Spring naar bijdragen

donderdag de vijftiende

Vie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ik zit hier helemaal eenzaam en alleen een draadje te openen. Goedemorgen.

Wing, als je uit je veren bent, ik heb toch nog over jouw opmerkingen nagedacht. Ja stom is dat, ik neem me altijd voor om buiten "forumtijd" het gebeuren op het forum uit mijn hoofd te zetten, maar dat gaat niet altijd.
Er is geen zelf. Ik vind dat een uiterst treurige gedachte en begrijp het inderdaad niet. Goed gezien van je. Wie drukt er dan op zijn manier toch een stempel op het forum? Een niks? Nee, ik kan me er niets bij voorstellen. Die "niks" die jij dan bent (dan ben je toch iets) heeft het wel voor elkaar dat tenminste 1 forumlid over hem nadenkt.

Verder heb ik als een roos geslapen, vroeg in bed en vroeg weer op, gewandeld met de honden, wat elke ochtend weer een hele onderneming is want ik zie niet goed in het donker. Toch maar meer worteltjes eten.

En iedereen een goede dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Vie!

Koffie. kinnug&sinak (pfffff!!!).
Zat net te denken, druk dagje.
Vanochtend werken.
Vanmiddag naar de stad met zoon.
Kijken of we een leuke jas voor hem vinden.
Trouwens met iedereen naar de tandarts..
Vanavond voorlichtingsavond middelbare school dochter.

Dat was het. Geloof ik. Jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ook toevallig, ik was al tijden op zoek naar een tandarts. Mijn vorige was namelijk een sadist. Ja nee, ik zeg dat niet zomaar, maar zo eentje die in je gebit aan het ratsen is totdat je de tranen over je wangen biggelen, en die dan met een zoete glimlach zegt: doet zeer hè? Nu zijn tandartsen dun gezaaid, maar ik heb er toch eentje gevonden, die gisteren wat aan mijn bijtspijkertjes heeft gedaan. Goed gevoel trouwens, de boel weer eens goed verzorgd.
Haha, voel ik enig drama aankomen? Jas uitzoeken met zoon?
Kanis&vanGunnik, daar ga je strak van staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee! Geen drama met zoon. Not.
Hij is lief! Heeft er zin in.
Tandarts. Heb al heel lang een goede.
Vind het fijn. Verzorgd gebit!
Hij heeft sinds vorig jaar zijn walrussnor eraf.
En lijkt een stuk jonger... Leuke vent. Geduldig.
Goed dat je ook een goede hebt gevonden.
Erg belangrijk.

Strak? Ja, lekker strak! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan jij dat Marjo, de hond laten wachten? Ik kan hier die vier reebruine ogen echt niet weerstaan. Als ik opsta en ze me zo verwachtingsvol aankijken. Niet eerst ontbijt of koffie, nee, naar buiten.
Ga maar lekker huppelen.
Ik heb geen lijst voor vandaag, gewoon wat werken aan een vertaling die niet vlot, studie die wat achterloopt, dat soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen !
Mijn hond wacht ook netjes tot ik mn koffie op heb en mn broodje gegeten, maar dan wel op het balkon hoor :) Indien hoge nood dan doet ze het daar.
Alleen met hoge nood want ze doet het liever buiten :)
Vannacht heftig gedroomd, mn vader kwam weer eens langs en vertelde me dat ik nog een halfzus heb....idioot he, maar als ik nu nadenk zou dat best kunnen...
Vanmorgen wakker geheidt wat een kabaal weer, bruut geweld. Ze waren dus niet aardig vandaag. Moest er toch uit maar liever niet met zoveel geweld. Nog 1 dagje en dan is het weekend. Kan ik weer au naturel slapen :)
Tijd vliegt, snel mn koffie op, douchen en dan weg. Heb er zin in :)
Fijne dag allemaal !! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potver, ik word de hele tijd uit internet gesmeten. Nou ja, nog een dag of vijf en ik heb weer een andere provider, gelukkig.
Over roken: ik ben er min of meer noodgedwongen november 2007 mee gestopt. Het scheelt ontzettend in je gezondheid, je smaak in je mond, de frisse lucht in huis en noem maar op.
Mijn tip is, koop een pakje tandenstokertjes met mintsmaak. Elke keer als je trek hebt in een sigarert, ga je op zo'n houtje bijten. Werkt trouwens ook tegen allerlei andere soorten van trek.
En nu ga ik mijn voorraad pep-drankjes aanvullen bij ons aller AH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, ik ga vandaag mijn bergtoppen bedwingen, bij mezelf blijven en grenzen aangeven
en natuurlijk niet drinken!! wie doet er mee? ;)

Hond hier is heel makkelijk, kat houd ook van uitslapen, zouden ze zich aan hun baasje aanpassen?
de caffeinevrije senseo zit er in, eerst maar eens douchen, stapje voor stapje vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch weer begonnen Woman? Heb ik ook eens gedaan, hartstikke gestopt voor een jaar of twee, en in een stresstijd weer een pak peuken gehaald. Oh wat voelde ik mezelf stom! Dan denk je, ja 1 sigaretje, en voor je het weet zit je weer als een gek te stomen. En dan maar kauwgum knagen om die vieze adem te verbloemen.
Maar toch heb ik meer begrip voor rook-terugvallers dan voor drank-terugvallers. Ja, dat is mijn makke, een gebrek aan begrip voor wie weer aan de drank gaat, en dat zit echt in mij verankerd en is mijn fout.
Ik kan nog steeds intens verlangen naar een sigaret, waar ik van drank denk: nee, dat niet meer.
Misschien komt het omdat sigaretten niet zoveel met je geest doen, behalve dan kalmeren. Drank verandert meteen zoveel, je bent jezelf niet meer meester.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe met je mee Tapas.
Ain't no mountain high enough.... nothing to keep me away from me.

Je hebt gelijk, honden passen zich aan. Ik ben een echt ochtendmens, de honden zijn dat ook geworden. Of ik heb gewoon de honden uitgekozen die bij me passen. Ik heb altijd een middagdip en dan zie ik geen hond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

precies, aan de bak, hier hetzelfde
hond uitgelaten, weer een paar stappen verder, nog even rustig mezelf optutten, nog een 2e senseo, boterhammetjes smeren en dan op mijn gemakkie de deur uit
Wing, het is lastig en ik worstel er ook mee op dit moment, maar soms moet je de leegte er toch maar gewoon laten zijn en leren verdragen al verzet alles zich daartegen.
controle laten varen en het er gewoon maar laten zijn maar poeh, wat is dat lastig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun, wat ben je weer cryptisch bezig. Ik ben dol op cryptogrammen, en jij schrijft wat je schrijft, maar wat mij betreft zou je wat duidelijker mogen zijn.
Toen ik theologie ging studeren, was het eerste dat ik leerde: een duidelijk gestelde vraag geeft een duidelijk antwoord.
Het maakt mij niet uit wat je schrijven wil, maar ik praat graag met mensen die zich niet verschuilen achter een hoop geheimzinnig gedoe, ook al is het virtueel.
Vertel toch gewoon wat je dwarszit, we bijten niet hoor! En ook al begrijpen we niet altijd wat jij zegt. Moet dat dan? De helft van de tijd bazel ik ook maar wat. Ik zoek naar de overeenkomsten, niet de verschillen. En jij? Waar ben jij naar op zoek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...