Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, wat een geweldige samenvatting!
Mijn dank is groot! :present:
Ik kan het onmogelijk allemaal nalezen, dus dan komt dit goed van pas.
En die humor! ;)
Ik moet zo naar bed, alweer te laat, maar druk druk druk....
Hoop dat ik morgen beter op kan staan, zal 2 wekkers gaan zetten....(vanmorgen verslapen..)
Een goede nacht allemaal, en goede dromen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zooi zal ik er zeker voor moeten laten staan An, ben ik helemaal met je eens. Maar je moet net als ik, het één niet met het ander verwarren.
Tsss....laten we het gezamelijk maar droog houden en gewoon met de poetsdoek regelmatig het huis kuizen, mooi hoor die glanzende ramen als de zon weer binnenschijnt.
En die dimensies och....laten we het daar maar niet meer over hebben, ben blij met de verschillende denkbeelden maar bekrompenheid kan ook benauwen.
Deal, dat is ze de volgende keer gewoon het huis uitjaag of ghostbusters ga bellen? Oké!
Ooh..ga vragen aan Carolientje of ze daar ook een tekening van kan maken, hang ik naast die van de gremlins ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Spud why??????



Omdat ze mij gisteren is komen steunen en jullie daarna nog even op de hoogte heeft gebracht. Dus zeer onterecht in de hoek gezet is nu. Vind ik!
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Wat weten jullie van vrijheid dan?



Wel ik weet van vrijheid. Die heb ik verworven door te stoppen met drinken.
Ik MOEST drinken, koste wat kost. En ik kan je zeggen dat ik bijna alles wat ik gespaard had voor mijn oude dag verzopen heb. Ik zal het moeten doen met een incomplete AOW, een beetje Belgische AOW en een minimaal pensioentje. Ik ben voorlopig niet in staat om meer te werken dan het kleine baantje dat ik heb. Maar ik heb MIJN VRIJHEID. Ik sta niet meer onder dwang van de alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

quote:


Originally posted by:
Spud


Blacky heeft een ban en dat vind ik niet leuk.
:devil:



Heb tactive een mailtje gestuurd.

Oei...hoe is ze daaronder? Als ik dat aan jou mag vragen....



Ze pakt het wel luchtig op maar vind het wel lullig dat wanneer ze dus voor iemand klaar staat daar dus weer voor in de hoek geplaatst gezet wordt.

Vast een vergissing van tactive maar ik vind het geen mooie vergissing. Waarom mag ik wel inloggen en zij niet? Pfff... volgens mij ben ik er bozer over dan Blackster zelf. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...