tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 zo bordje leeggegeten, buikkie rond.het was eigenlijk ter voorbereiding op het schaatsen vanmiddag, maar het dooit!!!!toch nog maar een paar dagen wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 har,heb je al eens contact gezocht met het paranormaal instituut te Utrecht?deze doen onderzoek naar dit soort dingen maar kan je ook doorsturen naar speciale mensen die jou het een en ander kan leren.dit soort ervaring kunnen kan je leventje behoorlijk ontwrichten als je niet weet wat er gebeurt en ho je ermee moet omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ga zo de kinderen van school halen. Wilde de slee meenemen, maar de dooi treedt hier helaas in. Toch ga ik lopend. Neus in de wind, frisse lucht door mijn hoofd. Ben nog steeds bang, zo bang. Geen goed gevoel hierover ( over morgen bedoel ik). Liefst ga ik nu een blok om, radio hard aan en rennen maar. Maar ik heb kinderen, die van school gehaald moeten worden, willen spelen en straks zwemles en eten. zij weten niet van mijn pijn en hun (h)eerlijke onschuldigheid houd mij nu op de been. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 geniet even lekker van de kinderen!het leidt je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Zal ik doen Tas, je hebt gelijk!!!Ben ook zo bang slecht nieuws te krijgen...maar dan meer voor hen dan voor mij...Voor al mijn familie hier : :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Haa, Tasseke...nu toch een wat ander verhaal. Sterkte vrijdag Marjo Pip, sterkte met je ex en zijn knie. Had dat geloof ik eerder gemist.Orleando, hou het wel droog hé meid? Angst en triggers en zo. Sterkte!Kirky, heb nog een rookworst liggen. Ga ik maar eens aan de grote kastanjeboom hier voor mijn flat hangen. Lache....met het plastiekje van Unox er nog omheen voor wat extra reklame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Dank voor jullie advies Tasseke en Pip maar ga eerst dichter bij huis iemand raadplegen die in het verleden mijn moeder vrijwel pijnloos (tot aan haar dood) door haar kanker heeft geholpen....die man is een authoriteit op dat gebied. Later meer, en ga zeker dat adres in Utrecht checken. Moet nu opschieten, hou jullie op de hoogte.LiefsHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Goh Pip dat is wel even slikken voor je ex.Ik vind het fijn dat je er als vriend voor hem kan zijn.Het betekend toch dat je kan incasseren en je over vervelende gebeurtenissen heen kunt zetten.Jullie hebben een verleden samen en zullen door de kinderen en eventuele kleinkinderen voorhet hele leven met elkaar verbonden blijven.Het is mooi wat je doet, het toont karakter en empathie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Har what can I say.heb een vriendin gehad die Indonesisch was en er van overtuigd was dat ze bezeten was van een tante in Indonesië, die aan zwarte magie deed.Ze in naar London geweest voor een duiveluitdrijving en ik ben in Nederland het hele Noorden met haar doorgereden op zoek naar helers, aura reinigers, handopleggers etc etc.Eerlijk gezegd vond ik het na een jaar wel welletjes en had medelijden met al die mensen die in die wachtkamers zaten en enorme bedragen neertelden.Te nuchter misschien.Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat wat jij beleeft niet echt is. ik bedoel hoe kan ik, ik heb het niet zelf beleeft.Wil je wel aanraden om het advies van Pip ter harte te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb trouwens ook al jaren een bobbel in mijn borst is een melkklier die door mij beugel bh af en toe pijnlijk is.Mijn oma is aan borstkanker gestorven en dat maakt me altijd een beetje angstig.Een goed onderzoek in het ziekenhuis wees gelukkig uit dat het enkel een melkklier was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 manlief komt vanavond weer thuis uitfrankrijk. ben daar erg blij omhier thuis zitten en weten dat hij aan het doorproeven iswaarvan ik zeg dat ik er geen trek in heb,levert ineens een heel lelijk duiveltje op[zeg maar duivel!!!] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 HalloaVandaag wakker geworden met het geluid van kwetterende vogeltjes. Er kwam wel een hijpaal tussendoorbeuken maar ja. Het wekt wel lekker, een half uur voor je op moet staan een beetje sudderen in een half slaap en dan rustig wakker worden. Had voor de zekerheid wel nog een lawaai wekker gezet want je weet het maar nooit met mij. Resultaat was dat ik voor mn wekker ontspannen wakker was geworden en er uit gegaan ben en uitgezet heb voordat ie begon te blehren.Straks naar mn begeleider, een trigger want vroegah dronk ik drie flessen wijn als ik bij hem vandaan kwam. Maar heb nu al besloten dat niet te doen. Ik heb genoemg andere fijnere dingen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 trigger duivel is vasthoudender is genoeg in huiszijn ook nog openstaande flessenniemand die het merkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hallo lieve mensen,Ik ben er ook weer. Kennelijk had het hier gesneeuwd. Niet echt handig, want dan zie je de mogelijk gladde plekken niet. Ik ben heelhuids op mijn werk gekomen. Beetje te laat door het voorzichtig schuifelen, maar dat heb ik dan weer goed gemaakt door een beetje langer door te gaan. Luxe dat dat allemaal kan.Mijn lunch zit erin en nu ga ik eerst koffie drinken. Ik heb mijn makkelijke thuiskloffie al aan. Vandaag ga ik niet meer naar buiten. Echt geen zin in. Ik ga een klusjeslijst maken en een weekoverzicht. 't Is duidelijk recessie, we hebben op het werk geen enkele fatsoenlijke kalender gekregen van een leverancier. Ik besef nu dat ik toch terug naar buiten moet en naar mijn werk. Daar staat een mooi boeket bloemen voor mij. Nou eerst maar die koffie en dan kleed ik me wel weer om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Owja heb vannacht in bed nog twee namen bedacht,Indigoen Max!En nu heb ik wel een flinke lijst dus ga ik maar eens wegstrepen en kijken wat er overblijft ! I let u know ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Pippi: ja bijzonder dat je zo zorgzaam kan zijn voor je ex. Maar ook wel weer zwaar lijkt me. Alles een plaats zien te geven en ermee omgaan. Betrokkenheid is mooi, maar inderdaad er zijn ook grenzen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Bako: tja je kan iedereen voor de gek houden,niemand die het merkt??? Maar jezelf dan.Gewoon niet doen joh, laat die flessen lekker staan waar ze staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Zou het aan het weer liggen? maar ik heb echt heeeeel de dag honger, geen trek, nee echt honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Pippi, heel knap van je, dat je je grenzen aangeeft.Zo, hiet is dag zes bezig. Ik had me voorgenomen: tot een week meld ik het hier iedere dag, in het kader van het 2 januari pact (???), en daarna doe ik het wat meer in stilte. (haha, en ik ben al zó stil!)Iedere dag om vijf uur denk ik : "O, mocht ik maar, kon ik maar...." , en ieder avond als ik bed lig, en mijn dag overdenk, denk ik: "O, wat ben ik blij dat ik niet...."En als ik dan 's morgens zonder somberheid wakker word, ben ik nógmaals blij!En langzamerhand kunnen de avond- en de ochtendgedachte de middagtrek overstemmen!Trek houd ik toch, de roes gaat over, en het verhaal begint opnieuw.Zo, en nu ga ik de kerstboom aftuigen!Fijne middag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Pip, altijd goed om je grenzen aan te geven. Ik haat het als mensen me bellen, gelukkig weten ze dat en bellen ook niet wel balen van je ex, maar je bent inderdaad gegroeid in hoe je er mee om gaat. Probeer toch ook daar je grens in de gaten te houden, ach, grenzen zijn gewoon zo enorm belangrijk en het er over heen gaan kost elke keer achteraf weer een bende energie!Als iemand wat van me wil kan dat via internet, dan kan ik rustig nadenken over dingen en in mijn eigen tempo reageren, is veel beter voor mij, zo leer je jezelf vanzelf kennen.Ik heb 2 uurtjes gewerkt vandaag en dat ging goed, mijn thuisklus heb ik afgemaakt op mijn werk dus dat is weer een moetje minder en nu ga ik lekker voor de buis hangen, heb nog 2 delen Frost op mijn harde schijf staan, ben ik wel een middagje mee zoet.Bako, je hebt het al die tijd gered, wat voegt het toe om nu wel te gaan drinken? niks, behalve heel veel spijt daarna en dat is ook al zo zonde!zet een lekkere pot thee en eet er wat bij!kom, we gaan even duiveltjes en gremlins meppen KLAPKLAPMEPMEPWEGWEZENNUENHEELSNEL!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Marjo, wat heb jij een mooie bijdrage gegeven door je gesprek met "God" zó weer te geven!Erg geestig ook, maar wél zinvol, ook voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hier anderhalf uur op den schaats gestaan. Nou ja, gestaan, meer gevallen dan gegleden. Dat was lang geleden! Maar wel leuk.Beko, gevaarlijke gedachte, niemsnd die het merkt. Zoals er al gezegd werd, jij merkt het toch?Tenminste, ik heb ook zo vaak gedacht, ach wat, wie merkt dat nou. Maar mijn zelfrespect merkte het maar al te goed. Sterkte.Voor wie angstig, kwaad of verdrietig is een En voor wie het weer gered heeft een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Har ik geloof zeer zeker dat er meer tussen hemel en aarde is. Ik vind het alleen eng omdat ik het niet begrijp het is hoger dan ik. Als kind werd ik s nachts vaak wakker en dan zat er iemand naast mijn bed of liep in mijn kamer rond, heel griezelig, vond ik toen niet maar nu wel want dat ben ik nog steeds niet vergeten.Ik wil mij er niet graag in verdiepen want ik ben er bang voor.Maar jij doet het goed er mee aan de gang te gaan, het is een gave en die moet je koesteren en leren om er op de juiste manier wat mee te doen. groetjes Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Nou voor iedereen die het weten wil anders gewoon effe scrollen. Met Spud is het goed hoor! Ben naarstig van mijn forum verslaving af aan het raken, want daar flip ik intussen van. En ik hou best van een potje flipperen maar niet van flippen. Al was Flip dan weer een vriend van me maar ja die had er geen pen achter staan. Dus eigenlijk AADB blijven maar dan staat de extra A voor dit forum. Vandaag mislukt! Want ik ben er toch. De 2de A ook want ik heb gisteren gedronken. Welleswaar gecontroleerd maar toch. 0 = 0 en dat was het niet. Nou ik blijf stug doorgaan want uiteindelijk zal mijn brein zoveel positieve associatisch opgeslagen hebben van het niet drinken dat dat kleine stukje weerstand waarschijnlijk niks meer te zeggen heeft. Ik persoonlijk zou het heel prettig vinden (omdat ik er voordeel van zou hebben) als dit forum niet meer vrijtoegankelijk zou zijn zonder in te loggen. Kan je namelijk als je hulp vraagt hier om te helpen dat je minder komt ook niet meer sjoemelen door stiekem niet ingelogd mee te lezen. Pfff, ging me een paar dagen zo goed af om hier niet komen. En floep, ik krijg een mail dat er naar me gevraagd wordt, wat natuurlijk wel weer ego strelend is. En ik kom weer nieuwsgierige. Nou ik had er meteen weer koppijn van want wat ik las werd ik niet blij van, bracht me eerder 10 jaar terug in de tijd toen ik zelf in een kliniek zat. Kan niemand wat aan doen hoor, en het is mooi dat mensen hier z'n ei kwijt kunnen. Maar voor mij zijn die verhalen en acties op het moment iets teveel. Simpele oplossing, dan blijf ik voorlopig effe weg want ik vind niet dat anderen een mond moeten houden. Maar ja dat lukt me dus niet zo opbest. Helpen kan je me niet, dit moet ik zelf doen. (zie alinea 3 ) Maar misschien helpt het al door dit effe te zeggen. Ik wil hier graag weer komen wanneer ik de zottigheid in m'n kop heb. Ik bedoel als ik weer kan lachen en niet op elke slak zout leg want dat maakt het lezen van het draadje een hell of a job. Nou vandaag blijf ik misschien dan nog hangen, want het is toch mislukt. En dan ga ik morgen beginnen met dag 1 van mijn AADB proces. Wat betreft die 2de A en morgen pas, niet dat ik nu drink maar ik vind dat ik eerst clean bloed moet hebben. En trouwens anders wordt het zo'n dubbele telling en ik ben al zo'n dubbel figuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Wow!!! Had niet in de gaten dat het zo lang geworden was... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden