Soothe Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 De manier waarop ik gestopt ben is mijn manier en die werkt. De weg tot een alcoholvrij leven is geen proefdronk nemen.Jaren heb ik hier maatschappelijk werk gehad. Nu niet meer, ik ben "goedgekeurd"Als deze mensen 'sochtends kwamen en ik meldde zes halve liters te hebben gedronken, maar gestopt was, werd er niet gezegd wat een innerlijke kracht er in mij schuilging. Men zij:wanneer leer je verdraaid eens dat een alco niet moet drinken. Ze hadden gelijk en bedoelden het goed.En.. ik vond ze heel aardig. Ze trokken zich immers mijn lot aan. Dus goede bedoelingen!Trusten Forumvrienden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Pardon, democratie is irrelevant. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting, dat bedoelde ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Ik ga Corinne's wens om nu niet tot de 10.000 te komen respecteren, want ik moet om half 10 frisgewassen in de auto zitten op weg naar de psychiater. Het zij zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 OK, OK, lieve schatten.Hier ben ik met bericht nummer 9.999 en ik weet niet wat te zeggen.De schrijvende kletskous zit met haar handen vol vingers.Soothe, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Ok Ok Ok en nou nog één keer welterusten voor de rest, lieve schat !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 WOW!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Doe anders de woorddomino, ook altijd leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 OK, OK, lieve schatten,Dit is mijn bericht nummer 10.000 en dat is gewoon mijn volgende kletsbericht.Ik heb heel wat geschrijf nodig gehad om te kunnen stoppen met zuipen.Schrijven is beter dan zuipen. Mijn tiksnelheid heb ik middels dit forum op peil kunnen houden tijdens mijn langdurige werkloosheid. Door het schrijven heb ik hier veel vrienden gevonden.Ik ga jullie allemaal welterusten wensen.:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote::D:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote::D:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote:En CHARLIE: GEFELICITEERD MET 3 MAANDEN!:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote::D:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote::D:camera::clock::light:;):rose::light::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Wat een berichten Corientje. Je hebt geeneens tijd om een glas op te pakken! Dat is je truc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Maar corinne, je hoeft toch niks 'speciaals' te zeggen? je kan gewoon zeggen dat je morgen niet drinkt! dat is al speciaal genoeg!Soothe, 6 halve liters op hebben en dan stoppen vind ik toch wel wat anders dan een halve fles wijn.... dan zou ik ook niet echt met een zachte hand bij je binnen komenmaar het maakt niks uit, ieder zijn eigen manier en pomo moet maar aangeven wat hem helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Wauw !!!!!!!!!!!Die Corinne, 10.000 berichten !!!!!! Geweldig, gefeliciteerd x 10.000.Hèhè, ik kan mijn voorverwarmde bedje in. Oeiiiiiiiiii meis, wat hield je ons in spanning. Een thriller !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Op naar de 100.000 !!!!!!!!! . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Lieve schatten, ik GAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 haaaaaaa, nu kan ik rustig naar bed, je staat nu gewoon op 10.000 ipv van 0!!!!goed gedaan wijffie!!!!!en ik was er bij hihihihihi!!!nu ga ik wel slapen, want moet morgen werken en had er al in moeten liggen maar dit speciale moment had ik niet willen missen!!!!!!geniet nog lekker van je vakantie en op naar de 20000!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Slaap lekker Houtje, Soothe, Corinne en wie er nog meer wakker is morgen drink ik niet, doen jullie mee???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Ik had nog een berichtje in de wacht staan over herstel, mag ik dat nog even plaatsen.dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2008 Dan morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden