Houthakker21 Geplaatst 11 november 2008 Rapport Geplaatst 11 november 2008 Hallo allemaal,Ik kan niet slapen, heb daarom net op uitzendinggemist.nl de eerste aflevering van Afkicken zitten kijken.Aan het einde van de eerste aflevering geven ze aan dat je de tweede aflevering online kunt bekijken.Wie volgt dit programma ook?Ik zit net het stukje te kijken van Marcus (counselor). Hij stelt zich zich zo voor: Hallo mijn naam is Marcus ik ben alcoholist ik drink niet.... ik ben ziek....Het stukje wat hij daarna zegt vind ik om te huilen............ vind het van hem dus ook erg mooi verwoord.Wie van jullie is er al in (een soortgelijke) behandeling geweest, en kan mij vertellen of het in ´echte´ klinieken ook zo gebracht word, gezien ik zelf ook op een wachtlijst sta.... ?Groetjes,Houthakker
orleando Geplaatst 20 november 2008 Rapport Geplaatst 20 november 2008 Hallo, Houthakker,Ik ben er net weer uit, uit een kliniek voor verslaafden dus. Het gaat een beetje zoals op tv, overal camera's (behalve op je slaapkamer dan) en ze stellen zich op tv netjes voor, maar ik kende helaas de helft niet...Ik moest elke ochtend om kwart over 7 opstaan (moet ik thuis ook, want ik heb 3 schoolgaande kinderen), maar als thuis alles op bed ligt (na half 8 's avonds ), dan ging het in de kliniek "vrolijk" door tot na 10 uur 's avonds...Ze hameren maar door over structuur, regels en hygiene, maar dat heb ik dus thuis ook. Je moet heel erg veel, je mag bijna niks (je moet een schriftelijk verzoek indienen en dan wordt er nog ruim 4 dagen over vergaderd..) en ik persoonlijk was als een kind zo blij, dat ik weer thuis was!!!Ik heb m'n les wel geleerd...niet meer opgesloten worden in een kliniek! Ik ben nuchter en dat blijf ik ook
MsLuzac Geplaatst 1 december 2008 Rapport Geplaatst 1 december 2008 Ik heb het nog niet gekeken, maar het lijkt me wel interessant. Je krijgt dan een spiegel voorgezet en dat is wel goed lijkt me zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden