An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Precies, maar ik ken frans ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Truste luitjes.En Spud.... wat ben je nu aan het doen..... ik wil morgen echt niet lezen dat je wat dan ook van die rare koerier hebt gekocht. Bah.... moest verboden worden. Morgen heb je zo ontzettend veel spijt. Je loopt dan zooooooooooooo ontzettend te balen van jezelf. Nou leuk, veel plezier hoor vanavond.Ik ga heeeeeerlijk naar bed en sta heeeeeeeeerlijk fris op.doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Precies Spud... goed geraden... ben harstikke boos op je. En nu ga ik echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: Anquote: Originally posted by: SpudWow en nu gaan we psychiatisch.. STOP!!! Iemand een leuke grap? Ja, Spud die zijn koerier de groeten geeft en wegstuurt met zijn zooi. Huh, an verklaar u nader.... Mijn Koeriers spreken alleen gebrekkig Nederlands net als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hmmm, heb weer gelachen om jullie berichten. Was intussen een filmpje aan het uploaden van mijn kat op u tube voor het asiel zodat ze kunnen zien dat ie van standbeeld naar beweging is.Let niet op de babbelaar die is verkouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 SWOEFIE welkom hier !!!!!!!!!! maar je profiel is te zien. FF een berichtje naar de moderator om dat weg te halen.Ik heb ook al een berichtje gestuurd trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Goedenavond allemaal! Dit is een bericht van halo en tot ziens, ik ga meteen door naar bed, omdat het al zo laat is. Wilde toch nog even gedag zeggen en laten weten dat ik NIET gedronken heb vandaag!! Een goede nacht toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheGoedemiddag allen. @ Har, Beste Har, met alle respect voor je lucide gedachten, maar zou je een ander forum willen zoeken, om je buitenzintuigelijke waarnemingen te slijten! Er lopen al genoeg verdoolde types in het rond. Dit is een ADB forum, en niet om paranormale fenomenen het licht te doen zien. Beste Soothe, je beschrijft het mooi....lucide betekent immers helder. En yep, naast dat ik heldere ervaringen heb met zowel het "goede"als het "kwade" loop ik hier wel of niet onder invloed ook wel eens verdwaald rond. Dat staat als een paal boven water, geen discussie over mogelijk en als het aan drank ligt, zit ik dan hier helemaal op de goede plek.Wat ik alleen maar probeer duidelijk te maken is dat ik me doorgaans BETER dien te beschermen om juist niet onder invloed van paranormale energieën te geraken, juist dus een manier te vinden om me sterker en weerbaarder te maken. Wil geen statement maken om mijn visie te geloven...of aan jullie op te dringen, verre van dat.Ik wil het juist niet opzoeken maar (met hulp) een plaats geven, naast mijn nuchtere strijd tegen de gremlins...die ontstaan in je eigen geest en als gevolg van teveel zuipen. Duidelijk, daarin ben ik het met je eens en daar is het forum ook voor bedoeld.Ik wil het NIET ervaren en al helemaal niet op de manier zoals het mij steeds vaker overkomt...want die invloed is voornamelijk negatief geweest. Van de drank afblijven is en blijft naast me psychisch door laten lichten het belangrijkste doel en dat is ook de eerste stap naar meer balans.Maar als je werkelijk zoals ik bij tijden, en vooral de laatste tijd bij herhaling méér ziet, letterlijk onmiskenbaar ziet, net zoals alle vaste materie hier in huis, dan verdient dat mijn aandacht. Je hebt wel gelijk dat jullie daar geen boodschap aan hoeven te hebben en dat het forum daarvoor niet bedoeld is.Ik neem er echter niets van terug, het is onderdeel van de realiteit zoals ik die kan zien. Mijn opdracht dus om daar een afdoende oplossing voor te vinden...kan en wil het er niet bij hebben!Ik zoek daarin de juiste weg, ben het al te lang UIT de weg gegaan, zal er wel iets mee moeten doen. quote: Het is mooi dat je een energetisch gereinigd huis hebt, maar houdt het iemand van de drank af? Dit is niet de aangewezen plaats om dergelijke zieleroerselen het licht te doen zien. Het Forum begint langzaam een dumpplaats voor de meest zotte gedachten te worden! Niet zo'n verfijnd antwoord van je. Wat jij zot vindt is voor mij niet zot..en in tegenspraak met je vermeende respect voor mij. Maar uh....het is voor het laatst dat ik er hier over praat....anderen hier lezen die posting maar voor de helft en zijn het al volledig met je eens, ook lekker quote: Dat de heer Einstein erbij gesleept wordt, maakt het niet minder dubieus! Mijn mening is dat we met de drank (of liever zonder) bezig moeten blijven Oké Soothe, deal....het doet inderdaad niet terzake op dit forum. quote: Ik vind het prachtig dat je het licht ziet, en draag je geen kwaad hart toe, maar ventileer je gedachten elders Hum... zal voortaan eerst om jouw toestemming vragen waar ik dan wel over mag ventileren. quote: Dit is niet de aangewezen plek!! Aldus sprak Soothe hé, wel reëel blijven. Enfin, jij bent zelf ook wel eens de hoek ingestuurd en je weet uitstekend je kop in het zand te stoppen....dat is onmiskenbaar een goede eigenschap quote: Groet. Groetje terug, Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Leuk om te zien Spud, is dat jou huis ??? Net of ik eventjes stiekem bij je binnen mag gluren quote: Originally posted by: SpudHmmm, heb weer gelachen om jullie berichten. Was intussen een filmpje aan het uploaden van mijn kat op u tube voor het asiel zodat ze kunnen zien dat ie van standbeeld naar beweging is. Let niet op de babbelaar die is verkouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Har, ik heb alleen dit bericht gelezen, dus ben niet helemaal op de hoogte. Ik snap het energetisch reinigen en de problemen waar je mee kampt over te veel zien. Misschien kunnen wij het er een keer over hebben. Drank is inderdaad geen vriend voor hooggevoelige mensen. Ook al lijkt het even te helpen.Ik moet alleen nu naar bed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Oké FF, ga ook zo onder de wol....vermoeiende dag geweest.Ga jullie nog wel effe bijlezen. Thx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: SootheGoedemiddag allen. @ Har, Beste Har, met alle respect voor je lucide gedachten, maar zou je een ander forum willen zoeken, om je buitenzintuigelijke waarnemingen te slijten! Er lopen al genoeg verdoolde types in het rond. Dit is een ADB forum, en niet om paranormale fenomenen het licht te doen zien. Beste Soothe, je beschrijft het mooi....lucide betekent immers helder. En yep, naast dat ik heldere ervaringen heb met zowel het "goede"als het "kwade" loop ik hier wel of niet onder invloed ook wel eens verdwaald rond. Dat staat als een paal boven water, geen discussie over mogelijk en als het aan drank ligt, zit ik dan hier helemaal op de goede plek.Wat ik alleen maar probeer duidelijk te maken is dat ik me doorgaans BETER dien te beschermen om juist niet onder invloed van paranormale energieën te geraken, juist dus een manier te vinden om me sterker en weerbaarder te maken. Wil geen statement maken om mijn visie te geloven...of aan jullie op te dringen, verre van dat.Ik wil het juist niet opzoeken maar (met hulp) een plaats geven, naast mijn nuchtere strijd tegen de gremlins...die ontstaan in je eigen geest en als gevolg van teveel zuipen. Duidelijk, daarin ben ik het met je eens en daar is het forum ook voor bedoeld.Ik wil het NIET ervaren en al helemaal niet op de manier zoals het mij steeds vaker overkomt...want die invloed is voornamelijk negatief geweest. Van de drank afblijven is en blijft naast me psychisch door laten lichten het belangrijkste doel en dat is ook de eerste stap naar meer balans.Maar als je werkelijk zoals ik bij tijden, en vooral de laatste tijd bij herhaling méér ziet, letterlijk onmiskenbaar ziet, net zoals alle vaste materie hier in huis, dan verdient dat mijn aandacht. Je hebt wel gelijk dat jullie daar geen boodschap aan hoeven te hebben en dat het forum daarvoor niet bedoeld is.Ik neem er echter niets van terug, het is onderdeel van de realiteit zoals ik die kan zien. Mijn opdracht dus om daar een afdoende oplossing voor te vinden...kan en wil het er niet bij hebben!Ik zoek daarin de juiste weg, ben het al te lang UIT de weg gegaan, zal er wel iets mee moeten doen.quote: Het is mooi dat je een energetisch gereinigd huis hebt, maar houdt het iemand van de drank af? Dit is niet de aangewezen plaats om dergelijke zieleroerselen het licht te doen zien. Het Forum begint langzaam een dumpplaats voor de meest zotte gedachten te worden! Niet zo'n verfijnd antwoord van je. Wat jij zot vindt is voor mij niet zot..en in tegenspraak met je vermeende respect voor mij. Maar uh....het is voor het laatst dat ik er hier over praat....anderen hier lezen die posting maar voor de helft en zijn het al volledig met je eens, ook lekker quote: Dat de heer Einstein erbij gesleept wordt, maakt het niet minder dubieus! Mijn mening is dat we met de drank (of liever zonder) bezig moeten blijven Oké Soothe, deal....het doet inderdaad niet terzake op dit forum.quote: Ik vind het prachtig dat je het licht ziet, en draag je geen kwaad hart toe, maar ventileer je gedachten elders Hum... zal voortaan eerst om jouw toestemming vragen waar ik dan wel over mag ventileren.quote: Dit is niet de aangewezen plek!! Aldus sprak Soothe hé, wel reëel blijven. Enfin, jij bent zelf ook wel eens de hoek ingestuurd en je weet uitstekend je kop in het zand te stoppen....dat is onmiskenbaar een goede eigenschap quote: Groet. Groetje terug, Har En met die anderen doel je op mij Har, eerlijk of niet? En weer heb ik niet alles gelezen......Har, spiritualiteit is goed. Spoken in je huis... Tja die moet je dan de afgelopen tijd binnen gelaten hebben want met die koffie met jou ben ik niet ziek geworden. Wordt ik doorgaans wel met "spoken"of hoe men ze noemt. Mijn advies en zekerwaar ook voor mezelf. Pas goed op jezelf Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Spud,Leuk beestje die Gizmo. En zo te zien weldoorvoed.Zorg nou eens net zo lief voor jezelf als voor die katten.Je gaat je katten toch ook niet aan het bier zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja Woman is my home! Nu een keer gepoetst. Wing, ik ben de commentator :$Pips, ja sorry, was fout van me! Beter je video checken dan plaatsen dat heb ik wel geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Corinne, mijn zwarte vind het super lekker een bordje geel.. Ben een slecht baasje. Maar die pinten staan nog steeds naast mij en ik heb er heerlijk naar gelachen. Vandaag niet automutileren, en morgen krijg ik visite die best een pintje lust dus ik ben een luie boodschapper geweest vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik twijfel om morgen op de fiets of lopens naar m'n werk te gaan. Fietsen doe ik in een kwartier.Dus lopen zo'n 3 kwartier?Dit ivm spekgladde wegen hier.En het laatste stuk wordt niet gestrooiden nauwelijks gereden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Huh, kirky, op dit moment ben ik overgevoelig en voel me snel aangesproken. waarom plaats je het?Een vriend van mij heeft het en da's echt geen pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Oké zag de laatste regel niet. Ben soms woordblind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Dat zou kunnen Kirky.Maar ik mag graag alleen gaan.Waarschijnlijk ben ik inmiddels hier te nuchter voor, Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Wing dit was mijn verkouden stem. Maar het gaat om de kat, zie een gremlin nou is spelen. Die ga je toch niet meppen! Gewoon een freggle die doet er om. Ja Kirky ik snap 'm, was effe teveel met mezelf bezig en de correctie kwam pas laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Beste Har,Het forum bestaat bij de gratie van hoor en wederhoor.Jij hebt mij gehoord, en ik heb jou gehoord!Jij bent niet het type van" I put it in a nutshell! "Aan duidelijkheid niet te kort!We zijn twee volwassen kerels, dus ik laat het erbij.Je boodschap is duidelijk! Echter één klein detail, dat staat los van wat ik heb gezegd!En wel dit: Har, wat momenteel het belangerijkst is, is dat de drank uit de buurt blijft!Niet nu, maar ook in de toekomst!En dat je een klacht van psychische aard adequaat laat behandelen.Dat ben je ook van plan te gaan doen, Een strak plan!!In de tussen tijd lijkt het me verstandig, dat je je niet met zweverige zaken bezig houdt!Gewoon aan jezelf werken. Zaken als leven en dood. Geestverschijningen, Aura's etc, Ik noem maar een dwarsstraat, vragen om een sterke identiteit!Dus eerst Har, en dan de zweverige zaken!Verdiep je niet teveel in deze aangelegenheden. Je komt er geen stap verder mee!Har, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 België is ziek maar toch leuk! Ben er weg van. Blackster is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunHar. Mensen spreken van energiën, entiteiten, geesten. Whatever. Er kan niets bestaan buiten jou ervaring. Hoe kan er een energie zijn bijvoorbeeld, als er niemand is om die energie te ervaren? Kan je de film "What the bleep do we know" aanraden. Alles bestaat uit energie, zelfs je tafelpoot. Laatst is door een wetenschappelijk onderzoek keihard bewijs op tafel gelegd dat als je water (vloeistof) vriendelijk toespreekt er zich andere patronen vormen dan wanneer je dat water met boosheid toespreekt....staan zelfs afbeeldingen van op het internet. Er wordt juist door wetenschappers de laatste jaren veel ontdekt over de veranderlijkheid van energieën om ons heen en op film vastgelegd. Zeer interessant, ook over de verschillende dimensies wordt allang niet meer gelachen maar serieus onderzoek naar gedaan. Jullie lopen achter zou ik haast willen zeggen Spud, die pilskoerier ken ik verdomd goed. Heb op 1e kerstavond zelfs nog 10 voor € 10,- bij hem besteld, ze staan ongeopend bij de buurvrouw omdat ik het toch verstandiger vond om me maar bij Portaal 40 te melden. In jouw straat worden ze vast door een dankbare buurman gratis en voor niets in ontvangst genomen. Niet doen meid! Je gaat te hard....helaas verdomd herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Mooi Spud!!!!Donderen jullie het ff weg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheEn dat je een klacht van psychische aard adequaat laat behandelen. Dat ben je ook van plan te gaan doen, Een strak plan!! In de tussen tijd lijkt het me verstandig, dat je je niet met zweverige zaken bezig houdt! Gewoon aan jezelf werken. Zaken als leven en dood. Geestverschijningen, Aura's etc, Ik noem maar een dwarsstraat, vragen om een sterke identiteit! Dus eerst Har, en dan de zweverige zaken! Verdiep je niet teveel in deze aangelegenheden. Je komt er geen stap verder mee! Je herhaalt precies wat ik zelf al zeg Soothe...mooi, zijn we het toch met elkaar eens.Zou ik dan wel goochelaar mogen worden? Please......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden