CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ik lust geen pindakaas. br br brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Lieve mensen ik ga naar bed,Wingchum, ik snap het.Cpas, Nou dan maar geen pindakaas verzin wat anders ha,haWelterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Rapilos,'k Heb er lekker eentje op met filet américain.Paradiso met je palmenstrandAch die tijd vergeet ik nietParadiso met je palmenstrandWat geluk was werd verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Weekend at Waikiki..Nee! Tom zit in Amerika.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Raggende mannen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 met ragebollen zou beter zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Corinne, gefeliciteerd !!!Ik ben ook jarig haha, ik sta alleen niet op de homepage :(Morgen komen lieve mensen op visite, kijk er erg naar uit....jij ook een fijne dag xxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Woman,Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!:camera::huh::light:In je profiel zet je bij geboortedatum: 11/09/19.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Zo winchun, dat klonk mooi, kan wel horen dat je muzikant bent twee violen en een trommel en een fluitwant Woman en Corinne zijn jarig en de vlaggen hangen uit!ei ei ei, ei ei ei, wat corinne en woman zijn jarig en dat vieren wijhoera hoera is de koffie nog niet klaarojee ojee doe me dan een koppie theeze leven hoog ze leven hoogze leven hoog ze leven hoogja hooooooogja hooooooogze leeee veeeen hoohoohoog ze leee veeeen hooog!!raar eigenlijk, hoog leven?! hoe zou dat moeten dan?gefeliciteerd dames!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 He, sjtt, het is wel midden in de nacht. Dus zachtjes!OK, nog een 2 uur en dan kom ik om en nabij mijn geboortetijd.Ik sluit de zaterdag af en ga maar eens richting bedje.Tot moren allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Hoe weet je nou dat hier de vlaggen uithangen?Slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Gotcha, haha, net van iemand een cd gehad!! haalt veel herinneringen boven, een beroemde haarlemsche band!!!! kwam zelfs op de radio hihien de cheerfull fruitflies ook zo'n heerlijke band met Pépé!! Altijd feest!!!! Die heeft nog eens in mijn huis geslapen, okee bij de benedenbuurvrouw maar toch tjonge het patronaat, sinds dat nieuw is ben ik nooit meer daar geweest...IK WORD OUD!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Vanavond 2 problemen opgelost!! Ze hebben al iemand die aan de uitzending van rtl4 wil meewerken dus ik kan met een gerust hart afzeggen!! joepieen ik heb iemand gevonden die mijn om de week dinsdag oppashond gaat uitlaten.. dat werd steeds meer een verplichting en gaf steeds meer stress! Nu is er iemand die het elke dinsdag wil doen en dan kan ik in noodgevallen bijspringen en heb ik dinsdags gewoon weer vrij! Ik ben dus niet onmisbaar en dat is eigenlijk best wel fijn.Dat geeft weer een boel ademruimte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Lekker Tapas!De tijd vrij, Ă©cht voor jezelf...En ff niet op tv! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 El Scorpio Winchi, oftewel Schorpioen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ja de Cheerfull Fruitflies, mijn beste vriendin had toen iets met die André van die band. Helaas is zij ( 8 jaar geleden, veel te jong overleden)...En Gotcha! Echt lekker funky, leukleukleuk. Memories.....Ik ben nu een film aan het kijken op net 5. dagdag ! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Andre is nog een tijdje een collega van me geweest, wat is de wereld toch klein he, of Haarlem dan Wat naar voor je dat je vriendin is overleden.maar ik ga naar bed, virtueel feest vieren.. nee toch maar gewoon slapen!fijne dag nog morgen Woman, en Corinne natuurlijk ook!weltrusten!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden