werken. Ik heb net nog wat gegeten tegen de Gremlins (ik kan tot vanavond acht uur alleen nog maar aan de thee of koffie) en al wat voorbereid voor mijn diner en solitaire.

Fijne dag iedereen

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen bedankt voor het warme welkom.
Ik heb vandaag een spannende dag, krijg als het goed is vanmiddag om 16.00 uur te horen of ik uitgenodigd wordt voor een afrondend gesprek voor een nieuwe baan.
Ook daarom alleen al wil ik met een schone lei beginnen. Heb wel een boel "verkloot" bij vorige werkgevers in het verleden, maar daar zal ik waarschijnlijk wel niet de enige in zijn.
Ondanks dat ik vanaf afgelopen zondag niet heb gedronken, mede door de refusal, vind ik het nu toch wel lastig. In het kader van het internetonderzoek laat ik nu de refusal staan, en is vandaag dus de eerste dag dat ik weer zou kunnen gaan drinken. Maar dat gaan we niet doen, want een schone lei is een droge lei. Het zal ongetwijfeld niet mee gaan vallen, maar dat hoeft ook niet. Learn the hard way.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Prettige vakantie aan CPAS, en Caro maak nog wat moois ;-)

PS: iemand enig idee wanneer de chatmogelijkheid online gaat? En ik vroeg me af waar jullie die emoticons vandaan toveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HPSenna, Het belangrijkste om niet te drinken is om het per dag te bekijken, dus: alleen vandaag drink ik niet, morgen zie ik wel weer, en zo beslis je elke dag opnieuw.. dat geeft de minste stress want als je tegen jezelf zegt dat je nooooooit meer mag drinken dan wordt het een enorm groot iets. Vandaag drink ik niet!

Zo kan je het leven ook per dag bekijken, niet te ver vooruit en zeker niet te ver terg maar gewoon per dag. Wat komt er vandaag op mijn pad en hoe ga ik er mee om. Keuzes die je vandaag maakt kunnen morgen weer anders zijn. Dat mag allemaal. Op deze manier is het leven een mooi avontuur, een ontdekkingsreis die nieuwsgierig maakt naar wat er allemaal nog komen gaat. Zo wordt het leven wat mij betreft een stuk leuker en eenvoudiger.

Ik heb net hardgelopen of een poging gedaan tot... tjonge mijn beenspieren zijn erreg moe dus dat was 100 meter rennen en 100 meter wandelen maar zo kom je ook bij de 'finish'. Het zullen de hormonen wel zijn die tot mijn verrassing (elke maand weer hihi) besloten om vanmorgen hun gezicht te laten zien.

Ik ga zo mijn foto-archief induiken om te kijken of ik nog wat foto's voor een kleine expositie heb. Dan nog wat lijsten bij ikea halen als dat nodig is en even naar mijn werk om de betreffende foto's af te laten drukken, of niet, ik zie wel .. een dag voor mezelf dus! alles mag, niets moet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom HP !!!
Zie het maar als een simpele zaak, niet drinken. Per dag, evt. per uur, en naarmate je het langer doet, wordt het méér een gewoonte en makkelijker en denk je er minder over na.
Er schrijven hier mensen met 7 jaar alcoholvrij tot één dag, en je schuift vanzelf van de ene kant van de beginners naar de meer gevorderden.
Succes! En: als het moeilijk is, gewoon meeschrijven joh. Dat werkt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, deel I van de werkdag zit erop, heb met dochter een broodje gegeten en nu naar mijn werk weer deel II.

Soothe, wees je wel voorzichtig met je zelf. Het boek Het Geheim staat hier in de kast. Ik verwacht een vergelijkbare sfeer in AE"s nieuwe boek. Ga het denk ik kopen (volgende maand vrees ik).

Ben overigens gisteren weer eens in het ZH geweest bij de pijnpoli. Krijg nu een blok op mijn zenuw van mijn linkerarm, ok, proberen we dat maar eens. Eerste plek met spoed: 9 november !!!!!!!!! Weer een maand waarin het geen fluit verbetert, is echt afzien. Heb even goed zitten brullen daarna.

Nu weer naar mijn werk, doeiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, je weet hoe voorzichtig ik ben. Ik leef gezond, eet goed, alleen de sigaretten, daar moet ik mee kappen. Dat vormt slijm, wat onstekingen kan geven. 14.20 uur naar huisarts. De foto!!

Groet, en keep steady Houtje.

Tok Tok Pippi, ik weet er niets meer van. Kort van memorie.

Ik heb veel te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen tip in mijn postbakje... :D
Nou ja, ben meestal ook niet iemand die klappen uitdeeld.

eeerst weer boven verder, dan boodschappen en de taart... Oehhhh
:huh:

Net de muzikanten van koffie voorzien en netjes daarna de deur uitgezet..
Kinderen ook (geen koffie..)!

Gogogo!!!

*** Hard in het pak! ;) LOL

Sterkte Hout!
Goedzo Pip!
Succes Soothe!

Bye! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...