Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen.
Gisteren kreeg ik een pak ginsengdrank met gember er in. Dat gloeit echt in je maag! Wel lekker, in plaats van koffie.
Zeer intensief gesprek gehad met mijn zus. Er zit een hoop oud zeer bij. Dit is nog lang niet over, maar we zijn beiden tot de conclusie gekomen dat we elkaar niet kwijt willen. Dus voorzichtig aan maar, langzaam weer opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het altijd eng om de dagdraad te open te openen. Eerst moet je creatief gaan doen, dan heb je de kans dat je zit te typen er ineens twee dagdraden zijn.
Dus doe ik het zo maar het voelt een beetje als valsspelen.

Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Want ik geniet op het moment, zie er wel uit als een verlopen hond met dikke wallen maar denk dat dit gewoon komt doordat mijn lichaam zo gewend was aan die twee gestolen uurtjes per nacht.

Woman, ik wilde gisteren niet beledigen over de tattoo in je nek. Net als Trees kijk ik naar Miami Ink, ken je dat? Op discovery, gaat over een tattoo shop. Heeft mijn hele denken over tattoes veranderd.
Begrijp het nu veel beter en ze maken echt hele mooie dingen. Het schijnt dat veel mensen tattoes zetten om verlies te verwerken of een overwinning op iets, zoals jij je nekbreuk, te vieren ( al lijkt mij dat het verkeerde woord). Maar als iemand een tattoo in de nek wilt zetten praten ze daar echt met ze.
Dus dat was het enige waar ik je voor wilde waarschuwen. Daar is het forum toch ook voor, het delen van informatie en in dit geval was het ook nog zonder vooroordeel.

Spud, nu met mijn rug zie ik mijzelf nog niet in de touwen hangen. Heb het een paar keer in de klimhal gedaan en vond het te gek. Maar ik ben zo iemand die het dan gelijk verder zou willen nemen dus echt klimmen en dat zal ik nooit kunnen doen want ik heb hoogtevrees. In zo'n hal vind ik het prima, gewoon niet naar beneden kijken en alle handgrepen en plekken zijn er. Iets dat in het echt natuurlijk niet zo is.
Maar samen eens klimmen in een hal lijkt mij leuk zodra mijn rug uit de alarmstand is.

Sommige van ons hebben het zwaar op het moment, ik hoop dat jullie vandaag wat zonnestraaltjes vangen.

Zoonlief en vriendin liggen ziek op bed. Zoonlief zijn amandelen moeten eruit, iets wat pijnlijker is als je ouder bent. Vond het zo lief, al had ik er zelf ook op gestaan, maar hij had tegen de dokter gezegt; alles prima maar wel als mijn moeder terug is van vakantie. Mijn stoere zoon.
Voel mij gelukkig nu wat beter dus die krijgen ontbijt (lunch) op bed. En zal voorzichtig wat gaan doen in het huis.

Albertina en Houtje, wat leuk dat het zo goed gaat. Vandaag de hechtingen er uit, dat zal een opluchting zijn, meid.

Blacky, een goede dag,meiske. Hoe lang duurt die ban eigenlijk?

Ik kruip nog even met mijn kruik en thee in bed.

Iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat klimmen.. Heb ik altijd willen doen!
Niet gedaan. Natuurlijk.
Ik had een vriend. Hij was vrij. Deed alles.
Tot hij zijn relatie verbrak en ging trouwen in Duitsland.
Toen snapte ik het niet meer. Wandelvakantie met hem gedaan.
(ik was al getrouwd hoor). Hij zou me helpen. Klimmmaatje.
Training, hoe kom ik van mijn hoogtevrees af. Niet gedaan....
Wel zijn zeekayak gekocht. Beetje door de vaarten hier peddelen.
Nou komt het er op aan. Heb al jaren leuke sites in mijn favorieten.
Waarom zou ik dat niet durven? Concentratie. Heb alles. Kompas.
Kayak. Zwemvest.... :light:
Zie! Plannen. Eerst los!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, je wordt er zowaar helemaal poëtisch bij!

An, nee ruziemaken heeft geen zin, totaal niet. Daarom hebben mijn zus en ik gisteravond ook steeds aan elkaar gevraagd: wat bedoel je daar nou precies mee? Er blijkt veel meer achter te zitten dan we beiden wisten. Het is dus goed geweest en we hebben afscheid genomen met een kus. Nu voorlopig maar even niet te veel met elkaar omgaan, gewoon even laten bezinken. Ik zie zelf ook dat ik veel fouten heb gemaakt en egoïstisch ben geweest en te weinig heb gekeken naar haar karakter, Namelijk zij is zeer geordend en zorgend voor anderen, en ik ben nogal een chaoot die al gauw denkt dat het wel goed is allemaal. Zij is "Une serieuse" en ik ben de player.
Het is niet verkeerd om eens een spiegel voorgeschoteld te krijgen.

Whooo, beetje erg serieus voor de vroege ochtend. Maar ik heb er dan ook al een flinke wandeling met de honden op zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo even in de herhaling,

goedemorgen allemaal!

ik logde net in dat ik een telefoontje kreeg, mijn afspraak met de psyg is vervroegd dus ren ik straks ook weer weg.
hier gaat alles goed, niet rustig maar wel goed.
het dagelijkse leven is voor mij weer begonnen dus heb ik weer elke dag een afspraak of therapie. voor het ritme is het lekker maar met al dat slapen van mij weet ik even niet hoe ik alles moet inpassen.

hahaha terwijl ik dit schrijf bedenk k mijzelf dat dat complete onzin is want de tijd dat ik vrij had heb ik ook niet gebruikt!

kortom ik moet dus weer wennen om van de bank af te komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren weer een oude vriendin ontmoet!

daar was ik heel blij mee maar gaf ook dubbele gevoelens.
het is een vriendin uit de alcoholistische periode, ondertussen is zij redelijk hersteld van een zeer ernstige ziekte en is gedwongen gestopt met drank.

Nu wil zij de vriendschap aanhalen maar dat vindt ik moeilijk, ten eerste vond ik mijn borrel belangrijker dan haar ziekte en zijn we nu wel het aangewezen koppel? of zouden we slechte invleod op elkaar hebben?

ach mooi onderwerp voor morgen op de therapie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok een beetje egocentrisch van mij maar ik kamp met schuldgevoelens!!

leren kan ik inderdaad maar dan moet ik ook mijn eigen wangedrag onder ogen zien. niets is erger dan dronken in het ziekenhuis aan komen en daarna nooit meer wat van je laten horen. simpel en alleen omdat ik eerst moed moest indrinken voordat ik naar het ziekenhuis moest en vervolgens te dronken was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...