Spring naar bijdragen

zondag 4 januari 2009

Mai

Aanbevolen berichten

Zo. Tweede was erin.
Kat I had een cadeautje achtergelaten.
M'n laatste schone shirt onder gez$ken.
Kat II nam cadeautje mee. Spitsmuis. Dood. Verwijderd.
Vanochtend ver weg achter in de kast mijn laatste obroek gevonden...
En toch lijkt mijn humeur niet stuk te krijgen! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje wat ben jij een schat!!!!! Wat fijn voor Tina dat je er was, jeetje ik ben er helemaal van van slag... Tina je leest dit niet maar ik wens je heel veel beterschap vanuit mijn :heart:

Carolien, wat vervelend dat je het allemaal zo heftig ervaart nu. Het alcoholvrije glas is hier mijn inziens nog altijd halfVOL als het gaat om ondersteuning en lieve echte mensen. Het verschil in hoe iemand hier gesteund wordt ligt volgens mij heel duidelijk bij de persoon zelf: als je het moeilijk hebt hoef je nog geen andere forumleden grof te kwetsen, te bedreigen of te beledigen, en dan nog hulp verwachten... dan vind ik het niet eerlijk om op dat laatste bericht van gisterenavond nog in te springen door te zeggen dat de een hier wordt geholpen en de ander niet... kom op zeg, wie brandt nou wie af?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffff, even schudden met een voederbakje en die beesten hollen als een gek achter de eigenaar aan!

het enige nadeel is dat ik nu een gat in de schutting heb :(

moet eigenlijk wel lachen, mijn katten durvden niet naar buiten en nu staan ze alle vier te blazen tegen de schutting, helden op sokken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In wat voor een toestand een mens ook is, men heeft niet het recht om ten koste van een ander zichzelf beter te willen voelen. Niet schoppen, slaan, schelden. Een dik vet excuus en vertrouwen terugwinnen hoort bij het genezingsproces. Het is onze plicht om een ander daarop te wijzen.
Rechten en plichten en het maakt niet uit of iemand lief of niet lief en aardig is. Hier lang of kort schrijft, iemand z'n vriendje wel of niet is. We zijn allemaal gelijk en zullen ons allemaal aan die zelfde regels moeten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ja... ben zo overdonderd door de berichten deze ochtend.

Voor iedereen wens ik vandaag een droge dag toe.

EEN dag is te overzien. En het eerste glas laten staan.
Wat er ook op je weg komt, niet drinken, want dat is wat we zo graag willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, en ik vind juist dat dit forum enorm tolerant en vergevingsgezind is... eerlijkgezegd heeft het mij diverse keren over een streep gehaald... altijd zijn er wel een paar schatten die weer een nieuw licht op een ander kunnen laten schijnen, die degene benaderen op een manier die zegt: nieuwe dag, nieuwe kans. Dat is juist de kracht van dit forum, en ik kan er niet zo goed tegen als we ons tegen elkaar laten uitspelen alsof het anders zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik het bericht vanochtend las, was mijn eerste reactie
boosheid en verdriet. G@dverdeg#dverrrr....

Daarna, dacht ik. Toen ik nog niet zover was als nu, heb
ik de mensen die mij het dichtst na stonden en het meest lief had, vertrapt tot in
hun ziel. Ik was in en in gemeen. Was ik rond die tijd op een openbaar forum geweest...

Maar iedereen om mij heen bleef in mij geloven.
Vandaar dat ik nu zover ben. Omdat ik weer een beetje in
mezelf durf te geloven.

Ik ken bijna niemand persoonlijk.
Dit gaat ook mij aan het hart.

Vind het dus moeilijk reageren.
Maar mijn hart zegt, geef het een kans.

Dat is alles even voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ik heb vanochtend helaas de brandweer van dichtbij in actie kunnen zien. Onze achterbuur boven is met een hoogwerker uit zijn flat gehaald en afgevoerd met de ambulance. Wat is het moeilijk werken in een smal straatje en vele straten in mijn stad zijn nog smaller en krommer. Ik hoop dat het niet al te ernstig is met de buurman.

En dan lees ik op de eerste pagina van dit draadje dat onze lieve Albertina ook afgevoerd is naar het ziekenhuis. Houtje, wil je haar a.j.b. de groeten overbrengen en niet te vergeten een snel herstel toe te wensen. Je bent een schat van een mens. Vergeet echter niet om zelf ook de broodnodige rust te nemen.
Voor Albertina: :present::present: en voor Houtje: :heart::heart:

En dan wordt ik heel erg pissig als ik lees dat Carolien stokoude koeien uit de sloot vist, nota bene een conflict tussen Pippi en Vie dat inmiddels wel bijgelegd is met de vredesmantel en dateert van meer dan een jaar voor de komst op dit forum van Carlolien. Ook rakelt Carolien nu de avond/nacht van 27 december j.l. op. Carolien, je was die avond niet aanwezig op het forum en de volgende dag heeft de moderator de beledigingen en bedreigingen door Geer weggehaald. Carolien, ik kan je vertellen dat het bepaald niet prettig was voor mij dat Geer het leven van mijn kinderen en mijzelf bedreigde. En van Geer vind ik het nu weer heel erg beneden peil dat hij van zich af schopt in het draadje van gisteren. Voor iemand die aangeeft excuses te willen aanbieden is dat wel erg opmerkelijk. Ja, Carolien, ik vind hem ook een heel zielig figuur. Zielig, omdat hij met zijn gedrag mensen zal blijven afstoten. Ga jij nu de trol spelen en vervolgens van je afschoppen en beschuldigingen en bedreigingen in het rond strooien omdat je zo zielig bent met je bijna doofheid? Ik ken een flink aantal slechthorende en dove mensen, maar ik ben er nog nooit zo een als jij tegengekomen die haar ongenoegen met het leven, haar onrecht naar anderen toe verexcuseert achter haar slechte gehoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, uch, ze heeft gesproken! Veel plezier Corinne!

quote:

Originally posted by:
marjo

Het is gif voor de geest!

Daarom is er ook de afspraak om hier niet met dat gif te komen forummen. Stel dat iedereen dat deed. Zou het hier een mooie scheldkannonade worden! Oordelen wil ik niet, ook niet over degenen die die avond hun geest niét vergiftigd hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal weer,

Zo dit is ook een binnenkomer corinne :)

ik raak een beetje confuus van alles, het is goed om je gedachten van je af te schrijven maar behoudt aub de gevoelens van de ontvanger in de gaten.

uiteraard ben ik bekend met het feit dat alcohol heel veel met je doet en zeker in de eerste fase van stoppen.
maar nu krijg ik een beetje het gevoel dat iedereen in het wilde weg aan het schoppen zijn en dat is het enige wat ik hierover kan schrijven.....

dit is niet constructief!!!!

laat de dingen bij de direct betrokkenen, die hebben het al moeilijk genoeg om hun eigen emoties te plaatsen en te verwerken zonder dat anderen daar nog eens overheen komen en partij kiezen.

Sorry corinne,
dit was niet persoonlijk bedoeld en geen relativering van jouw gevoelens maar ik wordt een beetje moe van alle berichten die verdeeldheid veroorzaken terwijl we met zijn allen sterk zouden moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Voor Albertina:
:present:
:present: en voor Houtje:
:heart:
:heart:

Hier sluit ik me bij aan! Vind ik eigenlijk veel belangrijker dan die knuppel die ik in mijn hoenderhok heb laten gooien... je hebt gelijk Tasseke we moeten ons niet laten verleiden tot 2dracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, dat was een lange en koude wandeling.
Hee kinders, voorzover de berichtjes van Carolien mij betroffen: ik trek het me niet aan, doen jullie dat ook niet. Afgedaan en over, op naar de echt belangrijke zaken. Namelijk een drankloze toekomst en hoe gaan we daarmee om. En natuurlijk ook de nodige ditten en datten.
Ik heb het draadje van gisteren verder niet meer doorgelezen en ga dat nu ook zeker niet meer doen, hihi.

Houtje stuur je een berichtje over waar een kaart voor Albertina naar toe kan? Als ze dat tenminste zelf wil, i.v.m. privacy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...