FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Het is natuurlijk ook een kado wat je zelf verdiend hebt! Door nuchter te blijven! Een erg goede motivatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Nou ja Carolien, het is toch echt waar. ik heb je toen eens in een pb gevraagd hoe het met jouw gehoor gesteld was, en verteld hoe het met het mijne. Toen schreef je terug, dat interesseert me allemaal niet zo hoor. Op zich geeft dat niet.En als je geen maske genoemd wil worden hoef je me echt niet uit te wijzen tot 2010.Ik denk dat wij elkander van geen kant begrijpen. Dus daar laat ik het bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Woman, dat idee heb ik ook. Dat je totaal nuchter nooit was gaan blowen. Wat het aantal glazen drank wel aanvaardbaar voor jezelf?Ja een harde, maar wijze les. Misschien kan je ze uitleggen dat het toch voornamelijk door het blowen kwam, en de combi met de alcohol. Dan bieden ze je volgende keer ook niet meer zo snel wat aan. En dan weten ze zelf ook wat dat spul kan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Ja zeker merk ik verschil kan mij nu tenminste herinneren dat ik de vorige avond naar bed ben gegaan . Dat is al een verademing , soms wist ik de volgende dag niet meer hoe ik in bed was gekomen.En zeker veel helderder. Slapen gaat nog niet zo goed maar komt vast weer terug. Grt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Waarom waren de mensen niet blij met jou op ouderjaarsavond , dat is toch niet leuk van ze!!!!Grt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Ja het is natuurlijk wenden en keren, het blijft gewoon asociaal gedrag, en dat is niet tof als mensen gastvrij zijn en je bent op visite......Well i learned my lesson very well. de hoeveelheid drank is weinig vergeleken met wat ik dronk toen ik hier net op het forum was....maar nog steeds veel te veel....Moet nog 1 buurman onder ogen komen, ik heb namelijk bij thuiskomst de muziek snoeihard aangezet - ai.....Wat een bewustwording, jeemig de peemig, als ik denk aan wat ik afgelopen tientallen jaren wel niet uitgespookt heb op oudjaar - ik wil er niet eens aan denken....Als ik het helemaal voor mezelf bekijk vind ik het wel goed dat ik weer mn grens heb gevonden, dit kan gewoon echt niet. Was nogal een beetje aan het zondigen met de drank de laatste tijd, dat is nu echt wel over ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Dus je bent helemaal gestopt dan Woman of geminderd met de drank.Grt Sanne. Nou ik kan de visite van mijn zus die op haar verjaardag waren niet meer onder ogen komen , was straal bezopen kon niet eens meer lopen aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiGrt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Sanne, Ik heb nogal grove taal gebruikt, iemand was bijdehand aan het doen en ik deed erg bijdehand terug, met een te grote mond. Ik had gewoon naar huis moeten gaan.......verder heb ik met hele dure paling lopen gooien want die wilde ik aan mn hondje voeren, en heeft mn hondje op het tapijt geplast, wat ik niet zelf heb opgeruimd. Verder heb ik de hapjes en drankjes die klaar stonden op tafel en in de keuken beschouwd als 'pakt u maar'. En dat schijnen ze niet zo leuk gevonden te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Ik ben nu weer helemaal gekapt met de drank Sanne !!Jij dus ook, en is je zus nu boos ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Hi Winchi ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Zie de humor er maar van in. Ik heb gedacht de volgende dag toen ik bij mijn zus weg kwam okay het is mij overkomen dit overkomt mij nooit weer. Ze moeten maar denken.Heb mijn lering er uit getrokken door op te passen.Aangezien dat niet lukte dan moet ik maar stoppen met drinken , nu mijn derder dag haha. goed héGrt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Voor mij dus ook derde dag, we gaan samen op Sanne ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Nee gelukkig is was mijn zus niet boos is net zo'n drinker als mij of moet zeggen is een drinker ik niet meer :-).Nee het was de combinatie , had een lange dag gehad , hard gewerkt, verjaardag staan aan tafel , toen kwam ik te zitten en dronk maar door maar zakte steeds dieper weg. Balen dat wel !!!!. Maar gelukkig was ze niet boos , ze had zoiets van zoveel heb je toch niet gedronken en nam het zelfs voor mij op lief hé.Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Hmm...alleen die grove taal is niet zo netjes, voor de rest was het gewoon oud- en nieuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 In ieder geval zullen ze het snappen als ik bij een volgende gelegenheid bedank voor drank en drugs Als er ooit een volgende gelegenheid komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Woman ,Wat goed van ons hé, okay vanavond tussen negen en tien heb ik het het moeilijkst, en jij?Maar houden vol hé ???????????? :-)Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Ik heb het nu ff makkelijk, ben nog oproepbaar voor werk, dus moet wel nuchter blijven....Maar ik was ook niet anders van plan hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Ja zaterdagavond is voor mij altijd het lastigste, en soms ook de zondagmiddag als het regent en ik verveel me de blubber. De vrijdagavond is ook wel eens triggy. Maar ja, je hebt er een hele fijne doordeweeks voor terug, vooral de maandag lekker fris en fruitig. Nou dan houden we elkaar maar beetje in de gaten !!Winchi, hoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Hoe lang ben je al gestopt , wat doe je voor werk als ik vragen mag Fishermans Friend?Grt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Woman, was het voorderest wel een superbraaf feestje? Krijg niet de indruk, gezien het uitdagen + het blowen wat er gedaan werd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Sanne, ik heb vanaf 06-11-08 niet meer gedronken, ik wil het ff minimaal 3 maanden volhouden. Ik werk als dierenartsassistente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Woman,Gaan wij zeker doen , elkaar een beetje in de gaten houden.Ga nu nog even wiien een echte aanrader de Wii Fit. Helemaal geweldig.Grt Sanne:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Nee klopt ook hoor, Fishi, zo netjes ging het allemaal niet......het is ook makkelijk te wijzen naar 1 persoon....maar das napraten, ik had gewoon naar huis moeten gaan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Leuke job zeg. Ik ben doktersassistente ook een super job. Grt Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2009 Goed zo Fish, ik ben afgelopen zomer 2.5 maand gestopt en dat heeft zoveel veranderd in mn lichaam en geest. Heel ander bewustzijn van mn gedrag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden