Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Marieke prettige avond en doorbreek de angst door vanavond niet te drinken.Een overwinning om trots op te zijn.Kies voor jezelf en niet voor drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Cabaret ken ik.Camerettenfestival.?pip weg, dan maar opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Leuk he, kan je plaatsten op de hele wereld opzoeken. Ik ben al overal geweest met google waar ik op vakantie ben geweest. quote: Originally posted by: kirkyik heb nu ook google earth , grappig programma . inzoomen op de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Cameretten werd in Rotterdam elk jaar gehouden, het was een wedstrijd van jonge cabaretiers, erg leuk. Maar misschien is dat elders in het land ook.Ik word gestoord van mijn internetverbinding momenteel, daar krijg ik nou pijn in mijn maag van. Nog maar een paar dagen....Wing, goed om je lichaam te leren kennen en wat je emoties daarin doen hè? Ik krijg met de zenuwen altijd een totale verstijving in mijn bovenbenen, en ja, ook in mijn maag, want dan kan ik niet meer eten. Het werkt dus van twee kanten: je weet waar het vandaan komt en je kan het herkennen, en er dus lijfelijk iets aan doen, waar je geest weer op reageert.In ieder geval heeft die training je dus enig nut gebracht, niet zo erg als je dacht toch?Rudy hoe gaat het met jouw stijfsels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wing, zit dokter Tse in Zoetermeer?Ik heb nog niet het hele draadje gelezen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Okhet viel me op omdat ik in Zoetermeer heb gewoond.Interessante dokter trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Je doet me vaak aan mijn oom denken, Wing.Wat betreft je humor met name.En hij drinkt geen druppel trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 GohOp die datingsite zegt iemand: ik rook niet en drink niet; ik ben graag wakker.Goeie !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Vandaag een lange en drukke dag op werk gehad. Veel dingen moeten regelen. Nu gelukkig weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Woman, is het een leuke datingsite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 bedoel je dlefneiS Wing?daar kanp ik dus helemaal op af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 even de honden eten geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Oh nee!!!!Wat dat betreft hebben we dus TOTAAAAl verschillende smaak!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Kirky, wat kost een knipbeurt bij jouw vrouw? BEn al in geen tijden meer naar de kapper geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 lachstuip is al weer lang geleden!!Jonge Freek vind ik erg goed!een dokter die geen dokter is, maar een mens, daar heb je pas wat aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 ik zit nu te bedenken waar ik nog meer dubbel van kan liggen, maar schiet me nu niet direct te binnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wat bedoel je eigenlijk met focus activiteiten?ja puppetji is erg goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 oh die Haagse Harrie, hoe heet hij ook al weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Herman Flinkert doet het ook erg goed bij mij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Herman is dieper dan je denkt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoi,Ik denk dat ik maar eens ga lezen wat jullie zoal geschreven hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 ik hou van veelsoorten humor, met name de intelligente idden waarbij ik het gevoel heb dat er wat achter zit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 We gaan toch niet ineens een gemeenschappelijkheid ontdekken in onze humoristen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 We zijn bijna privé aan het chatten, straks krijgen we een BAN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 seth is een beetje nep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden