Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe: ik ben eens heel boos op je geweest. Ik weet niet meer waarom en kan het me nu ook niet meer voorstellen. Dank je voor het bloemetje. Maar hoor wie het zegt. Ik volg je vanaf het begin en je bent een echte doorzetter. Dat mag ik nog laten zien.

Knuffie: oven staat aan en ik maak er nu nog een salade bij.
Goed eten is voor mij heel belangrijk nu ik niet drink. Na het eten voel ik me altijd veel beter.

Ik hoop dat Houtje toch nog even langs komt.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben een beetje drukjes. Effe eten in de pan meppen, vanavond heeft Zoon zijn eerste gitaarles, elektrisch jawel, en ik heb cursus Effektief omgaan met Pubers, 6e bijeenkomst. :tired smile;.

Maar van mij ook een :present: voor An, die maar dapper doorstampt in de lieslaarzen. Yoegei An!!! Zet jij de oven maar in de oven ik moet er om lachen.

Ik kwak wat bami in de pan en ontdooi wat saté voor de gassies. Krijgen ze niks van. En een vitaminepil.

Het huis is schoon en boven in de Prinsessekamer ligt alles klaar voor Tina. Helemaal sjiek. Wat zal ze morgen kapót zijn als ze hier aankomt, ik mik haar gelijk in bed hoor en mezelf ook even.

Dat was de stand van zaken hiero.

* Soothie-boy: het is "le ton" qui fait la musique (de tóón) en niet de tong, maar dat komt door je koks-inslag, het serveren van ossetongue etc. vermoed ik :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja pippi.. ik had gerekend.. beetje dus!
Als hij geboren is in 580 voor christus en de jaartelling is begonnen met de geboorte van christus dan doe ik 2008 plus 580.. dus is hij 2588 jaar terug geboren! En dan van 580 tot 496 voor christus geleefd (voor christus is het omgekeerde telling, dacht ik?), dus deed ik 580 min 496 en kwam ik uit op 84? Goh, lang geleden die wiskundige vraagjes!! Waar ben ik nu mis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houtje, dit is ietwat te heftig voor mij. Dit dagdraadje dan. Las dat je al dagen last had van hoofdpijn, verwacht je een migraine aanval?
Ik ga morgen naar de HA en hopelijk geeft hij mij wat want ik kan mij amper bewegen door de pijn.
Laten we hopen dat die wat gaan doen. Dus als jij plat ligt met Migraine dan wil ik best een een paar keer komen helpen. Probeer nu al de rust te kunnen nemen die je nog kan. En ik meen ik als minder pijn hebt dan kom ik gewoon helpen, een dagje hier, een dagje daar.

Ik hoop dat het geen migraine is, gewoon vermoeidsheids hoofdpijn. En het zou best het begin kunnen zijn van een hele leuke vriendschap.

Hou je taai, hopelijk hebben jullie een heel gezellige samenzijn.

Fijn, dat je blij was met je kaart en Albertina ook met die van haar. Het is een prachtige boek dat ik heb gestuurd. Ik hoop dat ze er van geniet.

Lekker naar bed met lekkers en morgen gezond weer op.
knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...