Spring naar bijdragen

zaterdag, 3 januari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

Zo ik heb vandaag even gelezen, dat was te doen maar twee blz. nu de rest nog;)
ik heb mega veel gemist denk ik maar ja ik had geen tijd voor de pc.

Het is weer gaan vriezen he bah, vond het wel lekker toen het dooide maar het is niet anders.

Houtje ik moet mijn dochter ook altijd betalen als ze wat voor me doet, eigenlijk belachelijk want ze krijgt genoeg en ik doe genoeg voor haar maarrrrrrrrrrrrr zo is de jeugd tegenwoordig denk ik, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Misschien heb ik haar wel te veel verwend:huh: en dat krijg ik nu op mijn bordje.

Vandaag ga ik ook de boom eruit gooien, lekker ruim weer. Mijn konijnenhokken verschonen, stal uitmesten en we zijn in de tuin aan het prutsen. Als het goed is heb ik van de zomer een veranda;)
maar dan moet er eerst ruimte gemaakt worden en dat is net als schilderen. Schilderen vind ik leuk maar de voorbewerking urghhhhh.

Even koffie pakken en wat proberen te lezen van gisteren.

Latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De opluchting heerst hier :D
Het is gewoon voelbaar.
Nu dat alle bomen flink afgetuigd zijn, hebben jullie in dorp/stad ook een traditionele kerstboomverbranding?
Hier gaat het vanavond geschieden.
Lijkt me iets voor jou Pippi, om je ogen uit te kijken. Want misschien komen ze dan wel met een trekker vol huisgebrouwen bier aan en moet je in je overall en op klompen oerkreten slaken. ;)

Geloven jullie in het lot of denk je, er is eigenlijk niks dat gebeurt zonder dat je het zelf veroorzaakt hebt?
Ik denk 75% het laatste.
Soms "overkomt" je iets waarvan je denkt, waarom ik nou weer! Maar achteraf blijkt het dan toch heel goed geweest te zijn. En blijk je zelf, onbewust, met je eigen acties en reacties, veroorzaakt te hebben waar je eigenlijk zo bang voor was.
Bijvoorbeeld een confrontatie die je eigenlijk niet wilde, maar waarvan je toch heel veel geleerd hebt. En waar je van gegroeid bent.
Hmmm, tikje diepzinnig vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaargh! Zie ik me toch een berg vakantiewas liggen.
Daar ben ik steeds onbewust omheen gelopen.
Zie nu pas hoe lui ik ben geweest. Kom op Marjootje, je kan het...
Zucht... Steun... Beetje dom poetsen. Boom eruit. Ondertussen nadenken
en lijsten maken... :D Nou lekker boeiend allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik denk ook voor een groot deel dat we veel zelf beinvloeden. Niet alle gebeurtenissen, maar wel onze reakties daarop. En achteraf hebben we vaak gemakkelijker praten dan op het moment dat iets ons overvalt (ook al hebben we daar zelf bewust of onbewust deel aan gehad). Soms word ik nog wel eens overmand door oude emoties, die zo diep zitten dat ik daar keer op keer dezelfde fout mee maak (controleverlies over m'n gedachten). Ik kan me er iets bij voorstellen dat ik het moet herbeleven totdat ik erin geheeld ben, en dus anders reageer.

Cultuurshock van de dag: ik drink sinds 3 weken geen koffie meer, sindsdien hyperdepiep ik een stuk minder. Het is net zoals met drank: gewoon die eerste laten staan. Voel me nog onwennig op m'n geliefde koffiemoment, maarja ook daar wen ik wel weer aan. Geniet van de geur van mijn nespresso voor bezoek. Haha, nu nog de chocolade en de zoutjes, dan nog het sportief zijn en daarna val ik in een immens gat omdat m'n gedragingen dan perfekt zijn? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat als ik wil stoppen met roken, ook eerst de koffie moet
laten staan. Koppelmoment. Goed van je Kaia!! Het begint hier ook
al weer aardig te stuiteren ja....
Controleverlies ook heel herkenbaar. Jeesus, nou ben ik weg.
Komt wel erg dichtbij allemaal... :D
Controle, controle.. Daar zou ik denk ik ook niet vrolijk van worden.
maar dat zal wel een denkfout zijn. Zie! Argh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij stoppen met drinken hoort ook veranderingen van gewoonten
Bij ons is het gewoon,terwijl een ieder zijn champagneflessen nog naar de container brengt om een paar dagen naar frankrijk te gaan.
We zijn dan te gast bij een producent van het geestverruimende vocht.
Naam zal ik niet noemen want dat is reclame voor drank.
Er word dan gesproken over de komende feestdagen[december]ivm
bestellingen. Dit komt misschien raar over maar nu is de tijd om zaken te doen.
Dit gaat gepaard met eten en uitgebreid doorproeven van drank
Heb besloten dit jaar niet mee te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds,

Morgen gaat Dochter spelen bij haar Vriendinnetje (de dochter van A. die natuurlijk bij haar moeder woont, en net verhuisd is en aan mijn Dochter haar nieuwe huis wil laten zien) in de omgeving Harderwijk/Putten/Ermelo.

Ik kan moeilijk daar 2,5 - 3 uur bij die mensen blijven (het is de Ex van A. dus dat zou vreemd zijn) dus moet mezelf dan 2,5 à 3 uur vermaken en wil best graag iemand van het forum met een bezoek vereren maar heb geen flauw idee wie er van jullie in de buurt woont.

Shoppen kan ook niet, want in die gristelijke contreien is alles dicht op zondag.

Of heeft iemand een leuke suggestie voor een stad in de buurt of een expositie of zo?

Ik kan natuurlijk gaan schaatsen in Biddinghuizen, maar in mijn eentje vind ik daar niet zoveel aan.

Suggesties of andere zaken: graag in mijn pb-bak.

Alvast bedankt!

(en dat na 5 kwartier stilte, wat een rust zeg).

(was het nou R'dam, Den Haag of Amsterdam, dan wist ik het wel)......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld mij weer eens !
Hallo allemaal !!
Ik ga weer voor een droge maand, alhoewel ik het vrij netjes heb gehouden qua hoeveelheid drank heb ik er toch een zooitje van gemaakt met oudjaar.....ik had een foutje gemaakt en was erbij gaan blowen. Tja als je dat nooit doet komt het heihard binnen. Stom he, ik zat netjes elk glas af te wisselen met een glas spa, ging hartstikke goed, en dan doe ik zoiets.
Nou ja, ik probeer nog steeds maar vooruit te kijken want ondanks de misstappen gaat het nog steeds de goede kant op, en als ik terugkijk waar ik vandaan kom - oe.
Dus, nu weer even een maandje niet, en eens kijken of het me net zo bevalt als de vorige keer, waar ik wel van uit ga, en kan ik er nog wat maandjes aan vast plakken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, niet te veel nadenken hoor!
Makkelijk gezegd natuurlijk, want hoe kan je nu níet denken?
Maar misschien, terwijl je wandelt kan je in gedachten jouw ideale tuin ontwerpen? Prieeltje, daar een gazonnetje, daar een vijver, óch vooruit, een zwembad!

Mij helpt dat trouwens vooral bij het niet kunnen slapen. Dan kan ik zó liggen piekeren (volgens mij vrouwen eigen!) Maar als ik dat probeer te visualiseren, of zoals Carolien haar vlindertuin heeft, pieker ik in ieder geval minder, en ik val volgens mij dan ook eerder in slaap!

En nu moet ik mij naar de Appie slepen! Er zijn nog 2 boterhammen in huis!
Maar ze hebben daar sinds kort een zelfscanapparaat, dat is dan wél weer leuk!

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...