Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Jaaah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tja een meeting van het forum.Ik weet dat ik heel flink een draadje ben begonnen voor een weekend weg, maar of ik het ook kan/wil volbrengen en kan organiseren is een tweede.Ik moet eerlijk toegeven dat ik vol energie begon vorig jaar maar er niks meer mee doeWat natuurlijk los staat van een meeting voor een middag in Utrecht geloof ik?Wordt er al een datum gepikt?Wie schreeuwt er wat?Valentijnsdag valt op een zaterdag..lijkt dat iemand wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hier ook een David Sylvian fan !!!!!!!!!!! quote: Originally posted by: HarAls het over muziek gaat delen Paco de Lucia, Deuter, Joni Mitchell, Jan Garbarek en Davids Sylvian de voorkeur....staan voor mij allemaal op de 1e plek. Hoop dat ik het nu in jouw lijstje pas Wing....of ging het nu over schilders???? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Saf, dat laat ik mijn brein morgen pas weer doen.Daarover nadenken. Lijkt me wel leuk hoor!Maar nu moe!Eindelijk.Ik val om.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Trouwens.Noorderslag is begonnen...Ooohw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Noorderslag of hagelslag..voor mij 1 pot nat Marjo..het raakt me niet meer naar bands kijken, luide muziek, dronken mensen.Heb niet het gevoel dat ik iets mis als ik daar niet bij ben.Welterusten!Ik ga ook. morgen weer koken met mijn Montesoriaantjes..een quiche maken..nou8 ja drie stuks ze zijn met zijn vijfendertigen in twee klassenPip het is inderdaad al mijn galerie..allemaal vrijwilligers die er werken ook de kunstenaars.ik ga trouwens helpen workshops te geven aan kinderen vanaf half februari..tekenles, sieraden maken en met speksteen werken.Ik heb er de balen verstand van maar hoop zo wat mee te pikken.En die discussie met Vie is onbegonnen werk, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 De eerste keer dat ik met een leefstijltraining bezig was..En een paar maanden niet had gedronken.Zei ik tegen mijn begeleidster; Je denkt toch zeker nietdat ik daar met een spa-rod in mijn handen ga staan?Wow. Te erg voor woorden. Je gaat het niet redden, zei ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Haha!!!Járen geleden trouwens.Om het gevecht nog maar eens te verduidelijken.Wat heb ik lang met die zooi gestoeid.Neuh. Ik hoef ook niet meer.Doe mij maar een..Wandeling in de natuur! Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Te gek Saf!Hoe je bezig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Natuur of alcohol...?Te makkelijke keuze, altijd de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Zo en nu schop ik je naar bed en mezelf ook:heart:Welterusten Marjo..droom maar weer lekker van nieuwe wegen en paden die je nog mag begaan in dit spannende leven.Het begint pas op je veertigste..alles daarvoor was spel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 gezond vreten, ja dat zou wel beter zijn Safi en ja, het zelfinzicht is er maar soms ben ik verblind door externe invloedenmaar de raampjes zijn weer gelapt.en nu met de hond naar buiten, bah, koud, geen zin, dus met frisse tegenzin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Slaap lekker, allen! droog naar bed maar weer! (gelukkig!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik moet ook brrrrrHou hup naar buiten dan, hebben we het maar gehad. Eenmaal buiten is het meestal best fijn. Even een frisse neus nog voor het slapen.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Mooi Trees! Doet me goed dat te horen!Je bent een kei! A Survivor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 brrr, het is koud buitenik duik lekker mijn voorverwarmde en opgeschudde bedje in!dat was weer een prima donderdag zonderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Weten jullie dat ik nou de rest van de avond al zoekend op het www heb doorgebracht.He, ik wil een koor in Dordrecht vinden voor een avond. Nou, het gaat wel lukken.Morgen is er weer een dag. Een vrijdag en vrije dag. Ik moet niks morgen, maar mag van alles en nog wat,Slaap lekker allemaal.En nou weet ik nog niet wat er allemaal geschreven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Zo dat was een onverwacht lange wandeling. Twas helemaal niet zo koud en Zowie heeft nog lekker gespeeld met er hondenvriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden