Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Yep marjo, alles is in meer of mindere mate redelijk herkenbaar!Vandaar mijn altijd begripvolle benadering! Men hoeft niet altijd mee te voelen, om in te voelen.Ook ik moet mij in de stormen des levens staande houden, en niet teveel indrukken verwerken!Beetje lezen, beetje muziek, beetje lopen, en een klein beetje op het forum,dat werkt het beste voor mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Chips Tapas: wilde ik nou net ff bij je langs komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Kortom, je gaat GOED! Soothe... En morgen is het TAPAS-DAG ... Yehaaaa!!!! Herkenning Tapas! Best wel lullig eigenlijk.Het is ook nooit goed...Gat! Wat ben ik weer druk..Naar buiten!Alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik snap je volkomen Tapas, soms is het echt nodig om de telefoon, de bel en de computer uit te zetten. Veel plezier morgen is fijn om even weer met jezelf te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ben ik weer en nu blijf ik eerst lezen met pauzes uiteraard.Gezien dat er mensen vanaf morgen stoppen met roken zal ik vanaf morgen maar niet meer aangeven dat ik ga paffen, roken, peukie doen of onder de damp/afzuigkap ga zitten.Maar nu kan ik dat nog rustig zeggen en ook even gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Streep je af Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hee! Spuit 11... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Jullie durven het niet te zeggen hè/Doe ik het zelf wel..SHUT UP MARJO!!!!Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Adam, nog de beste wensen!!!!!!!!!!!!!Het kan nog voor driekoningen! Per dag Adam, en pas op uwzelfe. Je hoort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Marjo, give me a break. Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zet em op Winchi, je kan het ! je kan het ! je kan het ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Marjo wat ben je rustig vanavond zo, zo .... tja hoe zal ik het zeggen ..... zo in ..houdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Soothe ga je echt stoppen met roken morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 An, wat een gewetens vraag!! Ik kan ook iets later inspringen. Het is wat heftig in en om mezelf!!Een slecht moment! Oh wat een smoes!!!!Ik ben me geestelijk aan het instellen. Daar ben ik iets te laat mee begonnen.Het staat te gebeuren. Mark my words!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hoi, dirty Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Soothe dat probleem heb ik dus ook. Ben te laat begonnen met de geestelijke voorbereiding. De planning en zo. Hoest me ook als een gek etc. Ik had gedacht om er over een week of twee nog eens over te denken. Dus een nieuwe planning. Belangrijk is om er goed over na te denken.Weten waaraan je begint. Het punt is dat de zucht naar drank op een vervelende manier weer tevoorschijn komt. Ik gun mezelf nog heel even tijd.Eigenlijk ben ik stik jaloers op degene die morgen gaan stoppen. Het is eigenlijk een zaligheid om ook van die troep af te zijn. Scheelt uiteindelijk een berg stress.Rookt Anna ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Gisteravond, laat, een goede daad verricht, was wel een gevaarlijke actie. Er stonden nog vijf blikjes bier. Heb ze open gemaakt en door de gootsteen gespoeld. Het stonk eigenlijk vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Tsss...waarom noem je mij toch dirty Harry, douche me elke dag! .....en draag geen hoed en revolvers. Val wel eens in herhaling.....(revolver) snap jum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik MOET naar bed. Vandaag een spijbeldag en morgen de boel inhalen.De bus gaat het worden. Jemig daar heb ik al een eeuw niet meer in gezeten.Maja we zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 An, op het Driekoningen draadje staat Anna haar verhaaltje.Je hebt gelijk An, het moment moet er zijn.Een soort vonk,zeg maar een geestelijk vuur. Totale overgave!!!!En nu is het over en uit. Weg met die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 ...het forum lijkt de laatste tijd trouwens wel op een snelkookpan, er koken er hier sommigen nogal snel over :$ Ahum...ik lees dus maar stillekes mee, totdat ik weer op het juiste spoor zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Soothe, ja ik zat het net te lezen. Anna is wel een super kanjer kei hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Har dat valt wel mee hoor. Het lijkt erger dan dat het is. Hoe is ie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Komt tijd komt raad Anjo..niet zo zwart denken, tis allemaal effe teveel. Laat je onderzoeken, kan geen kwaad want dood gaan we toch allemaal....liever later dan vroeger toch? Ook Blacky laat weer voorzichtigjes wat horen maar hoe gaat het met Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Superkanjerkei?????????????????Ik sta in vrieskou op m'n eigen balcon te roken. Dat kan toch niet! krijg een dubbele longontsteking!Zeg tegen Anna, dat het uit den boze is!Wij mannen hebben geen rechten meer. *** een b teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden