Spring naar bijdragen

zondag 4 januari 2009

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Marjo en anderen straks,

Ik heb een redelijk heftige nacht meegemaakt.
Om één uur eindelijk mijn bed in, gaat mijn mobiel.

Albertina, ligt in het ziekenhuis. Lang verhaal kort.
Blijkt in huis (ze snapt niet hoe) uitgegleden of gevallen te zijn, en heeft zowel haar scheenbeen als haar kuitbeen op meerdere plaatsen gebroken met een spiraalbreuk, dus een breuk die niet "recht" is maar als een soort kurketrekker loopt en waarvan een stuk uitsteekt. Het is een open wond, maar ze moet zowiezo geopereerd worden omdat een stuk van haar scheenbeen een open breuk is. Ik heb de foto's gezien, het ziet er vreselijk uit.

Ze kon niet meer lopen of kruipen dus heeft twee uur lang om hulp liggen schreeuwen, wat afschuwelijk. Ze kon niet bij de telefoon.

Buren hebben haar uiteindelijk gehoord en toen is de ambulance gekomen. Toen ze in het ziekenhuis was heeft ze mij gebeld, dat was om iets na één uur.
Om 02.00 uur was ik in het zieknhuis, daar hebben ze foto's gemaakt, wat afschuwelijk pijnlijk was, en daarna gegipst omdat ze niet meteen geopereerd kon worden (overbezetting OK's vannacht). In dat ziekenhuis kan ze vandaag ook niet geopereerd worden, dus is ze per ambulance (ik erachter aan natuurlijk) naar het een ander ziekenhuis overgebracht.

Ooooooooooo wat had ze een pijn, het deed me zo zeer zoveel pijn te zien bij haar.
Ik heb haar om half 6 ingestopt in haar bedje daar waar van ze in de loop van de dag geopereerd wordt. Ze zou wat om te slapen krijgen.

Vanmiddag ga ik weer terug met kleren e.d. en ga ik proberen haar huisje wat op te ruimen en schoon te maken.

Ik ben dan op zo'n moment heel "cool" maar zit er nu wel kapot van te wezen.

Haar huisje schijnt een puinhoop te zijn desnoods neem ik maandag mijn eigen hulp mee en huren we zo'n tapijtreiniger, details, details.

Duimen jullie voor haar? Ze vergaat van de pijn.

Ik ga even slapen een paar uurtjes en hoop om 10 uur weer wakker te zijn. Dan moet ik weer in aktie.

P.S. Kaarten en zo regelen we nog wel, misschien kan iemand in de buurt van Amsterdam me helpen met schoonmaken en zo. Komt allemaal wel.

* aangepast ivm privacy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pip,
We kunnen misschien meer doen.
Maar soms lukt het niet.
Je werd bedankt door je kinderen, ik zou dat koesteren!
Je doet het hartstikke goed.
Doe net als mij. En probeeer wat minder te twijfelen aan jezelf!
Fijn dat het zo'n leuke dag was
:heart:

Ik heb goed geslapen.
Heb net mijn broer met wie ik bijna geen contact meer heb,
een sms gestuurd. Hij is jarig. En heeft het moeilijk, maar doet goed zijn best!
Ik denk dat ik de mannen hier zo naar de ijsbaan breng. Dan heb ik even de auto.
Dochter gaat bij vriendin spelen. Dan kan ik eens wat verder weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, jullie ook al zo vroeg.
Houtje als ik een kaartje naar Tina kan sturen...
Sommige mensen zijn ook van die brekebeentjes. Kan me herinneren dat ze hier vers op het forum was en vertelde dat ze uitgleed in de keuken en haar voetbotjes brak. Hoop dat het haar vakantie niet in de weg staat.
Hier ook koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

Houtje,
wat een drama met tina, geef haar een lekkee knuffel en sterkte voor de komende tijd.

Womaaaaan.,
ben blij je weer te horen, ik had je al een paar keer gebeld maar ik had een nummertje teveel, tja dan krijg je geen contact hé,?

Voor alle anderen, nu lig ik echt in puin, heb gisteren de gehele dag op aspirines geleefd en het ging eigenlijk aardig goed... tot 20.00 heb behoorlijk liggen zweten en het snot komt zelfs uit mijn oren.
mijn bedje is doorweekt dus ik ben uitgewijkt naar de bank..
mijn benen zijn niet zo sterk als ik iedere keer denk dus .... vandaag maar geen aspirines maar goed utizieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffff, twee ganzen en de buurman ligt nog te slapen!!

ik ben een beetje afgeleidt want die krengen staan aan de andere kant van het raam te kwetteren tegen me, net alsof ik op de verkeerde plaats ben. ik blijf mooi binnen, mij te gevaarlijk

Caro,

als eerste goed uitzieken!!

over je pissige reactie....
tja waarom wordt de een wel geholpen en de ander niet?

ik denk ook wel eens dat dat ligt aan het vertrouwen wat je vooraf hebt opgebouwd, welke gevoelens heb je in een eerder stadium opgeroepen?
Verder........ ach ik denk dat het verstandig is om je er buiten te houden, te relativeren en trek je eigen conclusie en leer daarvan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Carolien en Vie, wat is dat nu weer allemaal.
Zucht... puf..... zou niet weten wat ik moest zeggen.
Ik baal hier wel van. Kan er ook absoluut niet tegen moet ik eerlijk zeggen.
Het beste is toch om dit verder via pb uit te spreken, want wat kunnen wij nu hier mee.
Helemaal niks dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...