Trees Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Slaap lekker, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 En nu weet ik waarom mijn kop nog op volle toeren draait. Ik dacht: ik neem een tweede gedachtenstop, maar toen zag ik dat ik mijn pilletje vergeten was. Dus nu een half uur wachten tot het toerental omlaag gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Corientje, ook niet onder de kap. Ik sacreficiëer me. IK doe het met liefde!!!Ze heeft gevoelige bronchiëen. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Slaap wel een ieder!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Slaap lekker en droom zoete dromen, mijn dappere medestrijders.Ik ga ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 oeps dar gaan we weer ;-(dit onkruidje kan niet slapen dus nog maar effe adb lezen maar denk niet dat dit nu echt positief is dus log weer uit en ga in mijn zeteleke liggen misschien val ik daar in slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 missy ik vermoed dat jij iemand anders bent , als je wil schrijven zeg dan wie je bent inplaats van je hier boos te maken zoniet ga ik slapen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 laat maar gaan blacky...Niet meer over piekeren...Ik wens je een heerlijke nachtrust!Die wens ik trouwens iedereen...Ook mezelf.....bleuhhhhhhNog maar een kopje thee(jawel van die slaapthee..)Zucht.., niet drinken bevalt me primamaar eigenlijk zou ik ook wel eens heel graag zo'n nacht vaneen uur of 10 willen maken!Tis niet anders......morgenvroeg loopt om 7 uur de wekker weer af En ja dan is het echt opstaan, wat hier ligt veel sneeuw en dan die flinke vorst erover..Krabben dus...gelukkig nog niet uitgraven ))Slaap lekker allen...Wie morgen de weg op moet...doe voorzichtig!En kom zonder brokken weer thuis!Anjo...ik heb je voicemail tig keer gesproken...daar schieten we beiden niets mee op...Ik laat het aan jou verder....je weet me te vinden!Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 ach ga nog enkele mails ivm spanje in orde maken en blijf nog effe ingelogd dus missy zeg het maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 vandaag heb ik goed gegeten en eigenlijk redelijk veel , maar weet nog niet wie je echt bent ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 ja inderdaad ik heb met een dode kat in mijn armen geslapen , maar niet omdat ik dronken was maar wel omdat die kat de gelijkenis van mijn eigen kat had , sommige mensen van dit forum hebben hier trouwens een foto van gehad , wat ik niet begrijp is waarom jij daarvan zo moet schrikken diegene die zich bijna een hart infarct schrok was ik omdat ying hier levend en wel binnen viel er zijn ondertussen andere mensen ingelogd dus ik sluit af , wens je zoete dromen toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 je moet niet flippen om wat andere mensen doen , de enige raad die ik jou nog kan me geven is ga naar je bedje toe , je vriend ligt mogelijk te wachten is voor hem ook niet leuk .allez sorry geer maar ik heb de draadjes van de laatse dagen niet echt gelezen maar ik hoop dat he vriend nog bij je is en nu enkele glasjes water drinken en naar je bedde toe ik log uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Geer, het is maandagnacht 3 uur, als je nu nog gaat stappen kom je in een hele hele foute gelegenheid terrecht, als je uberhaupt nog wat vind wat open is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Geer je beland in de KROEGdus doe je best.....mijn zegen heb je!Pas als jij stopt met drinken kan iemand je helpen...tot die tijd...moet je het met je ellendige zelf doen!Net zoals wij dat allemaal moesten tot we konden toegeven dat we een probleem hadden/hebben!jij voedt je drankverslaving nu al weer weken Geer...Wat was je van plan om daar aan te gaan doen???Dit forum steeds onder andere namen te blijven vervelen/verzieken???Brengt je dat echt iets???Nee he....en dat is het ergste....Je trapt hier wild om je heen...maar de pijn in je ziel blijft!Erken de pijn in je ziel....en heel misschien zijn er hier dan mensen die je kunnenen willen helpen!Maar hou alsjeblief op met de medeforummers hier steeds te kleineren....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Geer, er is niets open meer, weet je wat je kan me toevoegen op msn, je hebt mn emailadres, dan praten we daar verder ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Woman het siert je, echt...Maar dit ga ook jij niet redden!Dit gaat dezelfde kant op als laatst toen het zo uit de hand liep..Wees verstandig, bewaak je eigen grens!Dit is iets voor profs....en dat zijn wij beiden niet!Ik ga naar bed.... Ik wens iedereen die het nodig heeft veel kracht wijsheid en moed!En doe morgenvroeg voorzichtig als je de weg op gaat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik weet dat er tenten zijn die straks weer opengaan, maar dat zijn niet de plaatsen waar je je moet begeven op een maandagnacht !!!!! Dat zijn van die maffe cokegelegenheden waar allemaal mafkezen en gevaarlijke gekken komen. Been there so i know !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ja ik snap het zeker, ken het gevoel maar al te goed, maar het is wel hartstikke link als je nu nog op stap gaat weet je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Maar jee, het is misschien wel goed om even de vrieskou in te gaan en te fietsen, het is - 10 graden buiten dus ik denk dat je wel snel naar je warme bedje verlangt hoor !! Ik denk niet dat je snel iets vind wat open is of gaat, dus de kou zal het winnen van je drankzucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden