An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ik zal het eens vragen hier Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Een fijne nacht allemaal, ik moet er al in!Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Poeh, mensen, ik kan het niet bijbenen vandaag. Ik ga maar even wat rookinhalen en iets lekkers drinken. Ik dorst naar tonic.Tot over een minuut of 10. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Wingchun, daar wil ik toch nog even op inhaken.Ik heb al eerder een stukje gepost over schade aan het brein door alcohol (zie apart onderwerp).Daaruit blijkt dat er een gedeelte herstel mogelijk is, kan best een aanzienlijk deel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Tot straks corinne, Fish slaap lekker en Geer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Slaap lekker Geer !!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Tnx Water! Vol blijdschap loop ik met het goede nieuws naar Klaasjes room..Maar die zit al in the USA te flirten en belt morgen nog met Mr. Whitefield...Toch lief van het meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Wingchun, bedoel jij misschien de TIQ's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Toch wel weer eens goed om te lezen Wing en Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Water: dit is nieuw voor mij. Weet ik eindelijk hoe het komt wat ik doe. Ik heb dus een TIQ die ik niet moet activeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 pfff het gevecht is weer begonnen maar ik zet door .mijn handen beven en ik heb het koud en warm tegelijk .heb daarnet een lang gesprek gehad met mijn vriend en ik denk dat hij me nu wat beter begrijpt .ik mag nu wel hulp zoeken maar moet zien dat ik er zelf geraak .dat kan nog een probleem worden want ik kan niet met de wagen rijden en zal alles met de bus moeten doen .hij zei me dat hij zich schaamt voor mij daarom mocht ik niets tegen zijn colega zeggen (mijn vriendin) maar ik heb het toch gedaan en aan haar gevraagt niets te zeggen .hij zei me ook dat hij al langer dacht dat ik meer dronk dan dat ik zei en dat het hem erg gekwetst heeft dat ik zo gelogen heb .ik begrijp hem nu volledig hoor en heb hem ook gezegt dat ik nu zeker mijn best doe maar hem niets kan beloven .dat begreep hij niet helemaal zeker niet toen ik zei dat ik voor mezelf stop en voor niemand anders .heb hem toen uitgelegt dals ik voor jou alleen moet stoppen dan haal ik het niet , ik wil me weer gelukkig voelen en fit .ik wil terug met mijn fiets kunnen rijden zonder te hijgen en zonder het gevoel dat mijn benen van beton zijn .we hebben dus een heel lang gesprek gehad maar er is niet geroepen of zo en daar ben ik van geschrokken .dat zou ik dus eergisteren niet gekunnen hebben dan zou ik allang beginnen roepen en tieren zijn .dus ik begin al verschil te voelen en ben daar heel blij voor .maar ik weet dat ik er lang nog niet ben hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Oh sorry hoor Pip. Scholeke, de eerste stappen zijn gezet! Koffie klaar, hond leeg, kat binnen: ik ga plat.Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ik ben heel erg veranderd door de drank.Gelukkig is klaas altijd in mij blijven geloven..Het houden van is er diep in ons nog wel altijd geweest.Maar tijd heb je nodig om elkaars vertrouwen weer te winnen,en vooral te geven.Ik heb inmiddels wel goede hoop voor de toekomst.Maar toen ik me hier een jaar geleden meldde, stond onze relatievoor de zoveelste keer, ernstig aan het randje van de afgrond.Oorzaak: Drank.En nu gaat ok juf Marjo naar bed... Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Lieve mensen,Ik ga afsluiten. WELTERUSTEN IEDEREEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Scholeke: dat heb je dapper gedaan. Je moet nu door dat beven en bibberen heen.Als ik jou was ging ik morgen naar de huisarts om iets kalmerends te halen.Dan gaat het wat makkelijker de komende dagen.Je kan het nu, dat laat je goed merken. Je bent hard bezig. Nu even loslaten.En ga gewoon naar de arts. Die kan je helpen jou erdoor te laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Marjo: je komt straks als een enige echte Marjo sterker en echter terug. GEduld. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Ik ga ook naar bed. Water ik ga nadenken over mijn TIQ, wel een eye opener, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Adam, bedenk jij nou even een leuke afsluiter..(Soothe had het ook een tijdje zo mooi met JP Rawie..)Dan neem ik er toch nog eentje ondertussen..Hot Choclat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Mooi Adam!Ik hoop dat mijn voornemen geen illusie zal zijn.Maar dat weet ik morgen pas..Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 heb me net wat chocolade genomen en raar maar waar het beven is beter geworden .ik denk dus dat ik de dokter nog even ga uitstellen en zo verder probeer te doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 Hallo, hier is mosterd (na de maaltijd)Leuke vergadering gehad vanavond maar wel erg oppassen dat ik me niet weer overal te enthousiast instort en van alles toe ga zeggen.Het was weer inspirerend en uiteindelijk lig ik dus weer niet voor 12 uur in mijn bed Marjo, even 1 toevoeging, je wordt niet ooit een beter mens, je bent al een beter mens!je hoeft niet meer te doen dan gewoon zo doorgaan.Salty je hebt vandaag wel wat megastappen genomen! Goed van je, en houd vast!In dit leven gaat het om jou en niet om je vriend of je kinderen. Jij bent het waard om gelukkig te mogen zijn en drank staat dat in de weg. Je gaat het avontuur aan! wees ook nieuwsgierig over alle ontdekkingen die dat met zich mee gaat brengen. Stoppen met drinken is een soort wereldreis maken naar wie je werkelijk bent en wilt zijn, een reis met bergen en dalen, met rivieren, wind mee en wind tegen en langzaamaan ga je merken dat je zonder drank meer aan kan dan met drank, dat je nieuwe dingen van jezelf gaat ontdekken of terugvinden.De aflevering van gisteren van afkicken (BNN) geeft heel veel informatie over wat 'verslaving' met je doet. De moeite waard om eens naar te kijken. Zie het nog niet bij uitzending gemist staan maar zal vast wel op de BNN site te zien zijn.Nou, ik ga afsluiten met de dagelijkse gedachte van morgen:Het aardige van de toekomst is dat ze vandaag begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden