FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Dank je Kirky en Corrine, nog even kijken hoe ik het praktisch gezien ga oplossen. Ik kwam ineens uit op een bruine broek met donkerblauwe schoenen, niet ideaal...Even kijken of ik die zwarte laarsjes nog wat kan fatsoeneren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Volgens mij hoeft het allemaal niet zo zwart meer tegenwoordig. Gewoon netjes. Natuurlijk geen pimpelpaars met witte stippen....dus bruin en blauw kunnen prima hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 De combi leek me niet zo gelaagd. De zwarte laarsjes kunnen er dus ook onder, die moet ik dan los meenemen, zo blijven ze schoon, en ik kan er lastig oplopen als ik de honden bij me heb. Ik moet dan gelijk vanuit mijn werk gaan, en de honden dus op de praktijk laten. De kleding ook meenemen, die kan ik dan niet aandoen tijdens het spreekuur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Over honden gesproken, ze moeten weer naar buiten...ff rondje maken...tot zo denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi!Wat kan een mens het leuk hebben in zijn eentje Heel eind langs de dijk gelopen met de hond. In de stromenderegen, dus doorweekt. Het was grijs en nevelig en in de verte konik nog net de contouren van het eiland ontwaren. De vuurtoren natuurlijk zien.Veel vogels op het wad. En een hond, die er meteen in wegzakte. Heerlijke wandeling, en ongelogen, geen mens gezien. Ik voelde me aan het eindvan de wereld daar. In de auto weer opwarmen en even wat eten. De hond mochtop de passagiersstoel. We waren een mooi koppel. Daarna nog een eind door hetnatuurgebied om het meer gereden. Ik zou ergens een visje gaan halen. Maar de visboer stond niet op z'n stek. Toen bedacht ik me dat ik nog een leuk cafeetje annexgalerie onderaan de sluis wist. Goed voor een warme kop choco, maar hij was dicht.Toen ik uiteindelijk op een parkeerterrein voor een fritetent stond, besefte ik me dat ik ook niet meer zo ver rijden van mijn ouders vandaan zat. Aldus geschiede, enzat ik daar een half uur later aan de choco naast de houtkachel met m'n kleren in de droger..Onderweg natuurlijk lekker meezingen met Thé lau.. En tegen achten weer hier.Wat gegeten en de kinderen naar bed gebracht. Hèhè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Aan de dijk zag ik zulke mooie verweerde balken en planken liggen.Ik baalde dat ik ze niet mee kon nemen. Te zwaar. Heb wel bedacht dat ik een soort overlevingstas ga maken, die ik altijd meeneem. Handdoeken, droge kleren, touw, zakmes, lampje...etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Yep Kirky tnx, het had ook in één zin gekund ;)Lekker ff uitwaaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marjo,Echt aan het eind van de wereld. Alles was immers dicht(getimmerd en afgeplakt).Leuk om dan met zo een omzwerving bij je ouders aan te landen. Hond is zeker gelijk voor de kachel gaan liggen en jij op de stoel ernaast onder een warme deken?Lekker knus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Mén!! Ik lig hier compleet in een deuk! Grrr!!!Ja Corinne, zo ging het ongeveer.Nou, ik ben er weer dus.Nu houd ik me stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Nog even..Tapas Hoi!Ik las dat je het wel leuk had gehad, maar druk.Fijn dat je er weer bent, heb je best gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 één jaar.....ik dacht niet dat ik dat ooit zou volmaken...maar het is me wel gelukt!En ik plak er nog maar een dagje aan vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Yehaaaa!!!!Gefeliciteerd Joannn!!!Goed gedaan! En ja, plak er nóg een dag aan vast!Doe es gek :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Lekker voor je Marjo, ik ben vanmiddag ook dapper buiten geweest in de regen. Echt een flinke wandeling gemaakt in een groot park waar ik nog niet geweest was.Ik ga nu een lekker ijsje halen als toetje (net lekker gegeten) en een beetje ook als beloning voor mijn nieuwe echt wel goede voornemens (die me zeer bevallen !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Gefeliciteerd Joann !! Knap hoor, de feestdagen doorstaan dus, echt heel veel petjes af. Zal ik je gewoon gaan volgen ??? Dat ik het volgend jaar ook kan zeggen ??? Het begint bij vandaag, de eerste laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goed dat je er weer voor gaat Woman!Volmaken dat jaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 :camera::clock::light:JOANN!Hoe kon ik dat nou vergeten!Joepie! en driewerf gefeliciflapsteerd!:camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Tja pip, ik vertelde het natuurlijk wel een beetje smeuiig..Eigenlijk liep ik daar wat te sjokken in m'n dooie uppie,met een vervelende hond die niet wou luisteren en alle dooie meeuwen opat.Maar, je mag haar wel eens lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 (en thuis alles op de mat er weer uit kletste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Jammer. Dat je weekend nou zo moet eindigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Kirky, dacht dat je naar de Flinstones zat te kijken..Pip, balen. Niet teveel over nadenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hihi!Trouwens, ik ben diep in mijn hart ook stikbenauwd voor alles.Maar als ik dat blijf denken, wordt het natuurlijk never nooit wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Soothe, ook weer op t honk?Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi Joann Een jaar droog! Dat voelt lekker hè! Gefeliciteerd:present:Verder maar"gewoon doorgaan". Lijkt je dat geen strak plan?Liefs Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Fischer, ik denk dat de vriendin van jouw vader het zeer zeker zal waarderen als jij je gezicht laat zien op de crematie. Het is toch een vorm van beleefdheid en zoals je zegt heeft ook zij de laatste tijd veel voor jou gedaan. Iedereen is blij met een beetje aandacht tijdens het afscheid van een dierbare, dus in jouw plaats, zou ik zeer zeker gaan. Maar dat is mijn advies natuurlijk moet je het helemaal zelf invullen.groet Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden