CPAS Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Stomme computerspelletjes.Ik ga naar bed. En echt deze keer. Dus zonder nog een spelletje.Slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Thanx Winchi die hou ik in gedachte want het is echt niet LEUK en PRETTIGDus mijn voeten gaan dan niet moven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Trusten Corinne.Winch, verklaar je nader, ik begrijp de vraag niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Tjee. daar vraag je me wat.Gewoon een beetje rust in het koppie.Da's eigenlijk niet zoveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Met mijn ademhaling is het uitsteken Winch,ik ben niet aan het hyperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ik zal een klein beetje toelichten wat mij bezig houd.Voor mijn therapie heb ik bepaalde opdrachten,deze zijn gerelateerd aan bepaalde situaties.Gister deed zich zo'n situatie voor.Nu is het zo dat daardoor zoveel naar boven is gekomendat ik maar uitstel om aan de opdracht te beginnen.Dus vandaar het gemaal in het koppie.Beetje eigen schuld dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ja maar WINCHIJij bent echt wel een supersupersupersuper relaxed persoon, heb je vandaag mogen meemaken, en jij bent ECHT relaxed !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Nou een klein beetje dan.het gaat om situaties die gerelateerd zijn aan paniek.Dus als er een een situatie is waardoor ik in paniek raakmoet ik deze omschrijven en bedenken wat ik mogelijkanders zou kunnen doen om paniek te voorkomen.In dit geval is het erg lastig wat deze situatie gaat overiemand waar ik zeer bij betrokken ben.Maar het feit is wel dat ik er iets aan moet doen,het duurt al jaren en jaren en ik heb er nooit ietsmee gedaan.Sorry, specefieker kan ik niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Mag ik iets laten horen ??Het nummer wat mijn vader mij heeft doen luisteren, naar mensen, en wat ik gedraait heb op zn plechtigheid...Komt eerst een tekst en volgens mij is die jonge gast Samual J. Jackson ???http://nl.youtube.com/watch?v=gj4vfrPdfdo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Nee helemaal niet, ik ben alleen aan het bedenken hoeik het betse de situatie kan omschrijven zonder daarbijhet hele verleden mee te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Hair !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 EEn held????Prachtig Woman, Hair, was mijn favoriete musical. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 wow dank je Albertina !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Maar Hard voor gevochten En nu eindelijk dus vrienden gevonden die snappen hoe ik in elkaar zit japoeh poeh dat heeft lang geduurd zeg hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 lLieve mensen ik ga toch maar weer naar bed.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ik ga nog even een potje janken en wat foute emails sturen Ow ja en de buren even pesten met goeie muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 sinds mijn nekbreuk merk ik dat ik niet zo heel erg goed tegen kan aan een enorme portie geluk...nou das mijn niet depresieve afsluiting voor vanavond,want ik ben best blij enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden