Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

zo ik open het draadje voila ,
ben terug in belgie , ik lag lekker te slapen schiet wakker en bedenk mij ineens dat ik noch eten , noch drinken voor mijn katten geplaats had .
ben dus als een dief in de nacht bij spud vertrokken , ik hoop dat ze haar straks geen bult verschiet als ze mij niet vindt want spud lag heerlijk te slapen heb haar dus niet wakker gemaakt .
het was heel mistig op de baan en ikke hou daar niet van sinds ik de film smog gezien heb ;-((
spud thanks voor de heerlijke koffie en het was fijn je poezen weer eens te mogen knuffelen
en nu gaat deze belg haar beddeke in .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb niet goed geslapen, onwaakte steeds uit nachtmerries
waarin ik verzoop in wiskey.. Brrrrr! Gelukkig maar een droom!
Zo lekker op de fiets!

Koffie voor degene die willen.
Blacky en Spud! Blij dat jullie bij elkaar waren!

Have a nice day en
keep it bloody dry! :)

Ga hier maar verder, ik ben weg!

Houtje, Heel veel sterkte voor jou en Tina!
Zorg goed voor haar en jezelf! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het echt zat, spuugschagrijnig word ik ervan. iK ben vanmorgen wakker gebeukt door die hijpalen, ze staan weer dichterbij dus dwars door mn oordopjes heen, een kwartier voordat mijn mensvriendelijke vogeltjes zachtjes begonnen te kwetteren met gedimpt licht uit mn nieuwe wekker.....grmblgrmbl
Er zit nu nog maar 1 ding op, namelijk opstaan voordat de hijpalen beginnen. Mama mia dat is dus elke dag om 07.00 uur.
Ik trek dit namelijk echt niet, ik zit nou net zo lekker in mn vel, en dat wil ik echt zo houden !
Dus, elke avond om 11 uur naar bed en de wkker om 7 uur zetten. Ik weet het anders ook niet.
Wel oppassen voor het middagdutje anders slaap ik savonds niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nu zijn ze stil de rotzakken....eerst mij wakker beuken en nu hoor ik niets meer, hoe durven ze. Bah
Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt, Marjo, ze zijn al vanaf september bezig, hoeveel kan een mens verdragen...
Nu moet ik opschieten doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

Houtje alles goed? doe je rustig aan? en is tina veilig bij je aangekomen?

ik moet weer rennen voor een afsrpaak en ben vanmiddag weer terug maar ik log even snel in voor orleando,

lieverd, heel veel sterkte vandaag in ziekenhuis, hopelijk valt het mee en laat je niet leiden door angst!!

knuffie
tas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek net wie ingelogd was en ik bleek alleen hier te zijn.
Maar toen las ik het draadje en zag Tas...THANX!!!

Zie er nog steeds als een enorme berg tegenop, maar heb ook een sprankje hoop op een (voor mij) goede afloop. Manlief gaat mee, hoewel hij er niet bij mag zijn. Maar ik weet, dat hij in het ziekenhuis is, vlakbij mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonder boven wonder wel goed geslapen, als een blok eerlijk gezegd.
@ Har, de trigger is bij mij nooit angst geweest, dus dat scheelt!
Ben alleen erg bang, want ik weet, wat het onderzoek inhoud. Maar als An dan weer schrijft, dat een cyste pijnlijk is en mijn huisarts daar als 1e over begint, dan geven die gedachten me weer hoop..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikzelf heb gisteren de gehele dag in een lege cocon gehangen, raar gevoel zelf mijn gedachten stonden stil.

voor vandaag laat ik emile ratelband maar weer toe, het wordt tijd voor actie!
hoe ik het ook draai of keer het komt er toch op neer dat ik actie moet ondernemen, ales maar puntgewijs afhandelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar is dat geen proces van jezelf opnieuw leren kennen? opnieuw vertrouwen in mensen krijgen?

dat ik net begon op het forum, was ik behoorlijk in mijzelf gekeerd, ik kon wel reageren op berichtjes maar qua gevoel hield ik mijzelf altijd op de vlakte, ik had geen warme gevoelens en zeker niet in staat om vriendschappen te onderhouden.

nu ben ik een tijdje verder en bemerk ik dat ik wel weer betrokken ben en dat ik mensen toelaat in mijn gevoel. ik sta daar nu meer open voor.
ben nog steeds wel gesloten maar heb meer aandacht voor anderen en daardoor voel ik me ook niet zo alleen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...