Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marieke ik weet precies wat je meemaakt. Ik heb in de flat toen op een gegeven moment ten einde raad oordopjes ingedaan en de tevee op 10, zodat ik iig mn eigen geluid hoorde. Niet te doen. Op het laatst flipte ik gewoon, hoeveel kan een mens verdragen, ben toen woedend en schreeuwend als een razende met een zware stok op de muur gaan bonken........Kan je niet eens met de politie gaan praten ??? Neem het op op een geluidsrecorder en stap daarmee naar de woningbouw, politie enz......Hoe zit het met de andere buren ??? Hebben die ook last ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ga ook even wat anders doen dan computeren.Hou vol mensen het leven is zonder leuker, eenvoudiger, goedkoper en gezondernou dat zijn zo maar 4 redenen uit de lucht gegrepen die stuk voor stuk de moeite waard zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Vie, het is "pas" dag drie: het 2-januari-verbond!Ben wél weer heel blij met mijn besluit, "voel me nu al bevrijd van de "logistiek" van het drinken: waar haal ik het, laat ik het, breng ik het weer weg, heb ik genoeg....Als ik achteraf terugkijk, sloop het allemaal weer steeds naar een glaasje meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Wiseguy: johoe die flesjes kunnen zoooo ontzettend vriendelijk naar je kijken he?! Oef, knap van je hoor dat je ze hebt weerstaan, harstikke harstikke KNAP>Marieke: dank je, ik wens je toch ook zoveel geluk en het allerbeste toe, je klinkt zo enorm triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goeiesmidddddddddaaaaaaaaggggggs,Ik ben weer thuis, na toch wel een heftig weekjeniet heftig qua drank, dat kwam niet eens in me op, wel heftig met z'n drieën omdat de andere 2 gingen botsen, maarja ik kan redelijk afstand nemen en bemiddelen dus dat heb ik dan ook maar gedaan en zo is iedereen weer in goede vrede huiswaarts gekeerd.en wat is er fijner na een intensieve vakantie en reis dan in je eigen huis terug te komen, lekker weer binnen te kunnen roken, heerlijk op mijn eigen bank zitten en bepalen wat ik op tv wil zien, vannacht weer heerlijk in mijn eigen bedje slapen en rust om me heen!! Niks is fijner, ik ben weer thuis!!zometeen nog een familie-etentje, het is niet anders, dus nu maar even flink wat rust nemen, de wasmachine vol gooien, hoofdpijnpoeier erin, eindelijk weer een lekkere caffeinevrije senseo na een week oploskoffie en dan douchen, hond uitlaten en dan is het alweer tijd om de deur uit te gaan.Ik denk dat ik morgen maar vrij neem zodat ik nog even een dagje in kan storten want daar is nu nog geen tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ja zo gaat dat Trees, dat heb ik ook een tijd gehad voordat de knop echt omging. Ach, een glaasje kan wel, nu ja dan, nog eentje, wat maakt het uit. En voor je het weet... Kost toch minder hoofdbrekens om er helemaal niet aan te beginnen. En die logistiek, haha, ja vreselijk.Als we die expertise in een bedrijf zouden steken werden we steenrijk.Kirky waarom zou je niet gaan als je een afspraak hebt bij een reïntegratiebureau? Een uitkerende instantie kan wel eens financiële sancties opleggen als je niet komt opdagen. Maar misschien bedoel je netjes afzeggen en niet gaan. En het is natuurlijk helemaal jouw zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Mensen, ik ga er even uit, zoon wil op de PC!An, ..ik doe eindelijk weer volop met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi allemaal,Als iemand ondanks een ban toch op het forum komt schrijven is dat triest.Triest voor die persoon omdat hij blijkbaar nergens anders terecht kan. En hoe eenzaam moet je zijn om dat te doen. Om weer hier te verschijnen en vervolgens ook nog eens om je heen te schoppen. Ik weet hoe het voelt om alleen te zijn , vol zelfverdriet te zitten , het gevoel hebben niet geaccepteerd te worden en vooral boos en gefrusteerd te zijn en geen kant op te kunnen behalve de kant dat ik nog meer pijn en verdriet verzamelde door mijn drieste en dolle akties. En he ik wist precies hoe het in lekaar zat en wilde jullie wel even de waarheid vertellen. Totaal geen realiteitsbesef meer.En dat is wat er gisteravond is gebeurd in mijn ogen. Pijnlijk herkenbaar.De mensen die er dan ook nog serieus op in gaan maakt het des te triester.Op die manier help je alleen maar om hem nog gekker en kwader te krijgen.Er zijn een aantal mensen die op dit forum schrijven wiens verhalen ik met een korreltje zout neem.Ik geloof er gewoon niets van en hou me er dan ook niet mee bezig. En dat werkt voor mij het beste.Of ik twijfel en dan zwijg ik maar want dat werkt voor mij ook goed.En al die ruzietjes zijn ook zonde van de tijd om te lezen en zelfs over te gaan nadenken.Ik wens iedereen nog een fijne middag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goed zeg Kirky !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik ga vandaag een nieuw park verkennen. Het schuldgevoel is nog niet uit mn systeem van de overlast die ik hier in de buurt veroorzaakt heb met oudjaar ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik moet even stoomafblazen, want de stoom komt uit mijn oren!Vie, ik wil niet lezen dat er rijen staan voor de supermarkt. De dichtbijzijnde supermarkt die open is is 35 km hier vandaan.Dat is tot daar aan toe, ik woon nu eenmaal in de provincie waar een bepaalde politieke partij protest heeft aangetekend dat de Tour de France hier op zondag zou fietsen. Allemaal tot daar aan toe maarom mij nu de schrik op het lijf te jagen door de brievenbussen te verwijderen!!!! Ik dacht echt dat mijn laatste hersencel zijn taak gedaan had.Ik ben nog al een uitsteler dus ik dacht gelijk een kleinigheidje naar Albertina sturen want van uitstel, etc.Gewoon weg dus! Ik ben naar de garage gelopen want die zijn gelukkig wel open en met veel gene gevraagd of zij misschien wist waar de dichtbijzijnde postbus was. Ja, ik ga daar vertellen dat de postbussen verdwenen zijn. Komt ietwat vreemd over, nietwaar?Oh mevrouw die hebben ze verwijderd voor het vuurwerk, komen van de week weer terug maar die bij het postkantoor is wel open. Het spijt me maar mijn koffiezetapparaat is kaduk,mijn fiets gejat, mijn printer weigert dienst en mijn hele lichaam doet nog steeds pijn van dat belachelijke akkefietje met dat rotje. Mag ik dan aub een brievenbus waar ik geen km voor hoef te lopen?Ik weet het slaat helemaal nergens op en ja natuurlijk reageren alleen mensen zoals ikzelf zo in paniekwant ik ben mij er te van bewust hoeveel hersenencelletjes ik moedwillig om zeep geholpen heb maar toch............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Anjo: rustig innnnnnnnnnnnn en rustig uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ademen. Trees : zet 'm op he!! We gaan ervoor!!!! Ik denk elke dag aan je.Ik sluit af, bezoek. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marieke log voor jouw nog even weer in voor het geval je door de bomen het bos niet meer ziet op de link van kirky over burenoverlastHier de richtlijnen van het VROMhttp://www.vrom.nl/burenlawaai_onlineVolgens mij is je woningbouw ook inderdaad verplicht in je woning, je 'woning genot' te geven als je de huur netjes op tijd betaald. Kunnen hun je dat niet geven in de woning waar je in woont, dan zijn hun verplicht met alle kosten voor hun rekening je te verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Anjo morgen weer een dag en ja het is stom dat je zover moet gaan voor een brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi,Hier ben ik weer. Het was een mooi concert. We hebben genoten. Toch zou ik het beter vinden als lange mensen meer naar achter gingen zitten, dan konden de kleine mensen ook wat zien.Na thuiskomst gelijk met de was in de weer. Nog een lang telefoongesprek met mijn moeder. En nu zit ik heel even hier, ik moet nog lunchen.Marieke,Soms is het beter je bij de feiten neer te leggen. Jullie hebben er alles aan gedaan wat mogelijk was. De terreurfamilie kan kennelijk blijven zitten. Ik begrijp nog steeds niet hoe het kan dat zulke lui mogen blijven en hoe machteloos de sterke arm der wet in dergelijke gevallen is. Ik begrijp ook niet de handelwijze van de woningbouwvereniging. Het lijkt mij toch dat deze in dergelijke gevallen het huurcontract kan opzeggen. Ik hoop dat jullie snel iets vinden met rustige en vriendelijke buren.Wiseguy, Trees, Antonia en alle anderen van het pact die nu (weer) halverwege hun derde dag zijn,Jullie zijn goed op weg. De kop is eraf. Dames en heren, ik doe gezellig met jullie mee en drink niet.Safi, Vie, Anjo, Marjo, Kirky en de anderen,Een mens maakt wat mee in het leven. Het zijn lang niet altijd leuke dingen. Ieder mens heeft zijn bagage te dragen. De een moet meer meedragen dan de ander. Met die bagage verricht men alle handelingen in het leven. Het is mijn streven om alle ballast uit mijn rugzak te verwijderen. Pijnlijk, want ik word wel erg geconfronteerd met mijn minder goede kanten. Ik leer ze echter wel kennen, waardoor ik er wat aan kan gaan doen. Pijnlijk, ook vanwege het moeten constateren dat mijn opvoeders (ouders, grootouders en oom) lang niet die perfecte mensen waren en dat ik een flink deel van mijn overtollige bagage aan hen te danken heb. Ik kijk toch liever naar de goede dingen die ik meegekregen heb en dat zijn toch goede fundamenten voor een eerlijk bestaan. 2008 was een zwaar jaar voor me, ik was al depressief toen het begon. Mijn goed voornemen voor dit jaar is met meer liefde naar mezelf toe handelen. Ik wil mezelf aanvaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marieke,Ben je al eens bij de rechtswinkel geweest? Burenoverlast is volgens mij gewoon een overtreding van de wet.Ik word altijd een beetje dreuzig als hufterigheid wint. Noem mij ouderwets maar het hoort niet.Net zoals brievenbussen verplaatsen omdat anders mensen er vuurwerk in gaan gooien.Over vuurwerk gesproken, hebben jouw kotters genoten van hun vuurwerk, Ziza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Kirky, ja, dat is waar ook van die vergoeding, was het even kwijt. Ja, dan snap ik het! Belachelijk zeg. Echt, hoe die instanties soms werken, je verstand staat erbij stil.Anjo wat gek, de brievenbussen weggehaald. Hier hadden ze de openingen heel smal gemaakt zodat er geen rotjes inkonden, maar er kon nog wel net een envelop doorheen.In de ongeveer 25 jaar dat ik in Rotterdam heb gewoond zijn er wel 20 fietsen van me gejat, echt waar. Wat kan je daar een rotgevoel van krijgen. Blijf met je p@ten van andermans eigendom af, grrrr! (Dacht ik dan.)Corinne, als jij zo doorgaat met dat leegmaken van je rugzakje moet je straks nog een ander icoontje nemen.Maar het is wel zo dat niet in een roes duiken, je veel meer ruimte geeft om het verleden een plek te geven, vind je niet? Het rugzakje wordt eigenlijk niet leger, maar raakt beter opgeruimd. Minder chaos, alles een eigen vakje. Heb ik ook nog heel wat werk te verrichten hoor.Tapas, lekker in je eigen honk. Oost west.... Moest erg grinniken om die hoofdpijnpoeier in de wasmachine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik log alleen even in om Albertina beterschap te wensen; open botbreuk...maar meiske toch! Wat moet dat een pijn hebben gedaan. Dikke kus en een Fijn dat je hulp van Houtje en anderen hebt gehad.Nogmaals veel sterkte en dan maar met krukken naar Thailand Ik hoop wel dat je hulp in de huishouding kunt krijgen.Geer, Gerard....terecht dat je van het forum gefl@kkerd bent, een ban is een ban. Duidelijk dat de drank je in zijn greep heeft. Dat is geen praten wat je doet man, dat is zeveren en oorlogje voeren....je eigen frustraties botvieren.Jammer dat ie voor het leven is, dat wens ik niemand toe. Ga verder met je herstel!Hier is het rustig en droog, dankzij de refusal...weet zeker dat ik anders zou drinken want er kan pas rust komen als ik verder kan met hulp (...) Idiote redenering, ik weet het maar het is effe niet anders. Morgen weer een afspraak met de huisarts om een afspraak met psych te bespoedigen. A. gaat morgen weer naar huis, de lieverd is de hele week hier geweest.Heb met haar duidelijke afspraken over het onder begeleiding innemen van refusal genomen. 3x per week doe ik het in haar bijzijn, MIJN keuze.Voor al die ruzies hier heb ik inmiddels totaal geen interesse meer, mooi....toch nog iets geleerd.Lieve groetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Har ik wens je veel KMWhou vol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Fijn, dat het concert leuk was, Corinne.Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet echt met stoom uit de oren zat. Ik zit nu eigenlijk te grinneken dat ik mij zo druk kan maken over futieliteiten (schrijf je dat zo?) Dat heet vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ben hier vandaag zeer aanwezig, sorry maar heb het even nodig de laatste dagen. Lotgenotencontact, mensen die weten wat het is. Hier hoef je tenminste niet zoveel uit te leggen.Over ouders en wat er vroeger allemaal is gebeurd. (Safi ik vond het prachtig wat je over je vader schreef. Wat mooi dat je dat zo een plek hebt kunnen geven. Van dat parkietje deed me even de tranen in de ogen schieten, wat lief.)Ik besef steeds meer hoeveel van de eigenschappen die ik jarenlang heb veroordeeld in mijn ouders, ook in mij zitten. Dat is best pijnlijk om te realiseren. Jarenlang wilde ik los van ze zijn, ik had niets met die lui te maken, ik léék helemaal niet op ze! Ja daaaag. Wel ben ik aan het proberen te leren om aan die eigenschappen een eigen draai te geven. Minder klakkeloos leven, minder vluchten, meer verantwoording nemen voor het gevolg van eigen daden. Een hard leerproces waarin je veel van jezelf tegenkomt, en een heel heldere spiegel. Auw!Maar ook: meer vrijheid om te zijn wat je bent en minder angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Tja Vie, zo een stond er dus voor het postkantoor en daar pastte het dus niet in.Weet je, ik denk dat de gemeente heel voorzichtig is geworden nadat een paar jaar geleden de school is afgebrand door vuurwerk. Staat dan wel weer paal op het feit dat de glasbakken wel gewoon open waren, de andere dingen zoals de bussen van het leger des heils waren op slot. Een rotje in een glasbak vol met glas lijkt mij ook niet fijn.Ach die fiets..........Ik was heel boos maar soms denk ik dat na een paar jaar London een ongegrond gevoel van veiligheid heb hier. Ik heb ook een briefje hangen dat ik de deur op slot moet doen.In het dorp deed ik nooit de deur op slot, in London was de deur bijna nooit niet op slot.Het gekke is dat de laatste keer ik in London was de mensen vriendelijker vond, vroeger was oogcontact al onbeleefd. Die paar maanden dat ik Rotterdam was vond ik grimmiger.Weet je, ik was altijd zo ontzettend trots op ons kikkerlandje. Ik kom er rap achter dat het aan het veranderen is. Misschien dat ik mij er daarom druk om maak. In London was ik de gast en dan pas je je aan. Dit is mijn land en ik zou het heel erg vinden als het straks Hufterland heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Carolien beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 En vreselijk om te lezen dat iemand is op genomen in het ziekenhuis , wat een drama.Ook voor haar beterschap . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Vie,Zonder de roes is het idd de dingen beter te zien en binnen de ware proporties. Het klopt ook wel dat ik niets weggooi, maar de dingen orden naar 1. archief, 2. twijfelachtig en dus nog goed bekijken, 3. z.s.m. afhandelen. Ik hoef er niet bij te vermelden dat de 2de categorie de grootste is en ook de moeilijkste. Er wordt aan gewerkt. De stapel groeit iig niet meer, want de nieuwe dingen worden nu gelijk opgepakt en behandeld. Har,Goed zo dat je achterdeurtjes dichttimmert en lief van A. dat ze helpt om die deurtjes dicht te houden. Ik zal morgen voor je duimen dat je snel een psych hebt.Anjo,Hier komt ook wel eens stoom uit de oren. En vallen over futiliteiten (ik ga ook al twijfelen over de schrijfwijze) doen we allemaal wel eens. Vorig jaar hadden ze de brievenbussen bij mijn werk al in de tweede week van december tot speetjes verkleind. Nou zitten in dat hoekje veel bedrijven die hun correspondentie in die bussen steekt. In de week erop hing een van de voorzetstukjes los. Konden we er tenminste nog wat in gooien die dikker en breder waren dan een briefkaart. Maar niet lang erna timmerden ze de hele brievenbus dicht! Ze zijn duidelijk flink bestookt geweest met klachten. Tot twee dagen voor kerst hebben ze de afsluiting verwijderd. En dit jaar kon ik nog gewoon de brievenbus gebruiken op de 24ste. Die bij mij thuis om het hoekje was vorig jaar ook al verwijderd (letterlijk uitgegraven) op 15 december. Dit jaar is ze gewoon blijven staan. En toen hadden ze het zelfs gepresteerd om de brievenbussen voor het postkantoor weg te halen. Ik ben echt blij dat ze dit jaar niet zo extreem paranoïde waren.Een heel verhaal over een futiliteit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden