Spring naar bijdragen

Woensdag 7 januari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
wingchun

Ik laat me even in wat gemakkelijkers glijden en ben met een seconde terug?

Zeg nou zelf, dat klinkt nergens naar.

Klinkt toch al een stuk beter.
Al zou ik het eerste deel van de zin anders formuleren, nl.: Ik trek even wat gemakkelijkers aan en ben met een seconde terug.
Maar dan nog blijft er iets geks: ik kan zelfs niet in een seconde een kledingstuk uittrekken, laat staan me helemaal omkleden.

Sorry, lieve Wingchun, had eventjes heel erg veel zin om melige kritiek te leveren.

Leidt het wel af van de onbetaalde rekening van die dubieuze debiteur?

Anjo,
Alika klinkt heel mooi.

Spud,
Ja, praten met je peut. Ik zie alcohol ook als een straf sinds ik gestopt ben. En ik ben een behoorlijk zelfdestructief persoontje geweest het afgelopen jaar, maar dat is geen reden voor mij om mezelf met drank te straffen.
Dus: GA NU EENS VAN JEZELF HOUDEN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud, sorry had het berichtje al geschreven voordat ik terug had gelezen.

Het is de hele dag al niet lekker en heb je het nu gewoon gehad? Kop stil? Maak je aub geen brokken?
Ik heb je vandaag heel goed gelezen maar volgens mij ben je ietwat pissig op me. Mag hoor.
Maar ik herkende heel veel. Ik hoop dat je het red vanavond, kan je niet iemand bellen ter afleiding?
Heel veel sterkte want ik zie dat je echt heel verdrietig bent.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, mijn oudste heeft een naam die daar op een letter van verschild dus 19 jaar leek het mijn wel wat. Heb het nooit tegen iemand gezegd dus schets mijn verbazing toen de zus van mijn schoonbroer haar dochtertje zo noemde. Je klinkt iederdaad heel rustig.

Spud, ik denk dat daar veel in zit. Boos zijn dus jezelf straffen. Pijn of verdriet hebben en het dan het niet kunnen uiten. Het lijkt mij niet onlogisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
anjo

Spud, sorry had het berichtje al geschreven voordat ik terug had gelezen.

Het is de hele dag al niet lekker en heb je het nu gewoon gehad? Kop stil? Maak je aub geen brokken?

Ik heb je vandaag heel goed gelezen maar volgens mij ben je ietwat pissig op me. Mag hoor.

Maar ik herkende heel veel. Ik hoop dat je het red vanavond, kan je niet iemand bellen ter afleiding?

Heel veel sterkte want ik zie dat je echt heel verdrietig bent.

Liefs,

Anjo

Snap niet zo goed hoe je het bedoeld.
Maar als je mij bedoelt qua pissig zijn, nee ben niet pissig op jou. Schrok ervan wat je schreef maar had tevens heel veel de neiging om je een pb te sturen om te praten over de dood. In 2007 had ik een knobbel in mijn borst. Daar maakte ik me in de eerste instantie niet zo druk over maar omdat de assistente van mijn huisarts de moeite had genomen om mij de hele week te bellen om toch voor een onderzoek te gaan begon ik ook te denken. Nou ja nog afgewacht maar na de foto moest ik een .... weet de naam niet meer. Want ze hadden iets gezien.. Toen heb ik ook afscheidsbrieven geschreven in word, en was in enorm bezig met sterven. Was dan ook een hele domper om na die .... naald in je borst. Te horen te krijgen dat er eigenlijk niks aan de hand is. Dat ik een fystel heb en dat ik die in de gaten moet houden.
Dus ja ik begrijp wel wat je je allemaal in hoofd kan halen wanneer je je te pletter hoest en er bloed bij komt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Dat was nog eens een informatief en leuk avondje!
Goh, wat gaan we hier spannende en avontuurlijke tijden tegemoet :D
Het valt me op hoe rustig ik wordt in het hoofd. Al lijkt het hier misschien
soms anders. Dat is wat er ook uit moet. Toch voel ik me over het algemeen
stabieler en meer in evenwicht. Het gevoel van ik mag de tijd nemen.
Met zulke belangrijke dingen die gebeuren. Ben blij dat ik (nog) geen superdrukke
buitenshuisbaan heb. Vanmiddag lekker met dochter naar stad gebust. We hebben
weer gegeten op de bank. Ik word wat makkelijker in dagelijkse dingen. Dat is wel
prettig. Over het algemeen genomen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Ik ben het gewoon beu. Beu dat ik altijd mensen een 2de of weet ik veel kans geef terwijl ik, keer op keer pijn heb. Ik zou ook wel eens willen kunnen zeggen nu is het over en uit! Maar als ik maar stukje levenskracht in iemand zie dan wil ik dat benutten en steek ik er veelsteveel van mezelf in.

Ja haha en drank gaat dit allemaal voor je oplossen, geweldig zeg. (cynisch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Intussen is drinken voor mij (uitzonderingen daar gelaten) geen genot meer maar een straf voor mezelf.

Maar da's te therapeutisch denk dat ik het daar eens met m'n peut over moet hebben.

Zal ik ff met de zweep langskomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje en Albertina, ik wens jullie goede dagen toe.
Tina dat je maar goed mag herstellen en Houtje toch proberen een beetje de rust in jezelf te bewaren.
Maar jullie geven elkaar kracht. Mooi. Geweldig.

Tasseke en Orleando ook veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer drukke dag.
En dan is het zo gek...
niet moe te krijgen, bijna.

Kwam wrs ook na de onverwacht drukke avond, na al een drukke middag.

Wat een drukte :wacko:

Net zoon nog even verwend met een beker goed nachtrustthee
met honing. Kon niet slapen. Te druk int hoofd :D
Eruit gewreven. We lossen het samen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...