Rudy Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Oei een ban.Niets vor Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 als je een probleem hebt met drank ja.dan betekend drank laten staan het begin van een vrijheid die je nooit hebt gekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 An, wat een geweldige samenvatting!Mijn dank is groot! Ik kan het onmogelijk allemaal nalezen, dus dan komt dit goed van pas.En die humor! Ik moet zo naar bed, alweer te laat, maar druk druk druk....Hoop dat ik morgen beter op kan staan, zal 2 wekkers gaan zetten....(vanmorgen verslapen..)Een goede nacht allemaal, en goede dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 De zooi zal ik er zeker voor moeten laten staan An, ben ik helemaal met je eens. Maar je moet net als ik, het één niet met het ander verwarren.Tsss....laten we het gezamelijk maar droog houden en gewoon met de poetsdoek regelmatig het huis kuizen, mooi hoor die glanzende ramen als de zon weer binnenschijnt.En die dimensies och....laten we het daar maar niet meer over hebben, ben blij met de verschillende denkbeelden maar bekrompenheid kan ook benauwen.Deal, dat is ze de volgende keer gewoon het huis uitjaag of ghostbusters ga bellen? Oké! Ooh..ga vragen aan Carolientje of ze daar ook een tekening van kan maken, hang ik naast die van de gremlins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Wing het ga jou ook goed.Maar vanwaar die plotselinge omslag.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Welterusten Fish, ik duik er ook in.Blacky een ban????????? Heb ik iets gemist ??????Kirky: jemig, interne verhuizing, dat is een flinke klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Oh ja, vandaag alwéér NIET gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Dit weekend ben ik VRIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Waarom heeft Blacky nou in hemelsnaam een ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zaterdag verjaardag nichtje in Schiedam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik meen dat er ergens een bom zijn doel heeft gemist.Kan gebeuren Ik weet niet WingVrijheid kun je niet afdwingenit's in the Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SpudBlacky heeft een ban en dat vind ik niet leuk. Heb tactive een mailtje gestuurd. Oei...hoe is ze daaronder? Als ik dat aan jou mag vragen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Wing is aan het drinken en dan zie je het niet meer zo precies.Gooi toch weg die zooi Wing, wat HEB je daar nu aan???Is dat vrijheid, nee... je bent een slaaf een gevangene van die drank.Jij bent dus niet VRIJ> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheSpud why?????? Omdat ze mij gisteren is komen steunen en jullie daarna nog even op de hoogte heeft gebracht. Dus zeer onterecht in de hoek gezet is nu. Vind ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 BOm? Ze komt toch gewoon weer terug neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Komt wel weer goed...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Tactive heeft hier iets verkeerd begrepen zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunWat weten jullie van vrijheid dan? Wel ik weet van vrijheid. Die heb ik verworven door te stoppen met drinken.Ik MOEST drinken, koste wat kost. En ik kan je zeggen dat ik bijna alles wat ik gespaard had voor mijn oude dag verzopen heb. Ik zal het moeten doen met een incomplete AOW, een beetje Belgische AOW en een minimaal pensioentje. Ik ben voorlopig niet in staat om meer te werken dan het kleine baantje dat ik heb. Maar ik heb MIJN VRIJHEID. Ik sta niet meer onder dwang van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SpudBlacky heeft een ban en dat vind ik niet leuk. Heb tactive een mailtje gestuurd. Ik weet het en heb vanmiddag ook een bericht aan de moderatoren gestuurd.Het slaat echt helemaal nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Oh ja, tandenpoetsen, bijna vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Spud, mee eens, dit slaat nergens op. Waarom zou je iemand niet mogen steunen?Dus als ik naar iemand toe ga om te steunen heb ik een ban. ONTERECHT!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: SpudBlacky heeft een ban en dat vind ik niet leuk. Heb tactive een mailtje gestuurd. Oei...hoe is ze daaronder? Als ik dat aan jou mag vragen.... Ze pakt het wel luchtig op maar vind het wel lullig dat wanneer ze dus voor iemand klaar staat daar dus weer voor in de hoek geplaatst gezet wordt. Vast een vergissing van tactive maar ik vind het geen mooie vergissing. Waarom mag ik wel inloggen en zij niet? Pfff... volgens mij ben ik er bozer over dan Blackster zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 In de ban van de ban.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Op een andere PC inloggen maakt niets uit Pippi. Over de hele wereld mag je op het forum.Doe ik bij Anna toch ook en andersom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Dus een vette vergissing, morgen zien we Blacky wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden