Spring naar bijdragen

Ontspanning zoeken


MsLuzac

Aanbevolen berichten

Door dat we vaak druk zijn in ons hoofd hoe we de dag door moeten komen, en niet naar de alcohol te grijpen ben ik wel heel benieuwd op welke manier jullie voor ontspanning zorgen.....

wandel je wat vaker als voorheen, heb je een hobbie, luister je naar muziek of ....
Ik ben heel benieuwd.


Als mijn gezin niet in de buurt is dan geef ik mezelf een reiki behandeling, even ontspannen, nergens aan hoeven denken. En het mooie hiervan vind ik, dat als ik me goed ontspannen voel, dan zie ik de mooie kleuren (chakra's). Ik zoek de betekenis erdan van op.
Ook dromen analyseer ik, ze vertellen mij dingen. Natuurlijk snap ik niet altijd waar mijn dromen vandaan komen en wat ze mij willen vertellen.

Zijn er hier overigens meer mensen die net als ik interesse hebben in het spirituele ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

S4nny,

Ik ontspan door aan yoga te doen. Wandelen en andere sporten heb ik nog niet zo de rust voor. Ik heb 1 keer in de week yoga en probeer dat op sommige momenten thuis ook zelf te doen.

Ik droom ook heel erg op het moment. Mijn partner (erg spiritueel ingesteld) adviseerde mij ook om mijn dromen op te gaan schrijven. En evt. later gaan analyseren wat ze mij willen vertellen.

Ik ben ook wel wat spiritueel ingesteld, maar wel wat minder hoor. Ik sta er denk ik nog niet helemaal voor open.

grtjs Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...