Spring naar bijdragen

zaterdag, 3 januari 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Dit is de dagelijkse gedachte waar je je op kan abonneren, en die mij altijd weer even aan het denken zet. De kracht van het forum is het bewijs hiervan.

Goed hè, van ons allemaal. Hihi, ik ging om 20 uur naar bed, Dochter is om 17 uur thuis gebracht, niet eens bijzonder blij, ze weet niet wat het nou was, maar we hebben nog gezellig gegeten met mijn Tante, en voor de variatie heeft ze Zoon nog meegenomen voor een Dagje (maar die komt zelf naar huis hoor met den trein).

Het is ongeloooooooofelijk, maar A. kwam binnen, charmant, behulpzaam, deed leuk tegen Tante, enz. enz. O jongens op zo'n moment wil ik vergeten dat ik eigenlijk van hem afwil. Grgrgrgrgr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat ik dat boekje "nuchter leven" toch ook maar ga bestellen.

Ik vind ook dat je één jaar bezig bent met "gewoon stoppen" en de gewoontje uit je systeem krijgen, dan nog een tweede jaar, om je geest te laten wennen aan de draaimolen waarin hij terecht komt, en in het derde jaar komt een beetje rust. Ik zit nu in het vierde jaar, en ben bezig met "nieuwe" dingen en uitdagingen, laat niet meer met me sollen (ben op me werk daarmee begonnen).

In januari ga ik helpen bij een tandartsenpraktijk met de boekhouding/administratie, is helemaal mijn ding.

En die @#$%^&* kerstboom laat ik door de kids aftuigen tegen een uurloon van 10 € per uur. Dat hebben ze in een uurtje wel voor mekaar, en mij scheelt het een hoop ellende.

En ik moet nog even zeggen dat mijn nieuwe PGB-hulp méér dan fantastisch bevalt. Zo'n lief meiske van 23, maar pas op, ze weet donders goed wat ze doet, en stuurt me gewoon naar bed. Ze is nu een maand hier, en ik moet eerlijk zeggen, het bevalt me nog beter dan mijn eerste hulp (het contact, samen lachen, ook zo belangrijk).

Oeoeoeoeoeoehhhhhhhhhhhh!!!!!!!! Is er nog niemand wakker verder????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehooeee!
Nou ik ben te laat voor die bak koffie, schenk ik mezelf wel in.
Heb verdorie ruzie met mijn zus, heel naar. Iemand heeft haar een enge mail gestuurd onder mijn naam en om de een of andere reden gelooft ze niet dat ik het niet was.
Het vervelende is, dat het wel op deze pc geschreven moet zijn, en ik laat vaak mijn mailbox open staan. Ja, en dan zit er hier wel eens een buurkind te internetten. Enfin, het waait op de een of andere manier wel weer over. Maar even van me afzetten en vooral niet druk maken, want dat ruiken gremlins op grote afstand.
Het is weer flink gaan vriezen dames en heren, brrrrr!
Verder een heel goede zaterdag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Houtje,
Ik zet zelf wel verse koffie. 'k Heb trouwens al eentje op een uur geleden. Volgens mij kun je beter zeggen dat je kids € 10 uur krijgen als ze de boom aftuigen en opruimen en niet dat bedrag per uur. Dan doen ze er geheid langer dan een uur over!
Doe je wel voorzichtig met het dingen naar je toe trekken? He, dat is een goeie hulp. Die weet jou naar bed te sturen dat je het nog doet ook.

An,
:)

Vie,
Misschien een ideetje om een wachtwoord op je schermbeveiliging te zetten of de kids als gast te laten inloggen? Eerlijk gezegd zou ik de buurkinderen gewoon verbieden om aan mijn compu te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: ik las je nog van gisteravond. Leuk wat je schreef, ook over dat dt gedoe.
Het gaat om de inhoud en ja schrijffouten ns lekker laten staan.

En wat is onbevangenheid?
Zo schreef Anjo: ik vind die vrijheid doodeng.

Onbevangenheid, de (gezonde) vrije geest van een kind. Stoepkrijken, hinkelen, knikkeren.
Hele verhalen terwijl ze spelen. Alles durven vragen. Echte boosheid, verdriet, plezier, lachen.
Pijn, verdriet, laten troosten, knuffelen.
Waar ben ik het kwijtgeraakt, en hoe vind ik het terug.

Met alcohol durf ik dat, nu kan ik het ook weer zonder alcohol.
Lol maken, fouten maken .... onbevangen ..... eerlijk en vrij EN bovenal nuchter.

Wat ligt het toch allemaal dicht bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Corinne: ik las je nog van gisteravond. Leuk wat je schreef, ook over dat dt gedoe.


Het gaat om de inhoud en ja schrijffouten ns lekker laten staan.




En wat is onbevangenheid?


Zo schreef Anjo: ik vind die vrijheid doodeng.




Onbevangenheid, de (gezonde) vrije geest van een kind. Stoepkrijken, hinkelen, knikkeren.


Hele verhalen terwijl ze spelen. Alles durven vragen. Echte boosheid, verdriet, plezier, lachen.


Pijn, verdriet, laten troosten, knuffelen.


Waar ben ik het kwijtgeraakt, en hoe vind ik het terug.




Met alcohol durf ik dat, nu kan ik het ook weer zonder alcohol.


Lol maken, fouten maken .... onbevangen ..... eerlijk en vrij EN bovenal nuchter.




Wat ligt het toch allemaal dicht bij elkaar.





Ik ga hier eens goed over nadenken. Er zit een hele berg wijsheid in dit bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke: dan maar even ziek zijn, op bed, lief zijn voor jezelf. Het heerst enorm. Ik heb hier ook de ene zieke na de andere.
Ik heb net een mega pijnstiller genomen. Want ik wil erop uit vandaag! Tot later maar weer.

Vandaag laat ik die eerste staan. Trees doe je ook weer mee, gisteren is het je gelukt, dus waarom vandaag niet? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, onze overburen zijn nogal van het behoudend-gristelijke, dus veel kinderen en geen internet. Dan vind ik het zielig voor ze dat ze bijvoorbeeld op school achter lopen omdat ze niet net als andere kinderen van alles op kunnen zoeken voor werkstukken e.d. Maar ik zal voortaan opletten dat ik mijn mailbox eerst sluit.
Het gekke was, dat het zo'n doorstuur-mail was met grove taal, iets dat ik sowieso nooit zou versturen.
Ik denk dat mijn zus momenteel gewoon wat overwerkt is en daarom even overprikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, en ik doe ook mee met vandaag niet drinken.
Tasseke beterschap.
Wing, rustig aan met die stomende energie van jou. Leid het in goede banen!

Mijn eigen ip-adres stond als laatste onder dat bericht, de rest van de geschiedenis was gewist. Maar genoeg hierover, ik kom er toch verder niet achter.
Gewoon vervelend om gewantrouwd te worden door iemand om wie ik veel geef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...