Otje Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Hahahahaha !!Slaap lekker Geer, zachte dromen ! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Nou Wing.....................euh...................... ik zit op dit moment wel goed in mijn vel. Zal wel door het lange slapen komen. Ik hoor alleen de wekker niet en die stopt op een gegeven moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Was je dan al wel gaan drinken vandaag Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 @ Wing, dat wist ik niet, ik lees niet altijd alles nl.Maar dat is hartstikke goed zeg. Ben je eraan toe om te stoppen of wil je voorlopig blijven minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 OK, mensen, tijd voor mij om naar bed te gaan.Behoud je nuchterheid ten koste van alles.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Trusten Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Klinkt goed Winchi, Lekker hoor voor je !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ik vind het knap Wing. Ik heb in mijn leven al zovaak gepoogd te minderen met resultaat dat ik iedere keer weer op het oude niveau zat.Het radicaal stoppen werkt voor mij beter. Liever niets dan iets. Maar dat is voor iedereen anders en vind het goed als iemand kan minderen of af en toe iets kan drinken. Zou ik ook wel willen, maar ja er is niemand die mijn remblokjes kan repareren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Hay Marieke, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 @ Marieke, ja het gaat goed met mij. Ik was gisteren verdrietig om jou en leefde me in hoe jij je zou voelen.Ik gun je anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Truste Wing................snotter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ik ga zo ook weer naar mijn warme schaapjes toe.Tommie is de slaapkamer ook al ingeslopen en zal wel knorrend op mijn bed liggen.Ga hem leren dat onder de schapen lekkerder ligt. gna gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Slaap lekker Winchi !! Fijn dat je er weer bent !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 @ Marieke, ffffffffffffffff das heftig zeg. Pak gewoon zijn stokje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 @ Marieke, als mijn vent een ander zou hebben zou ik de pijpen van zijn pakken dichtnaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 en de mouwen van zijn overhemden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden