Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Knuffie: nou dit was wel een succesrecept zeg!!!! Ik had een mega ovenschaal waar we normaal twee dagen van eten, zowat leeg. Zelfs 'lastigepuberetertje' zat te bunkeren alsof hij een maand niet had gegeten. En ik zit hier ook vierkant te wezen.

Houtje: ah Tina komt morgen. Ja ze zal wel bekaf zijn. Wat geweldig dat ze naar jou kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hei Corinne, beter een lang tukje en van je hoofdpijn af dan een namiddag doorploeteren met pijn, hé!

Hier kleintjes thuis om 17u45, in bad gestopt, eten gegeven, geluisterd naar alle indrukken van vandaag, tandjes gepoetst en nu net in hun bedje gestopt! Ze kunnen wat kwebbelen, hoor!! Puber nu naar voetbaltraining en dochter 1 wat tv aan het kijken! Wat is het hier weer rustig, hihi!

@An, blij dat iedereen het lekker vond, voor ovenschotels moet je bij mij zijn, ik heb al alle soorten gemaakt, gewoon omdat ik dat al kan vooraf bereiden en 's avonds alleen de oven hoef aan te steken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Knuffie, goed dat de oorzaak is gevonden en de ingreep succesvol is gebleken. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden?

Orleando...sterkte!

Woman, tsja....wat doe je eraan. Zolang op een andere kamer gaan logeren misschien of relaxte muziek op je hoofd als je wat later op wilt staan? Het zijn toch geen klootzakken, die heiers...weet zeker dat ze je nafluiten :P

Corinne, fijn dat je die depriegevoelens kwijt aan het raken bent...de donkere maanden zijn (bijna) achter de rug; zo ervaar ik het althans.

Echte vriendschap tussen jullie Spud en Blacky, fijn dat ze je ondersteund heeft. Goed idee om dat nummer maar te blokkeren :angry: Tsja, vooral de oudere pilskoerier is ook nog zo beleefd en vriendelijk terwijl hij verd@md goed weet dat ie alkies op hun wenken aan het bedienen is....erg dubbel :huh:

Orleando wat bedoel je?

quote:


ruzie met manlief...


In het kort:

hij controleert me (stond achter m'n auto toen ik de kinderen van school haalde)

is boos op mij, want ik stel me aan qua borstonderzoek

lleest m'n dagboeken

kijkt de boodschappenbonnetjes na

kijkt wie ik gebeld heb (huistelefoon)



maar intussen; bont en blauw...hij is boos zooooooooooooo boos..

Ik heb mijn borstonderzoek 1 week verschoven....

Snap er eerlijk gezegd niets meer van...?!

Zo, heb het is omgedraaid...eerst bijlezen, reageren en dan pas zelf met mijn verhaal komen. Ga nu wel eerst de chili eten die nog van gisteren over was, die had A. overheerlijk gemaakt. Gebakken eitje erbij....wat annanas :P
Tot laters, fijne dag gehad :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar eens koken, zo verslavend zo'n spelletje, ik wil persee mijn hoogste score verbeteren!
Hier lekker makkelijk, kant en klare babi pangang met een gebakken eitje en een zelfgeperste smoothie voor de vitamientjes
zo'n smoothie is minstens net zo lekker dan niet lekkerder dan een glas wijn!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 Kirky

Hoi!

Ik dacht als ik de tomaat heb, kan ik er net zo goed ff mee weg..
Dochter had geld gespaard voor een leuke bureaustoel. Dus Up East-Noarth
voor een onvervalste Zweedse maaltijd en kekke stoel :D
Onderweg nog ff lekker gebabbeld over het vervogonderwijs en de citotoetsjes..
En lekker meeblèren met Krezip :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja lekker koffie, ga gelijk mijn senseo aanzetten en nu echt stoppen met dat computerspelletje pfffft
inderdaad rustig vanavond

Marjo, ik heb hier een Ikea op fietsafstand, soms is het heerlijk om daar even heen te gaan, en al helemaal rond etenstijd, is het er heerlijk rustig
misschien zit iedereen in de Ikea????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...