Spring naar bijdragen

maandag 5 jan

helder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo tijd voor een beetje peptolk.

Het is vandaag maandag 5 januari.

We zijn hier inmiddels met een flinke club ADBérs die allemaal op haar of zijn manier probeert niet of minder te drinken.
Het gaat met vallen en opstaan, maar we doen het maar mooi allemaal.

We zitten midden in de sneeuw, minimaal zon en begin van het nieuwe jaar.
Ik bedacht me dat het alleen maar beter kan worden.

De dagen worden langer, we leren steeds meer, we leren elkaar te helpen, maar vooral..... we leren om hulp te vragen. Soms nogal onhandig, dubbelzinnig, maar we doen het maar mooi allemaal.

We hebben hier geleerd om met moeilijkheden om te gaan.
We hebben hier geleerd om wat toleranter te zijn.

Kortom..... we staan er niet meer alleen voor.

We komen er wel. Voor iedereen een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, even back to reality!
Ik snap je angst, omdat je last van hoesten hebt denk je nu dat je longkanker hebt, maar dat is jouw idee en hoeft niet zo te zijn.
Ik zou je toch aanraden eerst naar een dokter te gaan ipv nu vast je begrafenis voor te bereiden en er uit te stappen. je gaat nu even te hard van stapel!
voetjes op de grond, hoestmiddel halen en toch maar een afspraak maken met de huisarts en laten checken voordat al je gedachten over je gezondheid een loopje met je gaan nemen.
Niet zwart, niet wit maar gewoon die waardeloze grijze middenweg proberen te volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, het lukt hier nog niet om de rust in het lijf te krijgen, vanmiddag kwam eerst de buurvrouw langs die me wilde steunen enzo maar daar ben ik nooit zo voor in ;) dat doe ik liever alleen als ik me rot voel, vanavond eindelijk rustig op de bank belt iemand anders op, pfft, weer leeg na zo'n gesprek en toen ik net weer rustig wilde zitten kwam de boze buurtgenoot tegen waar ik het allang weer mee goed gemaakt heb, om een verhuiskaart voor hem te maken, tja en dan zeg ik niet nee natuurlijk hihi, maar wel met hem afgesproken dat we duidelijk gaan zijn naar elkaar en het zonder geruzie gaan doen;)

nu kan ik effe geen mens meer zien of horen, lezen is dan toch makkelijker, dat is mijn tempo en daar kan ik veel beter mee dealen.
Het is een strijdpunt op dit moment, het liefst ben ik alleen maar ik wil ook contact alleen vind ik dat dan vaak weer te veel en wil ik weer liever alleen zijn... Het zijn allemaal lieve mensen om me heen maar meestal kost het me meer energie dan het me oplevert, een puntje dus om eens goed bij stil te staan, net zoals in de vakantie, ik zorg er voor dat iedereen het uiteindelijk naar zijn of haar zin heeft maar vergeet daarbij om ook nog goed voor mezelf te zorgen, en als dan iemand voor mij wil zorgen schop ik ze het liefst de deur uit, of ik moet er voor kiezen en zelf diegene opzoeken.

maar ik mag nu even flink stressen van mezelf, kan het toch niet tegenhouden en het moet er toch uit... en dan morgen gaat de stekker van de telefoon eruit en de bel er af en wil ik gewoon een dagje 'Me Myself and I' en niks geen bemoeienissen en goede raden! desnoods lig ik morgen de hele dag in mijn bed, loop ik de hele dag in pyjama , ga ik op mijn kop staan, het is morgen MIJN dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...