An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Wingchun: dat is even goed van je, de dag is bijna om, dus het moet je lukken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Rapilos: met jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 (pssssssst.... Slofje, ff zachtjes, Corientje mag het niet horen, ... maar neem je dit voor haar mee... niet doorvertellen hoor....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Zit te twijfelen tussen naar bed en nog even opblijven.. Wil morgen zo graag weer eens ouderwets uitslapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 An,Gekkerd.marjo,Je kunt allebei doen: én nu naar bed én morgen uitslapen.Om uit te kunnen slapen hoef je niet laat naar bed te gaan.Je moet alleen kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Tsja, dat lukt wel inmiddels...Neem nog steeds elke avond een kwartje.Stom eigenlijk. Nu heb ik nog een halve over...Tsss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 An,Met mij alles goed hoor, met jou ook wel weer geloof ik he?Heb net weer een opdracht naar mijn behandelaar gestuurd.Gebeurtenis,Gedachte,Gevoel,Gedrag,Gevolgen.Kennen jullie dat?Phoe, wel nadenkwerk hoor.Marjo,Lachen,dat jij zo graag weer eens ouderwets wil uitslapen door nu wat langer op te blijven.Denk je dat dat lukt op die manier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Tja Pippi: een heerlijke 'dagdroom'. Daaaag droom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Rapilos: ja intensief he, als je zo moet nadenken wat je nu eigenlijk voelt en denkt. Heel leerzaam toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Pippi: ik heb nu een verwarming naast mijn bed, ook warm, wel hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ik wil naar bed, maar ik heb hier zo'n lekkere puber rondlopen die net met MIJN blubber tuinschoenen naar boven is gelopen en nu weer naar beneden om in de garage te zagen, te boren en weet ik veel. Ik heb gezegd nog EEN minuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Pippi,Ja, lekker ingestopt worden na een dag zorgeloos spelen of naar school gaan.Of lekker naar bed gaan en de warmte van een partner om je in te koesteren.Goed kunnen slapen en kunnen uitslapen.Helaas voor mij dagdromen.Rapilos,Ja, je moet wel goed in jezelf kijken bij de opdrachten. Maar neem jezelf heel serieus en schrijf onverbloemd alles op. Hoe meer open je bent, hoe beter zij je handvatten kunnen geven en vooral inzicht in jezelf.Hard werken, maar ik heb er heel veel baat bij gehad en nog steeds.An,Ik dacht dat jij ging slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Winchi jij zat toch niet bij Gotcha! Of wel ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Pippi: harstikke bedankt voor de tip!!! Ga ik van de week direct eens doen!!!! Corinne: nog 38 minuten, maar dat ga ik niet halen.... jochie is net naar boven, hehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Nou hehe, ik mag ook naar bed. Welterusten allemaal!!!!!!Morgen feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Trusten An! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Of.....misschien zat je wel bij The Cheerfull Fruitflies.....(Was/is ook een Haarlemse band) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 feest An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 An,Ja, absoluut heel leerzaam.Cpas,Ik probeer inderdaad zo open en eerlijk mogelijk te zijn omdat ik me realiseer dat ik dan het beste geholpen kan worden, maar ik vind het toch zo knap van zo,n behandelaar wat hij er dan mee kan.Wingchun,Ja, inderdaad het G-schema, ik kwam er zo snel niet op.Kijk dat vind ik nou zo leuk dat iedereen meteen weet waar ik het over heb,als ik dit tegen een ander zou vertellen zouden ze echt niet weten waar dit over ging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ik heb honger en ga maar even wat eten. Boterham met ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Wingchun,Detoxgroep?? Wat is dat iets over ontgiften ofzo of zeg ik nu iets stoms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Cpas,Pindakaas,voor de lekkere trek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Hier ook een bruine.Met roomboter en hagelslag.En nóg maar een glasje water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 En een samson..Ik word oud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 ja sorry hoor Pip, maar ik kan er heel goed mee omgaan.Wissel het af met gladstone. Menthol..Snap je hóe oud?In een verlaten bui nog wel eens een belinda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden