BamBam Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 We'll see. Laterssss. Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Blacksters? Weet je en zie het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 hoi an,was het wel gezellig???ikzelf heb een kleine ellende gehad, de bier, wijn, chamgapne,vodka, etc etc etc is om mijn oren gevlogen, en elke gremlin heb verslagen dmv ETEN.!!!!!!!!!!!ik voel me nu dus blij en stoer maar vervolgens....ik klap uit mijn eigen velletje, volgens mij heb ik vandaag 100.000 calorieen verdragen gekregen, wordt verplicht tot twee dagen hongerstaking, darmen zitten vol maar de maag schreeuwt alweer om nieuw, een heerlijk begin dus van nieuwjaar bammerdebam,bij jou ook gezellig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Spud,Blackster is er nu niet.wat is er aan de hand?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Knap van die Blackster!Dat iedereen maar weet, val je haar aan dan vecht ik ook. Daarom moeten alle twijfleachtige doden helemaal hun mond houden! Ik weet wel dat blackster meer aan hier heeft dan ik. My best vriend. Einde oefening, en we komen er wel uit. Stomme domme mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik neem graag afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 he spud,het is goed en edelmoedig om blackster te verdedigen maar vergeet je niet iemand die nog belangerijker is???namelijk jezelf?ik krijg even een raar gevoel, leg even uit waar je het over hebt of hoe je je voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 van wie of wat wil je afstand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Bitch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Rottig he?? maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Laat ook maar... ik ben geen engel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Dat was weer eens een kwestie van "overbodige informatie" , als jij ze wel kent vooral niet naar mij sturen; anders voel ik mijzelf zo minder.gelukkig komt het maar 1 x biljoen voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden