Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 En dat vind ik weleens lastig Kirky. Ik ben geen grote prater en uit niet zoveel hier maar soms heb ik een opleving en vind ik het fijn om respons te krijgen. Tja beetje ongeduldig word ik dan.Zegt meer over mij dan over jullie
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Slaap kekker Kirky, je hebt me vanavond wel aan het lachen gemaakt.Tot de volgende keer
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Hoi Was Frassier leuk? Das lang geleden dat ik dat heb gezien
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Ja das weer op comedy central erg grappig. Ken het ook nog van vroeger ja !!
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Excuses maar ik heb de laatste tijd niet actief meegelezen, maar had jij niet pas een huis voor jezelf?
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Maar je hebt gelijk, het was wel persoonlijk ja wat je aan het vertellen was, sorry dat ik zomaar afhaakte, had het ook effe kunnen zeggen.Om op je verhaal in te haken, ik heb een relatie gehad met een alcoholist, die nog wel drie keer zoveel zoop als ik, amai dat was echt veel !!! (Ik dronk al veel...)Hij had vaak een kwaaie dronk, dus toen zijn bij mij ook de ogen open gegaan over mn eigen drankgebruik.....Die relatie is nu gelukkig alweer een hele tijd over, maar als ik er nog aan denk brrrrrr
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Ja klopt ja, het huis van mn vader, begin nu een beetje thuis te komen hier, spulletjes op zn plek enzo, maar moet nog veel gebeuren en schoongemaakt en opgeruimd. Maar ik heb geen haast. Alles op zn tijd.
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Dat klinkt gruwelijk. Dat is ook de reden dat wij afspraken hebben gemaakt.We drinken samen nu na 1 terug val nooit meer samen en laten elkaar alleen.Gelukkig is dat nooit voorgekomen, maar wel strak de vinger aan de pols.Het lijkt me zo zwaar om met iemand samen te zijn die drinkt en dan ook nog meer dan jij.Moet heel eng zijn geweest voor je
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Ja het was heel freaky, had nooit gedacht in zo'n situatie te komen. Ben altijd een sterke meid geweest.....Wat bedoel je met 'we laten elkaar alleen' ???Wel knap hoor dat het zo goed gaat tussen jullie en dat jullie geleerd hebben van 1 terugval !!!Zelfs 1 dag niet drinken was voor mijn ex niet op te brengen, echt vreselijk om te zien. Terwijl ik toen alleen in het weekend dronk. En dan nog meestal 1 avond. Maar hij tankte de hele nacht door, flessen wodka, jutters, pfffff en dan 4 uurtjes slapen en dan weer bier en wodka. Niet eens ontbijten ofzo. En tja als je gaat drinken op een kater, valt het verkeerd....... was ik een ontbijtje aan het maken en een eitje aan het koken, pakte hij de halfvolle fles die er nog stond. Om vervolgens naar de supermarkt te gaan. En dat het hele weekend door. En ik trok mn jas weer aan , en ging maar weer naar huis.....
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 We hebben de afspraak gemaakt dat als 1 van ons 2 gaat drinken we elkaar alleen laten.Dat is gelukkig nooit gebeurt.Heftig verhaal vertel je maar ik denk oh zo moeilijk los te laten. Ben je makkelijk van hem af gekomen en heben jullie nog contact?
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Nee we hebben geen contact meer, gelukkig maar.Ik was echt smoorverliefd op die gozer, en dan is het moeilijk uitmaken. maar op het laatst had ik alleen nog maar een relatie met een vreselijke labiele dronken man, ik trof hem nooit nuchter, dus dan word je het wel zat. Vooral als ie steeds maar ruzie gaat maken. Lukte het niet met een ander dan was ik de l*l.Maar ja het gekke is dat je maar blijft proberen, maar ik ben geen deskundige....vooral niet omdat ik em zelf ook best lustte !!!! En je laat iemand ook niet zomaar barsten. Gelukkig maar voor jou dat het bij jou wel goed gaat, ook dat jullie elkaar nooit alleen hebben moeten laten, hoe vaak ik mn jas wel niet heb aangetrokken ontelbaar. Soms ook s'nachts, en dan wachten op de eerste trein. :(Ik heb me toen aangemeld bij de Brijdersstichting, aanvankelijk om hem te motiveren om hetzelfde te doen, en dat heeft ie ook gedaan. Daarna heb ik het uitgemaakt, kon ik het loslaten.
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Heej Geer, ben je dr weer ??? Alles ok ??
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Dat dacht ik al, gelukkig maar dat je een lieve vriend hebt die het snapt !!!
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 PFF dan weet jij dus echt wat drank kapot maakt. Knap dat jij het hebt opgepakt en voor jezelf bent gegaan. Hoe moeilijk soms ook.Ik ben opgegroeid met alcohol. Mij ouders dronken dagelijks en in het weekend veel.Ik heb met name door het alcohol gedrag van mijn vader er erg veel last door gekregen.Mijn vader spoorde niet als ie teveel op had en werd cynisch.Hoevaak ik werd gepest kan ik je niet vertellen, maar het was gruwelijk wat ie heeft gedaan
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Jeetje Mieke, maar jij was nog maar een klein meisje....heftig hoor. Heb je nog broers en/of zussen ??
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Nou volgens mij hebben we een afspraak, gezien het gesprek van vanavond. Ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar jou trouwens, leuk hoor dat je dat bedacht hebt !!
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 AAh Lief Geer dat je er aan denkt.Het ging goed en ik hoor morgen meer
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 @ Woman ik ben de middelste van 2 broers en zussen.Ik heb door vervelende omstandigheden geen contact meer met mijn familie
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Lieve mensen ik ga nu echt naar mn bedje, morgen vroeg eruit voor fysiotherapie. Ik heb expres de afspraak wat eerder gezet zodat ik hopelijk ooit eens in een fatsoenlijk dagritme kom. Haha, dan moet ik nie hier gaan blijven zitten typen he Tot morgen, en zachte dromen, doegdoeg x
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Same here Mieke, same here, ook geen contact meer. Later meer, mn bed roept !! xxxxxxxxx
Mieke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst 22 oktober 2008 Truste Woman en succes bij de fysio mo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden