Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Mooi Pip! Lovely Tnk joe velly muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ik mis of Tas nog heeft kunnen roken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 En Bako mis ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Pippi,Wat een fantastische samenvatting!Ik hang nog even. Kopje moet ook tot rust komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ach. De hond.Daarna koffie.Even opslomen hier.En dan de wekker morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Zo, lekker met de buurvrouw van het brood gesmuld, dat is echt superkicken. en flink stuk bij haar achtergelaten voor morgenochtend.Doet me denken aan een klein dorpje in Frankrijk waar ik ooit was, daar heb je in plaats van de snackbar een stokbrodenzaakje die om 19.00 uur open gaat met vers stokbrood. Zo vers dat je er geen beleg op hoeft te doen. Ga ik snel weer doen !!Nu met hondje uit doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Koud!Wel een heel mooie maan!Pips, alles goed weer met de kids.of acclamatiseerverhaal..Lekker Woman, wil ik ook eens doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Zo, weer gelukt!Ga naar dromeland, slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Het is zo erg met me. Ik kan niet eens meer boos worden op hem.Het kan me al niet meer schelen. Onverschillig. Maar inwendig loop ik tegen het kookpunt.Waarom heb ik het zolang willen volhouden?Dan maar niet geralateerd.In één tent stonk het trouwens vreselijk naar glüwein en andere drank... Yek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goedzo Trees!!! Ach, het stond er alweer voor ik er erg in had.Laat me maar even l*llen. Niemand hoeft te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Bam! Je bent jarig!!! :light:Lieverd gefeliciflapstaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Bammetje, van harte gefeliciteerd, en een fijne dag!! Groet van Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Weet je nog van de zomer. Ik niet ver weg wilde.Ik heb zo lekker auto gereden vandaag. Nix geen paniek.Relaxed.. pedal to the medal. Geen angst.Tja. En nu..Tijd om iets zinnigs te doen.Maar wat? Echt! Geen idee!Ja, je zal wel gelijk hebben Pip.Mooi dat je daar dan zólang over moet doen.Ach Fok!! erdefok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 BamBam, gefeliciteerd!:musicnote:Ja Pip, het gaat weer redelijk! Alleen tussen 5 en 7, dat is even afzien! Maar 's avonds als ik in mijn bedje lig, én 's morgens als ik wakker word, ben ik zooooo blij dat ik niet ben gezwicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Het was gewoon een bud-dag!Nou ja, dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ik kom alleen om te melden dat ik naar bed ga.Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Bam Bam, Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Marjo iets zinnigs doen? nu nog? slapen is wel zinnig ik heb beloofd morgen weer te gaan werken maar helemaal geen zin, niet paniek geen zin maar gewoon gezond geen zin.Morgen is de laatste dag dat er nog ijs ligt en eigenlijk wil ik daar nog graag wat foto's van nemen, dus even gaan onderzoeken hoe ik dat kan integreren in mijn 4 uurtjes werk, later beginnen en dan de vroege morgenzon en de late middagzon zien te vangen... of schijnt die morgen niet???Nou, ik ga ook iets zinnigs doen, was om half 12 al helemaal klaar om naar bed te gaan, maar het lukt maar niet he... half 1 dan maar!weltrusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 yoehoeeee,ik meld me even!!he marjo, mooi dat ik tref..............zit even je laatste bericht te lezen....met een hele grote glimlach om mijn mond ik heb niet gelezen wat er gebeurt is alleen maar het bericht van 00.05, maar wat ben jij mooi in proces!! kwaad worden en de onzin ervan inzien is de volgende stap.ok klinkt leger des heils achtig, maar wordt maar eens boos en ga inzien dat je een hele grote, goeie, sterke, wilskrachtige, zelfbewuste vrouw bent!kortom, luister eens naar jezelf!! en de rest................... (broek laten zakken!!!!!!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Tas, ik ben laaiend! op mezelf..En slapen.. Je denkt toch niet dat ik naast zo'n ronkende ijspegelga liggen. Ik ga gewoon nooit meer slapen. Genoeg geslapen.. Geeuw.Ach Wat! Ik weet het ff niet. Ook normaal, weet het.Tsjee ja, wat ben ik sterk. Nou tsjongejonge.Nix aan de hand en maar z**ken. Jij begon! Hoe ist?Hier de shag ook op...Gruisjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 eigelijk log ik even in om mijn dag te vermelden... met mijn dagboek wil het niet lukken. dus...na ruim drie weken AD en twee maanden slapen kan ik wel melden dat de medicijnen gaan werken. ik voel me gewoon, rustig, normaal eigenlijk niets bijzonders. in tegenstelling tot al die tijd ervoor.ik mis mijn uppers, het gevoel tijdens het wakker worden "yes, ik ga het doen!!!!" , onbenullig in dingen trappen,stappen of gewoon meedoen.ik mis de naieffe, domme, gekke tas!!aan de andere kant,eindelijk voel ik dat ik lichamlijk weer sterker worden en dat ik weer zin en energie krijg om weer iets te ondernemen.nu dan aan de rechterkant..is dit alles??? ik kan me niet eens druk maken om de 22e! ik ben af, kapot, leeg maar tegelijkertijd blij en positief.ik snap het gewoon niet maar tijdens het schrijven belsuit ik ook om mijzelf er niet druk om te maken, het zal wel goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 ok, marjoik zat even vast in mijn eigen verhaal,,ga je me snel bijkletsen?ok ik lees wel even terug!!oooohhhhh, kuterdekuterdekueterdedriedubbele!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 hoidiehoi trouwens woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 he marjo,wats gebeurt?? dat je zo laaiend bent?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Je omschrijft het precies zoals ik het de eerse twee maandenook heb ervaren. Ik twijfel nog steeds tussen stoppen of doorgaan.Eerlijk is eerlijk. Maar de rust. Zo nu en dan. Dingen hebben gewoonmeer tijd nodig dan wij denken te hebben. Zei ze wijs.Het komt weer goed.Ik ga gewoon het klooster in.En jij legt je er even bij neer, bij die AD.Het is mss ook dat je niet anders kan voor de 22ste.Geen reden om je druk te maken. Geen keus.Rouw en verwerking komt achteraf.Zo. Dit gaat een leuk en heavy jaar worden.Dan maar.F*ck en Olee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden