Spring naar bijdragen

zaterdag, 3 januari 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Anjo,
Ik ga gelijk een bakkie zetten. Goed idee van je! Ik ben geïnspireerd!

Ferry,
Ook in RL zitten rotte aardappelen. Het gaat dan net iets anders dan bij een medium als dit, maar ik vind het in RL veel erger, juist omdat je gezicht gezien kan worden door een ander.
Maar moet je weten dat een van de eerste draadjes die ik las juist het draadje van die nieuwjaarsnacht was. En toch heb ik me hier geregistreerd en ik voel mij hier relatief veilig dank zij het virtuele.

Francesca,
Denk niet zo groot! Logisch dat je dan in paniek schiet.
Ik heb als goed voornemen besloten om ook het hele leven maar per dag te doen. Vandaag is vandaag en morgen wordt vanzelf vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar ben ik al een tijd over aan het nadenken.
Beetje afbouwen nog. Het is me veel waard.
Maar het is TEveel geworden. Dat kan. Dus
voor mezelf afstand in bouwen. Hoe moeilijk ook.
Plannen gemaakt voor komende week. Dus minder tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste keer zei ik dat ik ging proberen om 2 weken weg te blijven en niet te lezen. Ik was geloof, bijgelezen en wel na drie daagjes alweer terug. Ik moet dus echt fysiek weg zijn van computers, zoals toen tijdens de skivakantie. Maar ook dan had ik contact via sms.
Wat mij inmiddels wel lukt, is om af en toe niet bij te lezen en alleen te reageren op de berichten die toevallig op mijn beeldscherm staan bij het inloggen. Ik reageer ook steeds minder uitgebreid. Ook voor mij geldt dat als ik andere dingen te doen heb, die toch echt voorrang krijgen, want van het moment dat ik hier inlog, ben ik erg geneigd ook te blijven hangen tot ik weg moet of naar bed ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ook ik ben er weer.

Al weer avond ! wat vliegt de tijd . Trouwens wel een heerlijke drukke dag gehad. en niet te vergeten om dat ik vanmorgen opstond zonder dat ik eerst tien keer moest denken wat voor dag het is vandaag. Ook wel heerlijk hoor.
Ga nu mijn derde dag in zonder één druppel , ben trots op mij zelf !!!


Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het was nog erger dan ik gedacht had op oudejaarsavond, de mensen waar ik zat waren helemaal niet blij met mij......dat is dus precies wat ik bedoel met mijn onderschrift: I don't want to be an embarressement........
Ik schaam me echt rot hoor bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was erg braaf met mn drank afwisselen met spa rood, en dat ging hartstikke goed, totdat ik bij mensen kwam die zaten te blowen. Ik heb zo lang niet meer geblowd dat ie er keihard inhakt ..... en ipv naar huis te gaan bleef ik zitten, ik heb me echt asociaal gedragen.....mijn vriendin van de overkant was net hier en daar hebben ze alles tegen vertelt - schaam schaam - dan kan je je natuurlijk afvragen waarom ze het tegen haar vertellen, maar dat vind ik verschuiven van de shit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, je hebt me een keer nogal bot afgewezen toen ik jou naar je gehoor vroeg. Ja maske, ook jij kan wel eens bot zijn.
Ik krijg binnenkort een "baha", dat is een Bone Anchored Hearing Aid.
Voor mij is nieuwe muziek ook wat lastig, maar ouwe muziek geen probleem. Want dat ken ik eigenlijk in mijn hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik had wel een idee hoe het gegaan was, maar niet zo erg.....
Ja het zat wel in de planning om te drinken, met mate (nou ja voor mij dan) maar zeker niet om te blowen.
Dank je Kirk, dat zal inderdaad zo zijn, ik praat het nog een beetje goed met het idee dat het oudjaar is en geen doordeweekse dinsdag......
Moet wel bij vermeld worden dat de vader des huizes een alcoholist is die al flinke tijd droogstaat, dus ik snap zijn irritatie echt wel. Maar ja blowen mag dus wel, nou ja moeten ze zelf weten natuurlijk....
In ieder geval ben ik weer volkomen klaar met die rotzooi, en heb ik wel mn lesje geleerd. Het zal nog wel even duren voordat de mensen weer aardig gaan doen, maar dat is mn straf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...