ferry Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 mensen, nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Deze vroegen wij altijd aan in de kliniek. We zaten immer op die afdeling. Madonna - Borderline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hahaha, Kirky Ik ontdekte pas dat ik over de borderline was in die kliniek. Da was een borderline kliniek waar ik zat wel indirect mijn diagnose. Wist ik wat er scheelden. Maar helaas ben maar kenmerkend, dus hoor op het border forum ook niet thuis. En zo plakken we verder.. (effe een lettertje er naast en je hebt het over padden. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Geen flauw idee Kirky maar wordt er wel op afgerekend. En dat zijn de momenten dat ik dat plaatje wordt Die diagnose is zeer snel gemaakt als je past in 4 van de 10 ben je kanshebber. Rieel gezien, als je iets zoekt heb je het ook en dan maakt deze het wel heel makkelijk af, af, afgerekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb gewikt en gewogen en het wordt:INDIGONu nog even kijken of er niet al een bedrijfje/winkel bestaat die als zo heet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Is dat je lievelingskleur Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 In discussies dan wordt ik al snel aangevallen met m'n borderline. In RL maar ook hier als mensen het weten en dronken zijn. Maar ja ik ben eigenwijs, men weet pas als je het daadwerkelijk hebt. Een vriendin van me, da's wel tof die gebruikte het. Die streepte alles aan in het boekje wat van toepassing was en legde dat over als een soort van handleiding van haar. Ze vergat alleen dat sommige mensen zelf ook nog gevoel hebben endus einde vriendschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Espunia? ik gooi maar iets... Zou onze club worden, dobbelstenen gegooit totaal 7 en blind letters kiezen.Deze letters kwamen eruit en dan maar zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkypersoonlijk maak ik mij daar nooit zo druk om , een persoon is zoals hij/zij is . ik heb genoeg ervaring met mijn stiefkinderen daar zijn gedragsstoornissen vast gesteld . welke naam ze het geven maakt mij niet uit . als je weet hoe iemand is en je houd daar een beetje rekening mee gaat het prima . Ik hoop toch liever dat je geen rekening met mijn stickertje houdt en gewoon van mens tot mens reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hai met mijHet is redelijk gegaan gisteren, met mij er stonden vanmorgen 5 dichte biertjes en 1 open op de tafel dus er is wat aan het gebeuren hier, ook voor vandaag herhaal ik wat gisteren werkte, en dat is goed eten en daarna pitten.Ook ben ik beter voorbereid ik zit nu bron water te drinken, en dat smaakt prima voor morgen heb ik een drukke dag, dan zal het ook wel lukken, en vrijdag hoop ik nog te schaatsen ook daar zal ik lekker op in slaap vallen.Met goede moet naar morgen Groetjes En het lezen van jullie berichtjes gaat mij beter af vandaag, dat is wel anders geweest af gelopen maanden, er trekt een grouw sluier op hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja dat zag ik ook Kirky.......shipsIk ga wel een top drie maken, want dat zal met meerdere namen zo zijn, thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkydie gedragsstoornis bedoel je , iet,s van pds-nos Als je het tegen mij hebt, geen flauw idee wat je bedoelt. Heb ik nog geluk dat het misschien ook iemand anders kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Woman, ik neem aan dat je een ook een website wil... Waarom zou je daar niet kijken welke domeinnamen vrij zijn en daar jou naam op kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Goed idee Spud, gister zijn we aan het bomen geweest hier over een geschikte naam, die heb ik allemaal genoteerd, dus daar zitten een heleboel goeie tussen. Er is er vast wel eentje die nog niet gebruikt is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Sjips! Ik moet weg!Ben ik me bijna een uur bezig hier weerin te loggen. Blijkt er een voorlichtingsavondop school, ivm de middelbareschool gang van zaken... Aaaaargh! Chaos in tha house, is chaos in tha head. Briefjes raken zoek.. Klaas is gitaarles geven en moet straksnaar die #@$îjsbaan.Kan die kids ook niet alleen laten. Hij blijft maar thuis. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hier ben ik weer. Ik heb snel bijgelezen. Rust en kalmte, niet op de feiten vooruit lopen.Een onderzoek is een onderzoek. De uitslag hoor je pas na het onderzoek.Stel het zorgen maken uit tot de uitslag bekend is, anders maak je je sappel om niet.In nood leer je je ware vrienden kennen. De rest kun je dus afschrijven, ook al is het (schoon)familie.What's in a name, zei Shakespeare al. Een Nederlandse naam voor een Nederlandse winkel vind ik het mooiste. Ik vind al die Engelse winkelnamen maar flauw, zit echt geen pit in.Sterkte met het in bedwang houden van niet helpende gedachten en draai ze om naar helpend en positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Woman, via de kamer van koophandel kan je ook kijken of jouw naam er al bij zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hollands Handwerk HHWoman hoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 heel veel rust!!!moeders kwam langs en die wist wat met de grijnzende koekepan te doen, ze heeft me net achtergelaten met de beker ijs en een warme pot thee.heerlijk als je verwend wordt, zo ik ga niemandsland induiken vanavond.ik doe nog steeds niets, ik voel me zo leeg dat ik mijzelf niet eens schuldig voel.misschien tot straks en anders tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Jongens ik ben poep sjacherijnig en heb mijn familie een paar flinke snauwen gegeven.Ferry : blijf je uitspreken en jaag mij gewoon van je dak af, pb'tje.Bah bah bah bah!!!!!!Ik moet aan het werk en geef me zelf een knal.Morgen gaat het gebeuren, geen gezeur meer.Zo!!! aan het werk.Goede planning maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Zo het eten zit erin, de pannen zijn weer schoon.Vandaag bij Tina geweest die helemaal ontroerd was door alle belangstelling en post (en sssshhhtt.... er ligt hier inmiddels ook een hele stapel post op haar te wachten, leuk hè).Vrijdag kan ik haar om 1100 uur ophalen. Dus dat zal ik dan maar doen hè?Hoe ga ik het regelen dat we allebei rust hebben? - mijn hulp komt een keertje extra, dan hoef ik eigenlijk alleen te koken en boodschappen te doen volgende week - ik maak voor Tina boven een soort zitkamertje met TV, PC en tafeltje/stoeltjes zodat we allebei ons eigen plekje hebben- we hebben nog een grote zolder met een TV waar ik ook 's avonds kan gaan zitten- we zijn allebei heel eerlijk tegen elkaar en zeggen het als ons wat dwars zitDit voor alle mensen die zich zorgen maken dat ik het wel red, mezelf niet voorbij loop en niet aan mijn rust toekom.Het was hartverwarmend om zelf ook zoveel post te krijgen, super bedankt (als ik iemand vergeten ben, bij deze). Ik heb mijn buro vol staan met kaarten inmiddels, erg leuk! (wel een beetje vol maar goed). Nou ff TV kijken, het was een druk dagje. Hèhè ik kan eindelijk de route naar het zhs in één keer vinden, ik ben een ramp in een grote stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Gaat lekker hier, ben nu aan het zoeken op Afrikaanse vrouwennamen want werkelijk alles is (natuurlijk) al in gebruik......Zitten echt prachtige namen tussen, maar ook heel bekende merken zoals Armani, grappig, ben dus niet de enige die via deze weg een mooie naam zoekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Eerst maar even een hapke eten .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Raakte een beetje de draad kwijt hoor, met de laatste pagina's. Maakt niet uit. Spud kallem aan! Dat trekt mijn ouwe hoofd niet. Trekt het jouwe het nog wel? Je doet zo hyper.Houtje, leuk! Ben benieuwd hoe jullie het samen hebben, met de kinderen.Corinne, alles OK? Jij klinkt wel tamelijk gebalanceerd de laatste tijd. Niet gelukkig op zich, maar wel in evenwicht en vastbesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Houtje,Je bent een schat.Nog een ideetje. Jij hebt veel last en hinder van je nek, schouder en pols. Albertina kan niet lopen.Doe jij het loopwerk, kan je haar dingen te doen geven waardoor jij je nek/schouder/pols kunt ontlasten.Het zou mij verbazen als Albertina het leuk zou vinden dat ze een week helemaal niks mag doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden