BamBam Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Dus 'we' roken door tot +- 20 juliB)ok dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Wat een ontzettend goed idee van jullie. Ik idee alleen al, geeft mij de bibbers.Ik weet als ik niet kan roken omdat ik bronchitus heb, niet zo zeer de sigaret mis maar het rust moment.Het lijkt wel of ik geen koffiepauze heb gehad zonder peuk.Maar het lijkt mij wel de moeite waard. Ik heb wel van onze dagelijkse talkshow vriendin en haar dokter gehoord dat het jezelf veel gemakkelijker maakt met pleisters.En X is gestopt en de verkoop van Wilhelmina perpermunt steeg in aandelen maar het is hem wel gelukt.De bibbers daargelaten, ze zeggen dat de sigaret een van de meest verslavende drug ter wereld is tochis de sigaret in sommige landen zo goed als verdwenen. Het moet dus kunnen.Ik sta er open voor en doe graag met jullie mee op het gunstige moment.Heel veel succes aan de stoppers. Go Go Go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Heb ik me nu ergens aan verbonden.Of blijk ik het voortouw ergens in te nemen? Help! Beide eng. We zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Mén! Ik lijk wel gek!Rook ik net een shagje, word ik helemaal duizelig.Dat krijg je festivalsigaretten op... Ik MOET stoppen. Maar wanneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden