knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 ja houtje, ik heb een AZERTY toetsenbord! Wist niet dat bij jullie QWERTY standaard was! Zo zie je maar, een mens is nooit te oud om te leren! Ik zou ook wel moeite hebben met veranderen, denk ik.. hoewel, ik typ maar met 4 vingers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Allé soothe, verheft uw gat..we zijn met ons..... de rest ken je wel, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Alvast slaapwel Anjo! Hoop dat je snel van je pijn verlost bent!Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Knuffie: nou dit was wel een succesrecept zeg!!!! Ik had een mega ovenschaal waar we normaal twee dagen van eten, zowat leeg. Zelfs 'lastigepuberetertje' zat te bunkeren alsof hij een maand niet had gegeten. En ik zit hier ook vierkant te wezen.Houtje: ah Tina komt morgen. Ja ze zal wel bekaf zijn. Wat geweldig dat ze naar jou kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Hoi,Ik ben weer hier. Beetje doorgedut, want was lekker in slaap gevallen. Ibuprofen werkt soms bij mij als slaappil Maar de migraine is weg en ik ben uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Hei Corinne, beter een lang tukje en van je hoofdpijn af dan een namiddag doorploeteren met pijn, hé!Hier kleintjes thuis om 17u45, in bad gestopt, eten gegeven, geluisterd naar alle indrukken van vandaag, tandjes gepoetst en nu net in hun bedje gestopt! Ze kunnen wat kwebbelen, hoor!! Puber nu naar voetbaltraining en dochter 1 wat tv aan het kijken! Wat is het hier weer rustig, hihi!@An, blij dat iedereen het lekker vond, voor ovenschotels moet je bij mij zijn, ik heb al alle soorten gemaakt, gewoon omdat ik dat al kan vooraf bereiden en 's avonds alleen de oven hoef aan te steken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Knuffie,En toch ben ik blij dat die van mij nu 'groot' en 'volwassen' zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Welkom terug Knuffie, goed dat de oorzaak is gevonden en de ingreep succesvol is gebleken. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden? Orleando...sterkte!Woman, tsja....wat doe je eraan. Zolang op een andere kamer gaan logeren misschien of relaxte muziek op je hoofd als je wat later op wilt staan? Het zijn toch geen klootzakken, die heiers...weet zeker dat ze je nafluiten Corinne, fijn dat je die depriegevoelens kwijt aan het raken bent...de donkere maanden zijn (bijna) achter de rug; zo ervaar ik het althans.Echte vriendschap tussen jullie Spud en Blacky, fijn dat ze je ondersteund heeft. Goed idee om dat nummer maar te blokkeren Tsja, vooral de oudere pilskoerier is ook nog zo beleefd en vriendelijk terwijl hij verd@md goed weet dat ie alkies op hun wenken aan het bedienen is....erg dubbel Orleando wat bedoel je? quote: ruzie met manlief... In het kort: hij controleert me (stond achter m'n auto toen ik de kinderen van school haalde) is boos op mij, want ik stel me aan qua borstonderzoek lleest m'n dagboeken kijkt de boodschappenbonnetjes na kijkt wie ik gebeld heb (huistelefoon) maar intussen; bont en blauw...hij is boos zooooooooooooo boos.. Ik heb mijn borstonderzoek 1 week verschoven.... Snap er eerlijk gezegd niets meer van...?!Zo, heb het is omgedraaid...eerst bijlezen, reageren en dan pas zelf met mijn verhaal komen. Ga nu wel eerst de chili eten die nog van gisteren over was, die had A. overheerlijk gemaakt. Gebakken eitje erbij....wat annanas Tot laters, fijne dag gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 @corinne, begrijp ik wel, soms wou ik dat ze al allemaal groot waren.. maar ik geniet wel van hen ook al zijn ze soms héél druk!@Har, ik was al die tijd ADB op mijn manier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zo, nu ga ik zelf lekker in bad en m'n warme pyama aandoen! Kom later wel nog even langs!groetjes van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik ga maar eens koken, zo verslavend zo'n spelletje, ik wil persee mijn hoogste score verbeteren!Hier lekker makkelijk, kant en klare babi pangang met een gebakken eitje en een zelfgeperste smoothie voor de vitamientjeszo'n smoothie is minstens net zo lekker dan niet lekkerder dan een glas wijn!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik ga eens iets te eten zoeken. Geen honger of trek, maar als ik niet eet, komt die migraine vast weer terug.En dan ga ik daarna eerst lezen wat hier allemaal geschreven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zal je ook niet krijgen Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ach, soms kan je het maar beter laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 3 KirkyHoi!Ik dacht als ik de tomaat heb, kan ik er net zo goed ff mee weg..Dochter had geld gespaard voor een leuke bureaustoel. Dus Up East-Noarthvoor een onvervalste Zweedse maaltijd en kekke stoel Onderweg nog ff lekker gebabbeld over het vervogonderwijs en de citotoetsjes..En lekker meeblèren met Krezip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Koffie?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zo, ik heb het allemaal bijgelezen. Vind het wel opmerkelijk rustig hier. 21.00 en maar drie ingelogden. Dat is meer iets voor de ochtenduren. Zou er een schitterende film op tv zijn? Of is half Nl zonder elektriciteit gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Dank je, geen koekje Kirky.De zalm ligt nog ff na te spartelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Chips, Kirky, ik vergeet mijn koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Hmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 ja lekker koffie, ga gelijk mijn senseo aanzetten en nu echt stoppen met dat computerspelletje pfffftinderdaad rustig vanavondMarjo, ik heb hier een Ikea op fietsafstand, soms is het heerlijk om daar even heen te gaan, en al helemaal rond etenstijd, is het er heerlijk rustigmisschien zit iedereen in de Ikea???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Moet er 3 kwartier voor rijden, pedal to the medal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Heen 45. Terug ging geloof ik nog een beetje sneller.Ssst.. Geen file Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 En Krezip stond een beetje harder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 De stoel blijft even duur. Die betaalde zij.We hadden een kortingsbon.Neeuh, ik heb vrij netjes gereden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden