Spring naar bijdragen

zaterdag, 3 januari 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja Carolien, het is toch echt waar. ik heb je toen eens in een pb gevraagd hoe het met jouw gehoor gesteld was, en verteld hoe het met het mijne. Toen schreef je terug, dat interesseert me allemaal niet zo hoor. Op zich geeft dat niet.
En als je geen maske genoemd wil worden hoef je me echt niet uit te wijzen tot 2010.
Ik denk dat wij elkander van geen kant begrijpen. Dus daar laat ik het bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, dat idee heb ik ook. Dat je totaal nuchter nooit was gaan blowen. Wat het aantal glazen drank wel aanvaardbaar voor jezelf?
Ja een harde, maar wijze les.
Misschien kan je ze uitleggen dat het toch voornamelijk door het blowen kwam, en de combi met de alcohol. Dan bieden ze je volgende keer ook niet meer zo snel wat aan. En dan weten ze zelf ook wat dat spul kan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker merk ik verschil kan mij nu tenminste herinneren dat ik de vorige avond naar bed ben gegaan . Dat is al een verademing , soms wist ik de volgende dag niet meer hoe ik in bed was gekomen.
En zeker veel helderder.
Slapen gaat nog niet zo goed maar komt vast weer terug.

Grt Sanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is natuurlijk wenden en keren, het blijft gewoon asociaal gedrag, en dat is niet tof als mensen gastvrij zijn en je bent op visite......
Well i learned my lesson very well. de hoeveelheid drank is weinig vergeleken met wat ik dronk toen ik hier net op het forum was....maar nog steeds veel te veel....
Moet nog 1 buurman onder ogen komen, ik heb namelijk bij thuiskomst de muziek snoeihard aangezet - ai.....
Wat een bewustwording, jeemig de peemig, als ik denk aan wat ik afgelopen tientallen jaren wel niet uitgespookt heb op oudjaar - ik wil er niet eens aan denken....
Als ik het helemaal voor mezelf bekijk vind ik het wel goed dat ik weer mn grens heb gevonden, dit kan gewoon echt niet. Was nogal een beetje aan het zondigen met de drank de laatste tijd, dat is nu echt wel over !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne, Ik heb nogal grove taal gebruikt, iemand was bijdehand aan het doen en ik deed erg bijdehand terug, met een te grote mond. Ik had gewoon naar huis moeten gaan.......verder heb ik met hele dure paling lopen gooien want die wilde ik aan mn hondje voeren, en heeft mn hondje op het tapijt geplast, wat ik niet zelf heb opgeruimd. Verder heb ik de hapjes en drankjes die klaar stonden op tafel en in de keuken beschouwd als 'pakt u maar'. En dat schijnen ze niet zo leuk gevonden te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie de humor er maar van in. Ik heb gedacht de volgende dag toen ik bij mijn zus weg kwam okay het is mij overkomen dit overkomt mij nooit weer. Ze moeten maar denken.

Heb mijn lering er uit getrokken door op te passen.

Aangezien dat niet lukte dan moet ik maar stoppen met drinken , nu mijn derder dag haha. goed hé

Grt Sanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee gelukkig is was mijn zus niet boos is net zo'n drinker als mij of moet zeggen is een drinker ik niet meer :-).
Nee het was de combinatie , had een lange dag gehad , hard gewerkt, verjaardag staan aan tafel , toen kwam ik te zitten en dronk maar door maar zakte steeds dieper weg. Balen dat wel !!!!.

Maar gelukkig was ze niet boos , ze had zoiets van zoveel heb je toch niet gedronken en nam het zelfs voor mij op lief hé.

Sanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zaterdagavond is voor mij altijd het lastigste, en soms ook de zondagmiddag als het regent en ik verveel me de blubber. De vrijdagavond is ook wel eens triggy. Maar ja, je hebt er een hele fijne doordeweeks voor terug, vooral de maandag lekker fris en fruitig. Nou dan houden we elkaar maar beetje in de gaten !!
Winchi, hoe gaat het met jou ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...