Spring naar bijdragen

Krachten bundelen


KayLeigh

Aanbevolen berichten

Als broekie, nieuw op deze site, heb ik me suf gelezen. Heb erg leuke reactie gekregen op mijn aanmelding. Ik heb veel respect voor deelnemers. Ik mis alleen zoiets als de krachten werkelijk bundelen. En met die krachten bedoel ik de werkelijke ervaringen. Maar mogelijk is mij veel ontgaan. Waarom wil iemand zijn of haar kracht niet bundelen? Waarom geeft niemand de inside bloot van de drang? Daar gaat het toch om, die drang? Omdat die drang fake is? Een schuilkelder vol excuses? Hoe erg ook... het blijft surrogaat. Wie heeft zin en moed om af en toe iets toe te voegen en iets te melden waarom DIE DRANG, WAAROM DIE ANGST. Wat hebben we hier als grote gemene factor? Het moet wel meer zijn dan drank. Daar gaat een verhaal aan vooraf. Ik lees mensen met moed, met hoop, met perspectief, met verwachtingen. Wie wil die uitdaging aan gaan? Ik ga spijt krijgen maar ik ga nu voor. En nee, niet in gebed. Maar wel in pijn, angst, geslagen worden, verkracht, miskent, genegeerd voor promotie, dood van geliefden, en zo voort. Maar ook de verrukking van het leven in al haar aspecten. Diepgang, euforie, verlangen, winst, liefde, nederigheid, en die hoop. Die drang tot hoop. Die drang die een ieder van ons alleen voor zichzelf kent en de weg weet en zal vinden. En nee, ik ben niet ziek, niet in mijn hoofd en niet in mijn lijf, nog niet,... Ik wil vechten, graag zelfs, voor mezelf en de mensen die er werkelijk toe doen. Met opgeheven hoofd. Met alle trots die in me zit. Want zekerheden worden niet geschonken en die zoek ik niet. Ik zoek het ijkpunt in mezelf en de kleine wereld om me heen. Als fiere vrouw, als trotse moeder en als ijverige werkende alleenstaande kostwinster. En ik hoef niemand een rad voor ogen te draaien, ook mezelf niet. Ik wil alleen de krachten bundelen door ervaring. en mocht dat een loze droom zijn, dan heb ik de wens uitgesproken en geloof ik nog steeds dat in ieder mens iets moois en goeds en sterks zit. Ja, ook in jou, die dit nu leest. En je hoeft niet te reageren om je te realiseren, dat ieder mens uniek is. Dus doe daar iets mee. Dat doe ik ook. Elke dag weer,... Liefs en kracht, kayLeigh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...