Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ja, na de dip, voel ik het leven weer trekken...Uitbuiten! Nou ja, ik geef er maar even aan toe.Morgen iig geen kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ja , blijft prettig idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Nog even één roken dan?Gewoon, gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 nou, eentje nog dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Meeting gaat niet door las ik. Ik wil toch eens proberen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ben echt klaar en klaar wakker, nou ja, niet wonderlijk na een jaar slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Hè gezellig Pip!Moet je doen An, zou het niet leuk zijn elkaar eenste ontmoeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ja, dat lijkt me ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Januari is meestal een rustige maand voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Als we nou de energie voor het komende jaar er voor terug krijgen,heb ik nergens spijt van. Geen spijt. Open en bloot de toekomst in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Die energie komt wel weer joh. Nou nog een bekertjes melk. Hihi voel me net een baby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Alles is op, toch maar weer naar bed. Over iets gezelligs dromen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ik was ook in de achterhoek, de veluwe en twente.Pip, dat maakt niet uit. Jje hoofd moet bevrijd!Daar zit al het mooie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Niet te diep!Ik ga maffen.Echt!Tot morgen! wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden