knuffie Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi rudy,ja, ik maak alles zelf!! (zei ze vol trots, hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Das dan veel werk ja, vooral bladerdeeg, maar wel errug lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Het bladerdeeg heb ik gisteren al gemaakt! en dan in de frigo, zo is het vandaag makkelijker werken ermee! De kip is al gekookt en de balletjes ook!Nu videés bakken, het vlees ontbenen, saus maken, alles samen gooien en videés vullen!dan met verse frietjes en salade... komt het water al in je mond, rudy?Ok, maar nu ben ik écht weg! Anders moeten we vandaag geen vol-au-vent eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Mensen de ene fout na de andere rolt uit mijn toetsenbord.Ouderdom misschien.?Slijtage aan het benul, zei mijn opa .Ik heb t zelf nog in de gaten.Dus denk ik, geen reden om me bezorgd te maken.Maar ja je ziet het op tv en de krant staat er bol van.Altzheimer?Maar wat meer oefenen op neurocampus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik begin al te kwijlen.Ja dat heb ik in Belgie geleerd, gehaktballetjes bij de ragout.Lekker, eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Even tussen het strijken door....Grapjes maken om Altzheimer is niet leuk.Ik schreef het met een glimlach op mijn gezicht.Pip je doet jezelf en anderen te kort door niet kritisch te zijn.De manier "waarop" kritiek wordt gegeven is belangrijk.Opbouwend of sabel je de ander neer.Door over eigen ervaringen te vertellen vermijd je dat je de ander onnodig kwetst.Discussies lopen meestal uit op strijd, beschuldigingen en verwijten.Resultaat, twee verliezers.Zolang ik verwachtingen koesterde, waren de teleurstellingen groot.Mij hechten aan, doe ik zo min mogelijk.Niet eenvoudig dan om te constateren hoe belangrijk de auto voor me is.?Maar de gretigheid om alles te bezitten wat materie si, beheerst meniet meer.Daarmee bedoel ik niet dat je je mening niet moet ventileren.Opkomen voor jezelf.Maar accepteer daarnaast de mening van een ander.Twee verschillende meningen kunnen heel goed door één deur.En men merkt gauw genoeg Pip of je uit het hart schrijft of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ja, ik weet niet goed wat ik me bij het bericht van Pippi moet voorstellen. Het lijkt me niet dat je gemakkelijk moet omgaan met Alzheimer. En ook niet met boze gevoelens die je hebt. Je ergernissen uitspreken is wel goed. Pippi ik voel me niet aangesproken, ook al lijkt je boosheid deels op mij te slaan. Ik doe mijn ding, weet je, hoe het ook gaat, en ik probeer hier iets te leren.Iemand van Alzheimer beschuldgen vind ik echt nogal buiten proporties en totaal niet helpend.Overigens ben ik nog steeds bliij met mijn prachtige boeket, het was zo verbluffend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 heb net de draad van gisteren gelezenviel mij op dat iemand met een HELPgeen reactie kreegtijd 0.41eerst poging om 23.31 leverde 1reactie/vraag opook al zal ik w.s zelf nu het een en ander over mij heen krijgen,mijn reactie is dat we hier zijn mede om anderen te steunendus op een hulpvraag niet reargeren is niet zoals het hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 ik wandelde met een patient door een plaatsje mij onbekend.Een automobilist vroeg mij de weg.Jan de patient, geboren en getogen in die plaats, wist precies uit te leggen hoe de man moest rijden.Terwijl Jan in zijn eigen huis de toilet niet weet te vinden.Vreemde ziekte.Het kan snel gaan, ik serveerde maaltijden en hielp mensen met eten in een verzorgingshuis.Mensen die in mijn ogen nog goed bij verstand waren werden zomaar van de ene dag op de ander over geplaatst.Zo leek dat, maar daar is een beleid voor, denk ik.Niet lang daarna waren ze dood.Heeft me altijd verbaasd hoe snel het kan gaan.Nog het meest verbaasd was ik over mijzelf.Ooit in deze kringen vrijwillig te werken had ik voorheen nooit kunnen bedenken.Het was leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hallo allemaal!Hier ben ik dan. Vanochtend gewerkt, overleg gepleegd en een hoop telefoontjes. Daarna de brievenbus goed gevuld en naar huis. Zoonlief zat aan mijn computer een spelletje te spelen, dus ging ik eerst maar lunchen en koffie drinken en een dutje doen. Het was zo lekker knus in mijn bed dat ik er tot 4 uur in ben blijven liggen, zonder een greintje schuldgevoel. Na een dag migraine ben ik ook moe. Nu heb ik eerst wat mail beantwoordt voor ik inlogde.Zo dadelijk ga ik een middagdagje theaterworkshop reserveren (kerstcadeautje van mijn werk) en dan ga ik maar eens lezen waarmee jullie 7 pagina's gevuld hebben.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hallo Corinne, lekker uitgeslapen.Los van de blokkades, geen schuldgevoel meer.Mooi.Weer verder met strijken.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Strijk ze Rudy.Zelfs daar ben ik nu een beetje jaloers op, strijken.Maar er is ook weer een voordeel Houtje staat al tekoken en als je zelf niet hoeft te koken is het eten toch lekkerder..Bako,ik kan je wel begrijpen maar heb toch ook gelezen dat Adam en Pip gereageerdhebben, en waarom zou je het hele forum over je heen krijgen?Dit is jouw gevoel en daar is niets mis mee hoor.Alleen is het rond het tijstip van de hulpvraag helaas geen spitsuur op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 sorry niet goed gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Bako,Dit forum gaat te veel in mijn hoofd zitten, geloof ik. Stond op de bus te wachten en iedereen stond te blauwbekken. Het is hier nu 4 boven nul maar het voelt veel kouder dan vorige week!Hier noemen we dat water kou. Ik moest gelijk aan jou denken dus ik vraag gelijk of dat kwam omdat er dan veel water in de lucht zat (zeeland daar kan dat nog) volgens hen lag het gewoon aan de wind.Feliciteer je man met de opening van zijn nieuw filliaal, gisteren helemaal vergeten.Dus tot ver, het weerbericht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 waterkou kennen wij ook afgelopen dinsdag vroor het niet meer maar was het kouder dan de dagen met vrieskouhet nieuwe filiaal is niet van mijn man maar van de keten waar hij als vinoloog ook aan verbonden is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Jee Pip en Vie,Niemand schrijft hier voor de kat zijn viool. Soms zit ik in een van mijn huis,tuin en keuken verhalen waarvan ik dan denk waar gaat dit over en dan krijg ik juist daarop een pbtje.Ik kan fel zijn maar jullie alle twee ook. En daar is helemaal NIETS mis mee. Wat ik lees is dat jullie alle twee er nu ook op terug komen en excuses aanbieden als dat nodig is. Plus jullie lijken alle twee ook milder. Persoonlijk vind ik ook niet dat op alle slakken zout gelegd hoeft te worden soms kan je dingen ook gewoon laten gaan.Mensen die terug vallen daar moet je gewoon eerlijk mee zijn maar wat is eerlijk. Met de botte bijl erover? Ik neem mijzelf even als voorbeeld, ik ben nu er 3 jaar serieus mee bezig en ik bof nog.Ik was niet een gewoonte drinker dus om 5 uur gaat het bij mij niet kriebelen. Ik kan ook weken zonderen dan gaat het fout. Zelf krijg ik het steeds meer door en na vannacht is het mij nog duidelijker geworden. Zelfs mijn bemoeizuchtigen zegen dat ik niet een typische alcoholist ben. Had eigenlijk moeten vragen wat een typische alcoholist dan wel is. Als je echt serieus mee bezig bent is een terugval geen pretje. Vannacht werd het mij duidelijk dat het mij puur en alleen om verdoving ging. Ik zal als een klein kind moeten leren om daar mee om te gaan.Er zijn zoveel redenen waarom mensen drinken. Het gaat niet alleen om de roes, er liggen andere dingen achter. Dat kan zijn van sociale onzekerheid tot eenzaamheid of een kop die nooit stil staat. Soms is het angst, levensangst. Ik weet dat ik ook wel eens gedacht heb, die red het nooit en die staan nu al maanden droog.Toen ik op het forum kwam hadden ze kettingen, iets van de tour de France, denk ik.Dat moet je Houtje vragen. Maar de nadruk lag op de positieve dingen. Er was ook een afspraak dat we het niet over de gevolgen van ons alcoholmisbruik spraken. Nu ligt de situatie iets anders want er zijn mensen die door buitengewone heftige dingen heengaan. Had ik jullie niet gehad vorig jaar waar was ik gweest? Reageer gewoon uit je hart maar stil even stil bij de gedachten of die gene er iets opbouwends mee kan doen. I rest my case. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Zo twee uurtjes geslapen dus eerst maar eens koffiemn hondje nog uiten dan moet ik nog opschieten ooken dan omkleden en reacen naar buikdansenik word er toch niet gelukkig van van zo'n middagdutje duurt weer eeuwen voordat ik wakker ben pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Bako,vinoloog?Dan zit jij toch wel als de kat op het spek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi hoi allemaal. Zaten wat dingetjes tegen vandaag en als toef op de taart: ff snel tanken wordt er verkeerd spul in gekieperd. Tja, loslaten ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Gut en dan zijn er toch echt tijden geweest dat ik nog eerder dan vanmorgen de deur uit ging en pas om half 9 s'avonds thuiskwam. Dat is dus pas over twee uur.....Nee ik zal niet meer klagen over zoiets luxe als een middagdutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi An, lekker dagje dus voor jou - not ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 quote: Originally posted by: anjoBako, vinoloog?Dan zit jij toch wel als de kat op het spek? jazeker en gezien het aantal flessen in huis is het mijzelf een raadsel dat ik zo goed ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ook goeienavond!Pip, Wat is er?Ach Vie. Duhuu. Het was toch wel logisch op wie ik boos was.Het hele forum in de rats? Lijkt me stug!Waar heb ik het nou al weken over. Shoot me!Toch gekibbeld en l*llig gedaan vanmiddag.Nou ja. Weer stralende gebitjes.Zoon een flitsende jas. En dochter jumpgympen.Lekker belangrijk! Mijn bergschoenen zijn al jaren aanvervanging toe. Poeh! Red me er wel mee.Boos? Ik?F*ck the whole bloody world!Nee hoor Ik ben LIEF!!! hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Wat zal de lucht daar in Twente opklaren kirky:angry:lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Okee pip.Duidelijk!Tussen de regels door.Zeg het maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden