Spring naar bijdragen

goedemorgen

anjo

Aanbevolen berichten

Kirky en Marjo bedankt voor jullie antwoord.

Ik ben de afgelopen week zo moe geweest en heel erg emotioneel..pfff...
Achteraf denk ik jeetje wel erg heftig allemaal.
Maar misschien wil ik te graag weer naar die meid van vroeger en dat heeft zeker tijd nodig.Misschien lukt het wel nooit.
Ik doe mijn best maar voel me soms zo moe en gespannen. ( niet de hele dag hoor, maar toch te vaak voor mijn gevoel)
Maar ja met een groot gezin moet je wel door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien nog een tip voor stoppers..
Na 4 maanden begonnen met hardlopen.
Dacht dat ik nooit zo sportief was aangelegd.
Ik bleek verbluffend :D Voor mezelf huh.
Het is kicken als blijkt dat je dat kunt.
Net als met dat schaatsen vanmiddag. Het was écht
de allereerste keer in mijn leven dat ik zo goed ging.
Hard. Hand op de rug. Niet bang. Gáán!!
Alive and kicking!

We hebben het uitgeschreeuwd!
En lachen! Wat een positieve energie.
Bewegen in de buitenlucht. :) Lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok luitjes,

ik heb me gemeld maar ik voel me een wrak....

er komt een dag dat ik ook 10 km kan hardlopen, maar op dit moment ben ik blij als ik de trap haal en veilig in mijn bedje kom.
zonder drank dan wel verstaan maar geestelijk is het even of ik een rondleiding krijg in sixflags (ok ik wordt ook wat ouder, heet tegenwoordig wat anders).

ga weer afsluiten en spreek iedereen weer morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bewegen in de buiten lucht is denk ik wel het fijnste wat er is !
Ik wandel erg veel met de hond....maar ik vind de avonden wel heel erg koud.
Het is hier ook nog eens glad...klaag , klaag.
Het was hier van de week wel -17 graden...
Kijk er zijn grenzen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb het filter van mijn wasmachine en het rubber eens grondig schoongemaakt. Ben benieuwd of de was morgen schoner zal zijn. ;) Ondertussen hebben zoon en man met vereende krachten onze koel-/vriescombi ontvrozen en schoongemaakt. De spullen kunnen dadelijk weer van balkon naar diepvries en koelkast. De vriezer in de bijkeuken kan dan morgen een beurt krijgen.

Albertina, aan jou om goed bij te komen. Logisch dat je moe en emotioneel bent. Afgezien nog van je been hakt een ziekenhuisopname erin. Sterkte!

Tine, het wordt echt beter, hoor. Rond twee maanden had ik het ook moeilijk. Bij de grens van 4 maanden ook even en dan pas weer rond 8 maanden een paar moeilijke uren. Bij mij ging het vanaf 2 maanden echt razendsnel beter. De trek werd vele malen minder sterk en kwam ook steeds minder voor. In de periode tussen de 2 en 4 maanden had ik zelfs aaneengesloten dagen zonder alcoholgedachten. En die periodes werden langer en langer. Hou moed.
Je moet niet proberen die meid van vroeger te worden. Gewoon jezelf worden. Ik ben meer mens geworden dan voor mijn drinken.

Tasseke,
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze. Dat heen en weer slingeren tussen emoties is geen pretje en vreet energie. Als het je echt gaat belemmeren, spreek er dan over met je arts. Meestal helpt een strak dagritme (struktuur) al een heleboel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja het is erg mooi nu buiten en ik kan er ook echt van genieten.

Corinne: dat heb je mooi gezegd. Het zijn momenten, soms zelfs dagdelen dat het 'lijkt' alsof je achteruit gaat in plaats van vooruit.
Als ik nadenk wat ik het moeilijkste vind is dat ik 'denk' dat ik minder inspiratie heb en dat ik minder gedaan krijg.
Dat zijn kromme gedachtes, want dat klopt dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cpas, dank je !!!!!
Ik hoop ook echt dat het me lukt en ik doe zo mijn best maar ik ben hier thuis soms zo`n dwijl en dan weer erg boos.
Jeetje er zijn mensen die moeten denken...die Tine moet elke dag ongesteld worden ;)
Ja ik lach er om. Maar het was best wel heavy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig, dan rennen jullie bij mij langs de deur !!

quote:

Originally posted by:
tasseke

doen doen doen!!!!!

met een radslag aan het eind! komt alles goed.

even serieus, 10 km....

oefff, ik hik al tegen vijf maar leuk en lekker toch? gewoon doen al is ter voorbereiding van de dam tot damloop (16,5)

soms mag je de lat hoog leggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis inderdaad savond niet leuk meer met je hond buiten brrrr
Ik ga nu overdag wat langer en dan savonds een snelle plas....vanmiddag heerlijk in het winterzonnetje gezeten. was met een vriendin en we hadden het over de eenden die geen wak hebben in de aanliggende sloot, dus wij met een bezem een gat hakken, wat natuurlijk niet echt lukte. (We hadden geen bijl) Na een lange tijd zwoegen kwam zij op het lumineuze idee dat eenden kunnen vliegen en heus zelf een wak ergens anders gaan zoeken als ze er behoefte aan hebben.....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine,
Ik vond het zo moeilijk om die vrijgekomen tijd door te komen. Allemaal kleine stukjes dag en nacht die ik moest gaan zien te vullen met wat anders. Maar wat dan? Hoe dan? Het belangrijkst voor mij was om doelen te stellen die niet te hoog lagen. Zo las ik een keer in de krant dat 20 minuten per dag aan een huishoudelijke klus besteden heel heilzaam zou zijn. Af of niet stoppen na die tijd. Het is waar en ik doe het nog, zij het dat ik gesteld heb dat het tussen 20 en 30 minuten mag. Vroeger 'deed' ik mijn huis in 3 uur op de maandagmiddag. Dik tegen mijn zin en altijd moe en stijf daarna en toch niet alles af. Nu is het een continu gebeurtenis en alles is schoner dan het ooit geweest is en ik vind het nu ook best leuk om te doen. Nu ga ik dat ook maar eens toepassen op mijn achterstallige administratie. 'k Heb 't jaren laten versloffen en je kunt je voorstellen wat een uitzoekpuinzooi dat is geworden. Echt iets waar ik tegenop zie, maar waarvoor ik mezelf bij het schrijven van dit berichtje een mogelijke oplossing heb geboden.
Dus: dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...