Spring naar bijdragen

dinsdag 13 januari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Pip, ik hanteer idd andere openingstijden, en niet alleen omdat ik geen ochtendmens ben hoor :)
Ik ben er achtergekomen dat als je als kadowinkel savonds een uurtje langer openblijft dat dan mensen die uit hun werk voorbij komen erg blij zijn dat ze bij mij nog even snel een kadootje kunnen kopen. Dus 10.00 uur open tot 19.00 uur
Maandag en dinsdag ochtend dicht en koopavond en zoveel mogelijk op zondag open :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee (niets van Sneeuwwitje sorry).

Wel een mega-drukke dag met mijn verpleegstersfunctie voor Tina.

Wat om 1400 begon als een flutbezoekje aan de HA voor een paar hechtingen verwijderen uit haar knie riep dermate veel ongerustheid bij mijn HA op dat we om 1700 uur weer in het ziekenhuis zaten waar ze geopereerd is. Je weet wel welke Soothe, maar dan op de EHBO.
Met de vraag of er een infectie in het been aan het insluipen was.
Het idee dat ze daar moest blijven (ik sloot het niet geheel uit en had een tas ingepakt en meegenomen voor haar) maakte haar panisch bijna en woest-kwaad.

Gelukkig viel het mee en mocht ze mee naar huis met een enorme dosis antibiotica voor 4 dagen. We waren allebei kapót. Kids hebben een patatje gegeten, ze zijn groot zat.

Alleen toen ik thuiskwam heb ik de act gedaan van de ontplofte moeder omdat overal fietsen, rugzakken (dicht hè dus geen huiswerk gemaakt) schoenen, etc. slingerden.

Leuk :P voor Tina kon ze dat ook eens meemaken :wacko:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou over het algemeen ga ik om half 11 naar bed, vandaag ff niet dus. Maar ik moest even mijn ei kwijt.

Dank voor het luisterende oor. En onze route was ongeveer in de spits héén en in de spits terug maar ik ben ómgereden dat ging prima.

Ik heb zelfs vanmorgen nog een uurtje gesport. En verder loop ik natuurlijk veel, dus goed voor mijn conditie. Ik mag wel een paar kilo kwijt, dus hoppa !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik was ERG kalm behalve die ontploffing thuis dan. Tja, hadden ze niet zo'n rotzooi moeten maken, ze weten dat ik daar niet tegen kan, simpel genoeg.

Inmiddels is alles weer païs en vrêe en liggen de rakkers braaf in hun mandjes. Pfffff, opvoeden is toch een hele klus.

En mijn huishouden versloft aardig, dus ik heb extra hulptroepen ingehuurd, anders red ik het niet qua tijd. Maar nogmaals, druk in met allerlei dingen voorkomt piekers in het hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doe ik nog hier?

Tapas,
Soms herken ik veel in je doen en denken.
En soms herken ik dat weer in andere mensen.
Dat is het leuke van dit forum. Nou, ja, leuk, ik bedoel het leerzame.
Eigenlijk is het toch een spiegel hier.
Ik leer nog immer veel van jou en de anderen.

En nu ga ik zo een beetje afsluiten, want struktuur is best aan te brengen, maar dat naleven 's avonds is wel heel erg moeilijk voor mij.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...