Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd


anjo

Aanbevolen berichten

en ik heb dus nergens zin in, ja hier zitten en koffie drinken, ben heel moe de laatste tijd, zit geen pit
in. Pffffffffffffffffff, maar heb al begrepen dat het bij het afkickproces hoort:huh:

Hoop dat het gauw over is want van nature heb ik heel geen zitvlees ben best een actief mens maar dat is ver te zoeken momenteel.

Ga ook niet naar ziekenhuis, moet te veel. Vanacht weer werken.
Hier opruimen, voorslapen, te druk en ik kan maar 1 ding tegelijk anders draai ik door.

Wens jullie fijne dag, forum afsluiten is de eerste stap vandaag naar een actieve dag;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Knuffie, je moet eerst piep zeggen hoor, voordat je hier binnen valt.
Hier ook druk, het schuurtje wordt afgebroken, dus alle beton wordt hier in huis gelopen. Dweilen, ik hou er maar mee op. En al die vreselijke ratatatata-geluiden van het wegboren van de vloer.

Corinne, sterkte met je hoofdpijn, ik weet er alles van. Hoop dat het snel over is.

Marjo, is het niet eens tijd om te gaan huppelen? Even wat energie kwijt?
Ga ik zelf zometeen ook even doen.

Schamen doe ik me maar niet meer, wat heeft het voor zin om in vroeger vast te zitten. Vooruit moeten we. Wel leren van vroeger natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, hoor! Het lijkt wel of ze aan het heien zijn in de buurt en aan de overkant zijn ze ook lawaai aan het maken met boren en ik weet niet wat allemaal. Dreun dreun dreun. En het komt nu allemaal extra hard binnen. Oordopjes al in, maar dan hoor ik weer luid en duidelijk mijn eigen bloed rondpompen. Klaag, klaag, klaag. Heeft jullie geliefde Tse hier een antwoord op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh ja, Rudy ben onder de indruk van je heldere, overdachte manier van de dingen des levens bezien. Lees je graag. En je bent sub-vader van Marjo is het niet? Mag ze dan niet eens bij jou op schoot? Schijnt goed te helpen bij verwerkingsprocessen ;)

Tssss....zo kunnen we toch aardig wat voor elkaar betekenen therapeutisch . Houtje als de Florence Nightingale van de Adb'ers, Rudy als de wijze man en plaatsvervangend vader voor de jongere cliëntele, Soothe en Water als de no-nonsense guys, Ferry als de bevestiger van andermans goede adviezen....een soort hulptrainer, Wing als huis, tuin en keuken filosoof, Vie als....Vie als aankomend domina, Pipi voor de enigszins hoognodige recalcitrante opmerkingen en haar talent voor het doorprikken van ballonen, Ziza voor de 12 stappen en leermeester vanuit het Big Book, BamBam als @#%$@&....is ook wel eens nodig, Adam als notulist, Kaia voor haar spirituele bespiegelingen, Trees als voorbeeldig volhoudster, Blacky als vagebond, Spud voor haar eerlijke beschouwingen en de auto met schuifdak, Marjo natuurlijk als spring in het veld en als voorbeeld hoe spontaan te blijven, An als hard vechtende voor haar rechten en identiteit, CPAS als toeziende en toegewijde raadgeefster, Tapas als (te) hard werkende maar uitstekend op een rijtje hebbende inzichten (voor de ander B) ) Safidepaffi voor haar stug volhoudende eigen niet geheel drankloze weg en behulpzame raad, Tasseke voor haar humor en wispelturigheid, Kirky als man die het hier allertijde levend houdt...en nogal eens computerproblemen heeft, Kohtje als kunstenaar, Orleando als zorgkind.
En nou weet ik het effe niet meer. Ooh ja, wat ik kan/mag betekenen mogen jullie zeggen...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat het wel, Har? Soms als je iets teveel gaat denken over het forum, kan het wel eens nuttig zijn om er even afstand van te nemen.
Je kan hier veel leren en spiegels voorgehouden krijgen.
En soms ook iets voor je neus krijgen dat niet goed bevalt. Ik doe inderdaad een studie theologie, ja, goed onthouden. Maar is het nou nodig om iedereen even een vakje te geven?
Ik denk dat jij het ook niet leuk vindt om in een vakje te worden gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle BOB-ers onder ons.

J ekan je aanmelden bij www.jebenttopbob.nl en
dan krijg je gedurende je stapavond drie sms berichten.
Ze bevatten elk een vraag en een aanmoediging om fris te blijven.
als je drie vragen goed hebt beantwoord kun je een bobslee winnen.

Verder gaat hier alles goed.
Zo even douchen omdat ik straks weer naar mijn galerie ga.
Zonet mijn eenden en ganzen achter in het natuurgebied weer hun dagelijkse drie broden gevoed.
Dat is het minste wat ik kan doen als het zo vriest.
De een geeft donaties aan Afrika, ik help liever de vogels om me heen in de winter.
En een honger dat ze elke dag hebben, echt aandoenlijk.

Wat is verleden wat is toekomst?
Je uitademing is het verleden en je inademing je toekomst en JIJ BENT HET MOMENT ERTUSSEN.
Wijsheid volgens Puppetji, volgens mij

Har voor mij ben jij op het forum het bewijs dat je moet blijven werken aan jezelf
totdat het goed zit, niet teveel moet nadenken en vooral in het NU moet blijven
Maar ja wie ben ik to say that?

Zo en nu douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je het niet zo zwaar oppakken Vie, IK zeg het maar. Ik hou trouwens helemaal niet van vakjes, kan nog geeneens rechte lijntjes uit de hand tekenen :D
Pip, bedankt voor het advies...zal het er met mijn psych over hebben, zogauw die er voor me is. Kijk, daar heb ik nou wat aan ;)

Ga in de benen, lieve groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...