FishermansFriend Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Lief gezegd, Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 En de mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Fish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Wat een slijmbal ben ik weer hè...Nou, opgewarmd door 2 grote koppen thee moet ik nu toch maar naar buiten vrees ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik ben ook een ommetje maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik ben op. Allerliefsts, Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Anjo, lekker naar bed joh. Kom je morgen weer hier praten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Schrijven... Duhuu Fish, mooi dat je bent gegaan dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Anjo, ga naar bed! Morgen weer een dag, dan zie je de dingen in een ander perspectief! Lekker, op naar de lente, maar nu slapen Anjo!!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Luister nou maar naar Soothe.Heb ik ook altijd gedaan ...Lekker streng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Marjo, heb je een strenge meester nodig? Krijg je m'n nummer! Beetje met de mattenklopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hoho Soothie boy... Beetje meebuigen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Straks? Dat duurt nog even hoor..Dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Wat dacht je van vooruit Wing? Maar dat wist jij ook!!! Dan is het 's avonds om acht uur- zeven uur.Snappie? uurtje langer licht, kunnen we een terrasje pakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zo tijd voor een beetje peptolk.Het is vandaag maandag 5 januari.We zijn hier inmiddels met een flinke club ADBérs die allemaal op haar of zijn manier probeert niet of minder te drinken.Het gaat met vallen en opstaan, maar we doen het maar mooi allemaal.We zitten midden in de sneeuw, minimaal zon en begin van het nieuwe jaar.Ik bedacht me dat het alleen maar beter kan worden.De dagen worden langer, we leren steeds meer, we leren elkaar te helpen, maar vooral..... we leren om hulp te vragen. Soms nogal onhandig, dubbelzinnig, maar we doen het maar mooi allemaal.We hebben hier geleerd om met moeilijkheden om te gaan.We hebben hier geleerd om wat toleranter te zijn.Kortom..... we staan er niet meer alleen voor.We komen er wel. Voor iedereen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Dát had je nou niet moeten zeggen! Ouwe Amsterdammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Mooie peptok An!Sa ist mar krekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 An dat vindt ik nu eens mooi geschreven bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Geen sneeuw hier An maar wel bemoedigende text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Marjo, er is voor ieder het zijne! De één houdt van de moeder, de ander van de dochter.Laat je verrassen. Het leven heeft veel in petto!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Anjo, even back to reality!Ik snap je angst, omdat je last van hoesten hebt denk je nu dat je longkanker hebt, maar dat is jouw idee en hoeft niet zo te zijn.Ik zou je toch aanraden eerst naar een dokter te gaan ipv nu vast je begrafenis voor te bereiden en er uit te stappen. je gaat nu even te hard van stapel!voetjes op de grond, hoestmiddel halen en toch maar een afspraak maken met de huisarts en laten checken voordat al je gedachten over je gezondheid een loopje met je gaan nemen.Niet zwart, niet wit maar gewoon die waardeloze grijze middenweg proberen te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Dat ga ik maar eens doen Soothe!Ik laat me compleet verrassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zoiets Tapas! Welcome back!! Terug in het dorp! Ik ben ook op! Ik ben ook moe! Ik heb ook rugpijn en nog een heel scala aan klachten en klachtjes!Het is aan een Dokter te bepalen, of ik met de dood in m'n schoenen loop!Groetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ohw Heb jij dat nou ook?Ben weg hoor De hond.En dan..Het bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Poeh, het lukt hier nog niet om de rust in het lijf te krijgen, vanmiddag kwam eerst de buurvrouw langs die me wilde steunen enzo maar daar ben ik nooit zo voor in dat doe ik liever alleen als ik me rot voel, vanavond eindelijk rustig op de bank belt iemand anders op, pfft, weer leeg na zo'n gesprek en toen ik net weer rustig wilde zitten kwam de boze buurtgenoot tegen waar ik het allang weer mee goed gemaakt heb, om een verhuiskaart voor hem te maken, tja en dan zeg ik niet nee natuurlijk hihi, maar wel met hem afgesproken dat we duidelijk gaan zijn naar elkaar en het zonder geruzie gaan doen;)nu kan ik effe geen mens meer zien of horen, lezen is dan toch makkelijker, dat is mijn tempo en daar kan ik veel beter mee dealen.Het is een strijdpunt op dit moment, het liefst ben ik alleen maar ik wil ook contact alleen vind ik dat dan vaak weer te veel en wil ik weer liever alleen zijn... Het zijn allemaal lieve mensen om me heen maar meestal kost het me meer energie dan het me oplevert, een puntje dus om eens goed bij stil te staan, net zoals in de vakantie, ik zorg er voor dat iedereen het uiteindelijk naar zijn of haar zin heeft maar vergeet daarbij om ook nog goed voor mezelf te zorgen, en als dan iemand voor mij wil zorgen schop ik ze het liefst de deur uit, of ik moet er voor kiezen en zelf diegene opzoeken. maar ik mag nu even flink stressen van mezelf, kan het toch niet tegenhouden en het moet er toch uit... en dan morgen gaat de stekker van de telefoon eruit en de bel er af en wil ik gewoon een dagje 'Me Myself and I' en niks geen bemoeienissen en goede raden! desnoods lig ik morgen de hele dag in mijn bed, loop ik de hele dag in pyjama , ga ik op mijn kop staan, het is morgen MIJN dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden